Αναλυτικά η νέα Mercedes GLA στην Ελλάδα

Η ολοκαίνουρια Mercedes-Benz GLA έφτασε και στη χώρα μας, με την ιστοσελίδα της ελληνικής αντιπροσωπείας να διαθέτει ήδη configurator για την έκδοση GLA 200.

Η πολυαναμενόμενη δεύτερη γενιά του premium compact SUV της Mercedes έφτασε και στη χώρα μας, με την ιστοσελίδα της Mercedes-Benz Hellas να διαθέτει ήδη configurator για την έκδοση GLA 200.

Στο βασικό εξοπλισμό της νέας GLA στην Ελλάδα συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων, Αυτόματο Κιβώτιο 7G-DCT, Χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, Active Brake Assist, CRUISE CONTROL, DYNAMIC SELECT, MBUX σύστημα πολυμέσων, Speed Limit Assist, σπορ δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργειών, σύστημα κλιματισμού THERMATIC, Αερόσακος γονάτων οδηγού, Αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, ζάντες αλουμινίου 17″, Κεντρική κονσόλα με αποθηκευτικό χώρο, φώτα ημέρας LED, Προεγκατάσταση για πληροφορίες κυκλοφορίας – Live Traffic Information, Ράγες οροφής σε αλουμίνιο, Σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, Σύστημα προστασίας πεζών, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, ψηφιακό ραδιόφωνο, κάμερα οπισθοπορείας, κεραία τηλεφώνου & GPS για retrofit navigation, Touchpad, πακέτο αποθηκευτικού χώρου EASY PACK, TIREFIT με συμπιεστή ελαστικών και πακέτο φωτισμού και ορατότητας.

Οι τιμές της GLA 200 ξεκινάνε από τα 35.850 ευρώ.

Με πιο πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (435 λίτρα), συμπαγής σε διαστάσεις (ΜxΠxΥ: 4.410 x 1.834 x 1.611 mm) και με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd 0,28), στο εσωτερικό της νέας GLA κυριαρχεί το γνωστό πλέον MBUX με την οθόνη αφής (7″ ή 10,25″) για το infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (7″ ή 10,25″).

Κάτω από το καπό της GLA 200 υπάρχει ο turbo 4κύλινδρος βενζίνης των 1,3 λίτρων που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ η γκάμα θα εμπλουτιστεί με την GLA 250 με κινητήρα βενζίνης δύο λίτρων (225 ίπποι) σε συνεργασία με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Επιπλέον, θα έχουμε και δίλιτρους κινητήρες πετρελαίου στις εκδόσεις GLA 200d (150 ίπποι) και GLA 220d (190 ίπποι) με το ίδιο κιβώτιο 8G-DCT, αλλά και υβριδικές (EQ Power) και Plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η GLA θα προσφέρεται και με σύστημα τετρακίνησης 4MATIC, ενώ αναμένονται και οι εκδόσεις Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC (306 ίπποι) και Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ (387-421 ίπποι). Ας δούμε όμως το νέο premium compact SUV της Mercedes αναλυτικά.

Πιο ευρύχωρη, πιο ποιοτική, πιο premium

Με τη συγγένεια με τη νέα A-Class, πάνω στην οποία βασίζεται, να είναι εμφανής, η εντελώς ανεξάρτητη μονάδα οθονών στο ποιοτικό εσωτερικό τραβάει άμεσα την προσοχή. Διατίθεται σε τρεις παραλλαγές: δύο οθόνες 7 ιντσών (17,78 cm), μία οθόνη 7 και μία 10,25 ιντσών (26 cm) και στην έκδοση ευρείας οθόνης με δύο οθόνες 10,25 ιντσών.

Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα infotainment MBUX (Mercedes-Benz User Experience) που προσφέρει διαισθητικό χειρισμό και ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών, με τη φράση «Hey Mercedes». Το MBUX μπορεί να διαμορφώνεται εξατομικευμένα χάρη σε μια ευρεία γκάμα επιλογών. Στα highlights το έγχρωμο Head-up display, η πλοήγηση με επαυξημένη πραγματικότητα και το λογισμικό που μαθαίνει.

Παρά το μικρότερο μήκος, η νέα GLA προσφέρει περισσότερη ευρυχωρία εσωτερικά σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Ιδιαίτερα αισθητή είναι στο χώρο ποδιών για τους πίσω επιβάτες και στο χώρο αποσκευών. Ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθονται 97 mm ψηλότερα από ό,τι προηγουμένως. Η διαφορά είναι 140 mm σε σύγκριση με την A-Class και 52 mm σε σύγκριση με την B-Class. Επίσης αυξημένη είναι και η περιμετρική ορατότητα σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο – κυρίως λόγω της βελτιωμένης διατομής των κολώνων οροφής που κρύβουν λιγότερο τον περιβάλλοντα χώρο. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων διαιρείται και αναδιπλώνεται σε αναλογία 40:20:40. Τα πίσω καθίσματα μπορούν προαιρετικά να μετακινούνται εμπρός-πίσω κατά 14 εκατοστά και οι πλάτες τους να ρυθμίζονται σε πιο όρθια θέση. Σημαντική ευελιξία προσφέρει η δυνατότητα ρύθμισης του δαπέδου του χώρου αποσκευών των 435 λίτρων.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης

Οι πιο πρόσφατες λειτουργίες του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνουν τη λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης, τη λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης, τη λειτουργία προειδοποίησης αποβίβασης και ένα σύστημα προειδοποίησης όταν ανιχνεύονται πεζοί κοντά σε διαβάσεις.

Το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει:

•             Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διατήρησης απόστασης DISTRONIC με τις εξής λειτουργίες:

o             επιβράδυνση για σταματημένα οχήματα,

o             διευρυμένη αυτόματη επανεκκίνηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση σε συνδυασμό με ενεργή υποβοήθηση στάθμευσης και πλοήγηση,

o             ενεργοποίηση της «ελεύθερης κύλισης» (“gliding”) στο πρόγραμμα οδήγησης ECO.

•             Ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης με τις εξής λειτουργίες:

o             Ενεργή υποβοήθηση ακινητοποίησης έκτακτης ανάγκης – με αυτόματο ξεκλείδωμα και αυτόματη κλήση έκτακτης ανάγκης στο Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης της Mercedes-Benz σε περίπτωση ακινητοποίησης του αυτοκινήτου (ανάλογα με τη χώρα)

o             Λειτουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης: σε μποτιλιαρίσματα σε αυτοκινητοδρόμους με ταχύτητες κάτω των 60 χλμ./ώρα.

•             Ενεργό σύστημα υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας που αντιδρά στις αλλαγές των ορίων ταχύτητας σε συνδυασμό με το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας, προσαρμογή ταχύτητας βάσει διαδρομής πριν από στροφές, κυκλικούς κόμβους, σταθμούς διοδίων, διασταυρώσεις και πριν από εισόδους/εξόδους αυτοκινητοδρόμων – σε συνδυασμό με το Live Traffic Navigation, μείωση ταχύτητας κατά την προσέγγιση σε μποτιλιάρισμα,

•             Υποβοήθηση ελιγμών αποφυγής,

•             Ενεργή υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, (Active Lane Keeping Assist)

•             Σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας,

•             Ενεργή υποβοήθηση πέδησης με λειτουργία αλλαγής κατεύθυνσης και διασταυρούμενης κυκλοφορίας, (Active Brake Assist with turning manoeuvre and cross-traffic function)

•             PRE-SAFE® PLUS: μπορεί να ανιχνεύει επικείμενη οπίσθια σύγκρουση. Εάν εξακολουθεί ο κίνδυνος σύγκρουσης, το σύστημα μπορεί επίσης να εφαρμόσει δύναμη στα φρένα ενώ το αυτοκίνητο είναι ήδη σταματημένο, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο τραυματισμών καθώς περιορίζει το απότομο τράνταγμα προς τα εμπρός που προκαλείται από μια οπίσθια σύγκρουση.

Το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, ακόμη και σε χαμηλές ταχύτητες, έχει την ικανότητα να προειδοποιεί τον οδηγό για οχήματα και ποδήλατα στην περιοχή κινδύνου. Όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο και προτού εξέλθει ο οδηγός, το σύστημα μπορεί να τον ενημερώνει με μια οπτική προειδοποίηση στον εξωτερικό καθρέφτη ότι υπάρχει όχημα ή ποδηλάτης σε κρίσιμη απόσταση. Εάν ο οδηγός ακουμπήσει τη χειρολαβή της πόρτας εκείνη τη στιγμή, ακούγεται μια πρόσθετη ηχητική προειδοποίηση και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός της πόρτας (αν υπάρχει) αναβοσβήνει με κόκκινο χρώμα και λειτουργεί έως τρία λεπτά αφού απενεργοποιηθεί ο διακόπτης της μίζας. Όταν το αυτοκίνητο κινείται, το σύστημα υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, που περιλαμβάνεται στο πακέτο υποβοήθησης οδήγησης, μπορεί επιπλέον να αντιδρά όταν υπάρχουν οχήματα στη νεκρή γωνία, επεμβαίνοντας ενεργητικά στα φρένα.

Αξιοσημείωτο και το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING. Συνδυάζει διάφορα συστήματα ανέσεων στο όχημα και χρησιμοποιεί ρυθμίσεις φωτισμού και μουσικής ανάλογα με τη διάθεση, καθώς και διάφορες επιλογές μασάζ, προσφέροντας μια πλούσια ποικιλία προγραμμάτων ευεξίας. Το ENERGIZING COACH προτείνει αυτά τα προγράμματα ανάλογα με την κατάσταση. Εάν είναι συνδεδεμένο το vivoactive® 3 smartwatch της Mercedes-Benz ή άλλη συμβατική φορετή συσκευή (wearable) Garmin®, τα προσωπικά στοιχεία, όπως το επίπεδο άγχους ή η ποιότητα ύπνου, βελτιώνουν την ακρίβεια των υποδείξεων.

Το σύστημα ελέγχου ανέσεων ENERGIZING διευρύνεται με την κινηματική καθισμάτων ENERGIZING. Το σύστημα υποστηρίζει ορθοπεδικά τις αλλαγές της στάσης σώματος, πραγματοποιώντας ανεπαίσθητες αλλαγές στην κλίση της πλάτης και της έδρας του καθίσματος. Αυτή η κινηματική καθισμάτων ENERGIZING διατίθεται για τα μπροστινά καθίσματα με πλήρως ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μνήμης.

Η νέα λειτουργία πλύσης του αυτοκινήτου

Η GLA εξοπλίζεται με τη λειτουργία πλύσης αυτοκινήτου, γνωστή ήδη από την GLS. Με μία εντολή, διπλώνουν οι εξωτερικοί καθρέφτες και κλείνουν τα πλευρικά παράθυρα και η συρόμενη ηλιοροφή. Τα σήματα του αισθητήρα βροχής καταστέλλονται, ώστε να μην ενεργοποιηθούν οι υαλοκαθαριστήρες του παρμπρίζ μέσα στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Το σύστημα κλιματισμού ρυθμίζεται αυτόματα στην ανακύκλωση αέρα. Αν το αυτοκίνητο διαθέτει μπροστινή κάμερα 360°, μετά από λίγα δευτερόλεπτα προβάλλεται η εικόνα μπροστά από το αυτοκίνητο, για να διευκολύνει την είσοδο στο πλυντήριο αυτοκινήτων. Αυτές οι ρυθμίσεις απενεργοποιούνται αυτόματα μόλις βγει ο οδηγός από το πλυντήριο αυτοκινήτων και επιταχύνει σε ταχύτητα άνω των 20 χλμ./ώρα.

Mercedes-Benz GLA 2020

Διαθέσιμη και με τετρακίνηση 4MATIC

Η GLA μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC, το οποίο προσφέρει πλήρως μεταβλητή κατανομή ροπής στρέψης. Στα επιμέρους στοιχεία του 4MATIC περιλαμβάνεται το βοηθητικό κιβώτιο πίσω άξονα, ενσωματωμένο στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, και το πίσω διαφορικό με ενσωματωμένο πολύδισκο συμπλέκτη. Αντίθετα με το προηγούμενο μοντέλο, όπου η ενεργοποίηση ήταν υδραυλική, ο συμπλέκτης αυτού του μοντέλου λειτουργεί ηλεκτρομηχανικά. Τα πλεονεκτήματα αυτού του συστήματος ελέγχου είναι πρωτίστως, ότι λειτουργεί ανεξάρτητα από τον αριθμό στροφών σε όλο το εύρος ενεργοποίησης, όπως και ο προκαταρκτικός έλεγχος του συμπλέκτη με σταματημένο το αυτοκίνητο, καθώς και η υψηλότερη αποδοτικότητα χάρη στο σχεδιασμό «σφαίρας σε στεφάνη».

