More

    Δοκιμάζουμε το νέο compact SUV Hyundai Bayon 1.2 84 PS

    Βρίσκεται δίπλα στο δημοφιλές Kona, αλλά και το νέο Hyundai Bayon, τα έχει όλα και… συμφέρει! Compact, ευρύχωρο και τεχνολογικά - εξοπλιστικά φορτωμένο, με τιμές από 15.790 ευρώ

    Το Hyundai Bayon, έρχεται σε μία εποχή που όπως έχουμε ξαναπεί (και απ’ ό,τι φαίνεται θα το λέμε για πολλά χρόνια ακόμα…), η Hyundai είναι στα καλύτερά της.

    Οι Κορεάτες χτυπάνε σε όλους, μα όλους, τους τομείς, όχι μόνο επειδή μπορούν, αλλά και επειδή έχουν φτάσει σε επίπεδο του να μπορούν να κάνουν απροβλημάτιστα αυτό που θέλουν, σχεδιάζουν και οραματίζονται.

    Ακόμα και εν μέσω πανδημίας, έχουν εκσυγχρονίσει πλήρως όλη τους τη γκάμα, με δημιουργίες σε όλες τις κατηγορίες (ακόμα και αυτές που οι περισσότεροι εγκαταλείπουν…) και για όλα τα «γούστα».

    Και ενώ έχουν ήδη το ολοκαίνουριο i20 στα supermini και το άκρως δημοφιλές στα B-SUV Kona (προσφάτως ανανεωμένο και πλέον και με καυτή έκδοση «N»), ήρθαν να προσθέσουν δίπλα στο τελευταίο και το νέο Bayon (Μπέι-ον προφέρεται).

    Έτσι. Γιατί μπορούν και θέλουν σε μία κατηγορία που αυτή τη στιγμή… σπάει ταμεία, να διαθέτουν όχι μία, αλλά δύο προτάσεις. Μία «low» και μία «hi-end».

    Μπορεί, μάλιστα, από πλευράς διαστάσεων (ΜxΠxΥ: 4.180×1.775×1.500 mm το Bayon), χώρων, ανέσεων, εξοπλισμού και τεχνολογίας να μην διαφέρουν πολύ τα «αδερφάκια» στα B-SUV, αλλά η διαφορά είναι ξεκάθαρη τόσο στην τιμολογιακή πολιτική, όσο και στο αισθητικό κομμάτι.

    «Sensuous Sportiness» σε ένα «Go Big» crossover

    Το νέο Bayon υιοθετεί τα χαρακτηριστικά του «Sensuous Sportiness», και σε μία περίοδο που οι τιμές έχουν πάρει την ανιούσα ελέω «εξηλεκτρισμού» (και προβλημάτων στην παραγωγή, φυσικά, λόγω πανδημίας), η βασική τιμή του μπορεί εύκολα να χαρακτηριστεί και ως «ευκαιρία». Και όλα αυτά χωρίς… εκπτώσεις σε κάποιον τομέα.

    Το νέο Bayon, αποτελεί την crossover εκδοχή του i20 (το Kona διαφοροποιείται ως SUV από την ίδια τη Hyundai), όπερ σημαίνει ότι κάτω από τη λαμαρίνα υπάρχουν τα ίδια μηχανικά μέρη.

    Από 3κύλινδρα turbo μηχανικά σύνολα βενζίνης με 100 και 120 ίππους (με ή χωρίς βοηθητικό ήπιο υβριδικό σύστημα 48V), μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων ή ακόμα και το νέο έξυπνο μηχανικό κιβώτιο iMT (με ηλεκτρονικό συμπλέκτη).

    Στα κοινά μηχανικά σύνολα με το i20 και ο βασικός ατμοσφαιρικός κινητήρας 1.2 με τους 84 ίππους που υπάρχει στο αυτοκίνητο δοκιμής.

