Τα SEAT Ibiza και SEAT Arona διατηρούν την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων στο EuroNCAP, πέντε χρόνια αφότου πέτυχαν την κορυφαία βαθμολογία στην πρώτη τους παρουσίαση. Ο στόχος για την κατάκτηση της κορυφαίας βαθμολογίας και στα ανανεωμένα μοντέλα, ήταν ακόμα πιο σημαντικός για της ισπανική εταιρεία δεδομένου του πόσο απαιτητική έχει κάνει το EuroNCAP τη διαδικασία δοκιμών τα τελευταία χρόνια.
Οι δοκιμές έχουν γίνει πιο αυστηρές και περιλαμβάνουν τώρα την εισαγωγή ενός κινούμενου εμποδίου στη δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης κινούμενου αυτοκινήτου, που αντικαθιστά τη δοκιμή εμποδίου μέτριας μετατόπισης με παραμόρφωση. Αυτό βοηθά το EuroNCAP να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν οι κατασκευές του μπροστινού τμήματος των αυτοκινήτων.
Προσθέστε σε αυτό τις ενημερωμένες πλευρικές κρούσεις για να συμπεριληφθούν προσαρμογές στην ταχύτητα δοκιμής κοντά στο εμπόδιο και στην προστασία μάζας και μακρινής πρόσκρουσης, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και στην πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού στο μπροστινό κάθισμα.
«Είναι μια περήφανη στιγμή για όλους όσους εργάστηκαν στα SEAT Ibiza και Arona που πέτυχαν την κορυφαία βαθμολογία του Euro NCAP», δήλωσε ο Dr Werner Tietz, Executive Vice-President for Research and Development της SEAT. «Η SEAT δίνει πάντα μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια, ενσωματώνοντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, ενεργητικές ή παθητικές, για να προσφέρει τα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά».
Η SEAT πέτυχε στην αξιολόγηση ασφάλειας του EuroNCAP, ακόμη και με πιο αυστηρές δοκιμές, ακολουθώντας μια εξελικτική προσέγγιση στις τεχνολογίες παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας των SEAT Ibiza και Arona.
Εκτός από τον υπάρχοντα εξοπλισμό που διαθέτουν ήδη τα οχήματα, και τα δύο αναβαθμίστηκαν για να περιλαμβάνουν επιπλέον τροποποιήσεις στο αμάξωμα: η επανασχεδιασμένη δομή του μπροστινού άκρου προσαρμόστηκε για το νέο Mobile Progressive Deformable Barrier head-on crash, ενώ έγιναν και δομικές ενισχύσεις για προστασία από πλευρική πρόσκρουση.
Τα συστήματα συγκράτησης των οχημάτων αναβαθμίστηκαν επίσης για να ενσωματώσουν τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας με διπλό προεντατήρα, ενώ στο πίσω μέρος περιλαμβάνεται επίσης μια υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας. Επιπλέον σχεδιάστηκε ένας νέος αερόσακος συνοδηγού και το εσωτερικό έγινε ακόμα πιο ασφαλές.
Τόσο το SEAT Ibiza όσο και το SEAT Arona ενσωματώνουν πλέον τη νέα τεχνολογία κάμερας στον στάνταρ εξοπλισμό καθώς και την τεχνολογία Lane Assist. Επιπλέον, το ενσωματωμένο λογισμικό ραντάρ έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να περιλαμβάνει αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, συμβάλλοντας στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου.
SEAT Ibiza και SEAT Arona ανάμεσα στα ασφαλέστερα
Το SEAT Ibiza σημείωσε υψηλή βαθμολογία σε κάθε τομέα που δοκιμάστηκε: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 82%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 66% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.
Το SEAT Arona πέτυχε επίσης υψηλές βαθμολογίες: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 83%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 65% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.
Η SEAT είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να αναπτύσσει οχήματα που υπερέχουν στις δοκιμές του EuroNCAP, ανεξάρτητα από το πόσο αυστηρές γίνονται. Τα SEAT Ibiza και Arona που διατηρούν τη βαθμολογία 5 αστέρων όπως και η υπόλοιπη γκάμα της SEAT, αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης της και στον τομέα της ασφάλειας.