Αυτή η σπορ διαμόρφωση της τετρακίνησης επιτρέπει στον οδηγό να χρησιμοποιεί τον διακόπτη DYNAMIC SELECT, για να ρυθμίζει τα χαρακτηριστικά του 4MATIC. Διατίθενται τρεις χαρακτηριστικές καμπύλες για τον έλεγχο του συμπλέκτη της τετρακίνησης, αν και το σύστημα ανταποκρίνεται ευέλικτα στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης ανεξαρτήτως προγράμματος. Σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, το πρόγραμμα «Eco/Comfort» βασίζεται σε μια κατανομή 80 : 20 (μπροστινός άξονας : πίσω άξονας), ενώ στο πρόγραμμα «Sport», η κατανομή γίνεται 70 : 30. Στο πρόγραμμα Offroad, ο συμπλέκτης τετρακίνησης λειτουργεί σαν κεντρικό μπλοκέ διαφορικό, με τη βασική ισόρροπη κατανομή 50:50.

Πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad

Τα μοντέλα 4MATIC περιλαμβάνουν το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad στον βασικό εξοπλισμό. Τα επιμέρους στοιχεία του πακέτου:

•             Σε συνδυασμό με τους προβολείς MULTIBEAM LED, αυτά τα μοντέλα προσφέρουν μια ειδική λειτουργία φωτισμού Offroad, η οποία ενεργοποιείται στο πρόγραμμα οδήγησης Offroad, διευκολύνοντας τον εντοπισμό εμποδίων σε ανώμαλο έδαφος στο σκοτάδι. Με τη λειτουργία Offroad, ενεργοποιείται επίσης ο φωτισμός αλλαγής κατεύθυνσης των προβολέων MULTIBEAM LED σε ταχύτητες έως 50 χλμ./ώρα.

•             Επιπλέον, το πακέτο μηχανικού εξοπλισμού Offroad περιλαμβάνει άλλο ένα πρόγραμμα οδήγησης, το οποίο δεν προσαρμόζει απλώς τα χαρακτηριστικά του συστήματος 4MATIC (βλ. παραπάνω), αλλά και την απόδοση ισχύος του κινητήρα και τις επεμβάσεις του ABS κατά την εκτός δρόμου οδήγηση σε σχετικά εύκολο έδαφος. Ενεργοποιείται από τον διακόπτη DYNAMIC SELECT.

•             Υπάρχει η δυνατότητα προβολής της οδηγικής κατάστασης ως κινούμενη εικόνα στην οθόνη πολυμέσων. Η ρεαλιστική παρουσίαση της ανωφέρειας ή κατωφέρειας, η γωνία κλίσης και οι τεχνικές ρυθμίσεις βοηθούν τον οδηγό να υπολογίζει ευκολότερα τους ελιγμούς.

•             Το σύστημα ελέγχου κατάβασης Downhill Speed Regulation (DSR) τηρεί αυτόματα μια προεπιλεγμένη, αργή ταχύτητα μεταξύ 2 και 18 χλμ./ώρα, και μπορεί να εμφανίζεται στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων και στην προαιρετική οθόνη Head-up. Με στοχευμένες επεμβάσεις στα φρένα, το σύστημα DSR συμβάλλει στη διατήρηση του ελέγχου κατά την οδήγηση σε απότομη κατηφόρα.

Οι κινητήρες

ΒΕΝΖΙΝΗΣ

  GLA 200GLA 250GLA 250
4MATIC
Κινητήρας 4 εν σειρά4 εν σειρά4 εν σειρά
Κιβώτιο ταχυτήτωναυτόματο7G-DCT8G-DCT8G-DCT
Κυβισμόςcc133219911991
ΙσχύςkW/hp120/163165/225165/225
σεσ.α.λ.550055005500
Ροπή στρέψηςNm250350350
σεσ.α.λ.1620-40001800-40001800-4000
Μικτή κατανάλωση καυσίμουl/100 km6,0-5,76,7-6,57,1-6,9
Μικτές εκπομπές CO2g/km137-130153-148163-158
Επιτάχυνση 0-100 km/hs8,76,96,7
Μέγιστη ταχύτηταkm/h210240240

DIESEL

  GLA 200 dGLA 200 d
4MATIC
GLA 220 dGLA 220 d
4MATIC
Κιβώτιο ταχυτήτωναυτόματο8G-DCT
Κυβισμόςcc1950195019501950
ΙσχύςkW/hp110/150110/150140/190140/190
σεσ.α.λ.3400–44403400–444038003800
Μέγ. ροπή στρέψηςNm320320400400
σεσ.α.λ.1400–32001400–32001600–26001600–2600
Μικτή κατανάλωση καυσίμουl/100 km4,8-4,65,2-4,94,9-4,75,3-5,0
Μικτές εκπομπές CO2g/km126–121138–130129–123140–133
Επιτάχυνση 0-100 km/hs8,68,97,47,3
Μέγιστη ταχύτηταkm/h208205217219

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!