    Ο 4κύλινδρος συνδυάζεται με 5αρι μηχανικό κιβώτιο με σωστή κλιμάκωση, και μπορεί να μην «ενθουσιάζει» με τις επιδόσεις του (0-100 km/h σε 13,5’’, τελική 165 km/h), αλλά είναι ελαστικός και αρκετά βελούδινος σε λειτουργία, ενώ σε όλες τις περιπτώσεις είναι και πραγματικά οικονομικός.

    Στον αυτοκινητόδρομο, καταφέραμε να δούμε και μέση κατανάλωση κάτω από 6 l/100 km, ενώ υπό αρκετή πίεση δεν ανέβηκε πολύ πάνω από τα 8 l/100 km.

    Γι’ αυτούς που αναζητούν το κάτι παραπάνω στις επιδόσεις, η υπερτροφοδοτούμενη έκδοση με τον χιλιάρη 3κυλινδρο turbo των 100 ίππων κοστίζει περί τα 1.400 ευρώ επιπλέον (17.190 ευρώ το Bayon 1.0T 100 PS 6MT EXCLUSIVE).

    Παρά την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (165 mm), μάλιστα, και το πιο «οικογενειακό» set-up της ανάρτησης σε σχέση με το i20, τα θετικά χαρακτηριστικά στο δρόμο δεν έχουν χαθεί και στην προκειμένη περίπτωση.

    Πιο άνετο στο δρόμο από το πιο «σφιχτό» i20, παραμένει, όμως, αρκετά ισορροπημένο και με αρκετά προσηλωμένο στην πορεία που θα χαράξεις εμπρός μέρος.

    Σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, το ελαφρύ αμάξωμα και τον πανεύκολο χειρισμό του, αποδεικνύεται και εξαιρετικά φιλικό σε καθημερινή χρήση στην πόλη.

    Ευρύχωρο και λειτουργικό

    Η συγγένεια με το i20 είναι παραπάνω από εμφανής στο εσωτερικό, και αυτό μόνο θετικά μπορεί να εκληφθεί στην πρακτικότητα και λειτουργικότητα, ενώ οι χώροι είναι κάτι παραπάνω από άνετοι για 4 επιβάτες (στο άνω άκρο και αυτός των αποσκευών με 411 λίτρα με κιτ επισκευής ελαστικού).

    Στα highlights o ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών (μόνο από τη βασική έκδοση λείπει) και η οθόνη αφής για το infotainment 8 ιντσών (10,25 ιντσών στις πλούσιες εκδόσεις).

    Στις τεχνολογίες συνδεσιμότητας περιλαμβάνεται μέχρι και ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, ενώ στα προαιρετικά έχουμε μέχρι και hi-end ηχοσύστημα της BOSE, αλλά και κρυφό φωτισμό.

    Και αν τα παραπάνω δεν σας φαίνονται πολλά, προσθέστε και το καλύτερο πακέτο ασφάλειας της κατηγορίας με 15 συστήματα υπό την ομπρέλα του «SmartSense», που καθιστούν το Bayon ημι-αυτόνομο οδηγικά.

    Συμπαγές, αλλά«Go Big» σε όλους τους τομείς. Και όλα αυτά με βασική τιμή 16.640 ευρώ. Είπαμε. Η Hyundai και θέλει και μπορεί…

    Hyundai Bayon 1.2 84 PS
    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ:4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ, ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ
    ΚΑΥΣΙΜΟ:ΒΕΝΖΙΝΗ
    ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc):1.197
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [kW(PS)/rpm]:62(84)/6.000
    ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (Nm/rpm):118/4.200
    ΚΙΒΩΤΙΟ:ΜΗΧΑΝΙΚΟ 5 ΣΧΕΣΕΩΝ
    ΚΙΝΗΣΗ:ΣΤΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΤΡΟΧΟΥΣ
    ΜXΠXΥ (mm):4.180×1.775×1.500
    ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm):2.580
    ΒΑΡΟΣ (kg):1.045-1.155
    ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (l):411
    ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (km/h):165
    0-100 km/h:13,5’’
    ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (l/100 km)
    ΜΕΙΚΤΗ:5,5
    ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ6,7
    ΕΚΠΟΜΠΗ CO2 (g/km)124
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ:€16.640
    ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:€79,36

    ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...