More

    Δοκιμάζουμε το νέο compact SUV Hyundai Bayon 1.2 84 PS

    Βρίσκεται δίπλα στο δημοφιλές Kona, αλλά και το νέο Hyundai Bayon, τα έχει όλα και… συμφέρει! Compact, ευρύχωρο και τεχνολογικά - εξοπλιστικά φορτωμένο, με τιμές από 15.790 ευρώ

    Το Hyundai Bayon, έρχεται σε μία εποχή που όπως έχουμε ξαναπεί (και απ’ ό,τι φαίνεται θα το λέμε για πολλά χρόνια ακόμα…), η Hyundai είναι στα καλύτερά της.

    Οι Κορεάτες χτυπάνε σε όλους, μα όλους, τους τομείς, όχι μόνο επειδή μπορούν, αλλά και επειδή έχουν φτάσει σε επίπεδο του να μπορούν να κάνουν απροβλημάτιστα αυτό που θέλουν, σχεδιάζουν και οραματίζονται.

    Ακόμα και εν μέσω πανδημίας, έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως όλη τους τη γκάμα, με δημιουργίες σε όλες τις κατηγορίες (ακόμα και αυτές που οι περισσότεροι εγκαταλείπουν…) και για όλα τα «γούστα».

    Και ενώ έχουν ήδη το ολοκαίνουριο i20 στα supermini και το άκρως δημοφιλές στα B-SUV Kona (προσφάτως ανανεωμένο και πλέον και με καυτή έκδοση «N»), ήρθαν να προσθέσουν δίπλα στο τελευταίο και το νέο Bayon (Μπέι-ον προφέρεται).

    Έτσι. Γιατί μπορούν και θέλουν σε μία κατηγορία που αυτή τη στιγμή… σπάει ταμεία, να διαθέτουν όχι μία, αλλά δύο προτάσεις. Μία «low» και μία «hi-end».

    Μπορεί, μάλιστα, από πλευράς διαστάσεων (ΜxΠxΥ: 4.180×1.775×1.500 mm το Bayon), χώρων, ανέσεων, εξοπλισμού και τεχνολογίας να μην διαφέρουν πολύ τα «αδερφάκια» στα B-SUV, αλλά η διαφορά είναι ξεκάθαρη τόσο στην τιμολογιακή πολιτική, όσο και στο αισθητικό κομμάτι.

    «Sensuous Sportiness» σε ένα «Go Big» crossover

    Το νέο Bayon υιοθετεί τα χαρακτηριστικά του «Sensuous Sportiness», και σε μία περίοδο που οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα ελέω «εξηλεκτρισμού» (και προβλημάτων στην παραγωγή, φυσικά, λόγω πανδημίας), η βασική τιμή του μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί και ως «ευκαιρία». Και όλα αυτά χωρίς… εκπτώσεις σε κάποιον τομέα.

    Το νέο Bayon, αποτελεί την crossover εκδοχή του i20 (το Kona διαφοροποιείται ως SUV από την ίδια τη Hyundai), όπερ σημαίνει ότι κάτω από τη λαμαρίνα υπάρχουν τα ίδια μηχανικά μέρη.

    Από 3κύλινδρα turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης με 100 και 120 ίππους (με ή χωρίς βοηθητικό ήπιο υβριδικό σύστημα 48V), μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ή ακόμα και το νέο έξυπνο μηχανικό κιβώτιο iMT (με ηλεκτρονικό συμπλέκτη).

    Στα κοινά μηχανικά σύνολα με το i20 και ο βασικός ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.2 με τους 84 ίππους που υπάρχει στο αυτοκίνητο δοκιμής.

    Ο 4κύλινδρος συνδυάζεται με 5αρι μηχανικό κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση, και μπορεί να μην «ενθουσιάζει» με τις επιδόσεις του (0-100 km/h σε 13,5’’, τελική 165 km/h), αλλά είναι ελαστικός και αρκετά βελούδινος σε λειτουργία, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις είναι και πραγματικά οικονομικός.

    Στον αυτοκινητόδρομο, καταφέραμε να δούμε και μέση κατανάλωση κάτω από 6 l/100 km, ενώ υπό αρκετή πίεση δεν ανέβηκε πολύ πάνω από τα 8 l/100 km.

    Γι’ αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις, η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με τον χιλιάρη 3κυλινδρο turbo των 100 ίππων κοστίζει περί τα 1.400 ευρώ επιπλέον (17.190 ευρώ το Bayon 1.0T 100 PS 6MT EXCLUSIVE).

    Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (165 mm), μάλιστα, και το πιο «οικογενειακό» set-up της ανάρτησης σε σχέση με το i20, τα θετικά χαρακτηριστικά στο δρόμο δεν έχουν χαθεί και στην προκειμένη περίπτωση.

    Πιο άνετο στο δρόμο από το πιο «σφιχτό» i20, παραμένει, όμως, αρκετά ισορροπημένο και με αρκετά προσηλωμένο στην πορεία που θα χαράξεις εμπρός μέρος.

    Σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, το ελαφρύ αμάξωμα και τον πανεύκολο χειρισμό του, αποδεικνύεται και εξαιρετικά φιλικό σε καθημερινή χρήση στην πόλη.

    Ευρύχωρο και λειτουργικό

    Η συγγένεια με το i20 είναι παραπάνω από εμφανής στο εσωτερικό, και αυτό μόνο θετικά μπορεί να εκληφθεί στην πρακτικότητα και λειτουργικότητα, ενώ οι χώροι είναι κάτι παραπάνω από άνετοι για 4 επιβάτες (στο άνω άκρο και αυτός των αποσκευών με 411 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικού).

    Στα highlights o ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών (μόνο από τη βασική έκδοση λείπει) και η οθόνη αφής για το infotainment 8 ιντσών (10,25 ιντσών στις πλούσιες εκδόσεις).

    Στις τεχνολογίες συνδεσιμότητας περιλαμβάνεται μέχρι και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ενώ στα προαιρετικά έχουμε μέχρι και hi-end ηχοσύστημα της BOSE, αλλά και κρυφό φωτισμό.

    Και αν τα παραπάνω δεν σας φαίνονται πολλά, προσθέστε και το καλύτερο πακέτο ασφάλειας της κατηγορίας με 15 συστήματα υπό την ομπρέλα του «SmartSense», που καθιστούν το Bayon ημι-αυτόνομο οδηγικά.

    Συμπαγές, αλλά«Go Big» σε όλους τους τομείς. Και όλα αυτά με βασική τιμή 16.640 ευρώ. Είπαμε. Η Hyundai και θέλει και μπορεί…

    Hyundai Bayon 1.2 84 PS
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ
    ΚΑΥΣΙΜΟ:ΒΕΝΖΙΝΗ
    ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc):1.197
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]:62(84)/6.000
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm):118/4.200
    ΚΙΒΩΤΙΟ:ΜΗΧΑΝΙΚΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
    ΚΙΝΗΣΗ:ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
    ΜXΠXΥ (mm):4.180×1.775×1.500
    ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm):2.580
    ΒΑΡΟΣ (kg):1.045-1.155
    ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l):411
    ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h):165
    0-100 km/h:13,5’’
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100 km)
    ΜΕΙΚΤΗ:5,5
    ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ6,7
    ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)124
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ:€16.640
    ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:€79,36

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 είναι το γεγονός της χρονιάς

    Το μεγάλο comeback κάνει η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023 που επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...

    70ο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Υπερθέαμα επτά δεκαετιών

    Ναι! Η στιγμή για το επετειακό ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έφτασε. Από 7 έως 10 Σεπτεμβρίου, στον 10ο γύρο του WRC για το 2023, η...

    Νέος Public Relations Manager στην FCA Greece o Αργύρης Τούντας

    Η FCA Greece που εκπροσωπεί στην ελληνική αγορά τις μάρκες FIAT, JEEP, ALFA ROMEO, ABARTH και FIAT Professional, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει...

    Η δήλωση ισχύος της BMW XM

    Η BMW XM αποτελεί τη συνέχεια μια χρυσής ιστορίας. Για περισσότερο από μισό αιώνα, το M Division της BMW χάραξε μία χρυσή πορεία στο...

    δημοφιλη

    Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

    Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

    Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

    Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 είναι το γεγονός της χρονιάς

    Το μεγάλο comeback κάνει η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023 που επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...

    70ο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Υπερθέαμα επτά δεκαετιών

    Ναι! Η στιγμή για το επετειακό ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έφτασε. Από 7 έως 10 Σεπτεμβρίου, στον 10ο γύρο του WRC για το 2023, η...

    Νέος Public Relations Manager στην FCA Greece o Αργύρης Τούντας

    Η FCA Greece που εκπροσωπεί στην ελληνική αγορά τις μάρκες FIAT, JEEP, ALFA ROMEO, ABARTH και FIAT Professional, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει...