More

    Το Jeep Avenger είναι ο νέος (δι)Εκδικητής

    Το νέο Jeep Avenger πάτησε Ελλάδα και είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep. Εγκαινιάζει τη νέα εποχή και ως ο… Βενιαμίν της φίρμας διεκδικεί μία θέση στην κορυφή των B-SUV. Όλα τα εχέγγυα υπάρχουν!

    Είναι δύσκολο το έργο του Jeep Avenger. Ναι. Δεν είναι εύκολο σε μία «καθαρόαιμη» ιστορία 80 και πλέον ετών να διεκδικείς τον τίτλο της… αλλαγής σελίδας. Και αυτό ακριβώς κάνει το νέο Jeep Avenger, ως το πρώτο EV στην ιστορία της φίρμας. Εγκαινιάζει την αμιγώς ηλεκτρική εποχή της αμερικάνικης φίρμας και με συμπαγείς διαστάσεις και μηδενικούς ρύπους ενσαρκώνει με τον καλύτερο τρόπο το DNA της εταιρίας στο σήμερα και το αύριο της αυτοκίνησης.

    Με βάση το στρατηγικό πλάνο, μέχρι το 2030, όλα τα Jeep που θα πωλούνται στην Ευρώπη και τα μισά από αυτά που θα διατίθενται στη Β. Αμερική, θα είναι ηλεκτρικά. Ναι! Μας αρέσει δεν μας αρέσει, αυτή είναι η στρατηγική που φιλοδοξεί να καταστήσει τη Jeep ως ηγέτιδα δύναμη ηλεκτρικών SUV σε παγκόσμιο επίπεδο. Και η απαρχή αυτού του πλάνου θα γίνει με αυτό εδώ το compact SUV, που είναι το μικρότερο αυτήν τη στιγμή στη γκάμα της.

    Μικρό, αλλά μεγάλο

    Το μήκος ξεπερνάει ελάχιστα το φράγμα των τεσσάρων μέτρων (4,08 για την ακρίβεια), με το νέο Avenger να είναι μικρότερο κατά 16 πόντους σε σχέση με το Renegade. Αυτό το τοποθετεί στην καρδιά της κατηγορίας των B-SUV. Μιλάμε για μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες κατηγορίες στην Ευρώπη. Οι προβλέψεις θέλουν το 2023 τα B-SUV να αγγίξουν τα 2,2 εκατ. πωλήσεις, που μεταφράζεται σε ένα στα πέντε αυτοκίνητα που θα κυκλοφορούν στην Ευρώπη θα ανήκει σε αυτήν την κατηγορία. Και το Avenger δίνει μεγάλη έμφαση στη Γηραιά ήπειρο, καθώς είναι εξελιγμένο με βάση τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών και προσφέρει πλούσιους χώρους για τους επιβάτες και 350 λίτρα για τις αποσκευές.

    Όπως τόνισε, μάλιστα, ο Διευθυντής Marketing της FCA Greece (η οποία ανήκει πλέον στον Όμιλο Βασιλάκη και πιο συγκεκριμένα στους Ομίλους Autohellas και Samelet) Κωνσταντίνος Καραθανάσης στην περιεκτικότατη παρουσίαση, η πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων στο εσωτερικό το κάνει 2-3 πόντους πιο ευρύχωρο σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

    Έμφαση έχει δοθεί τόσο στην πρακτικότητα, όσο και στη λειτουργικότητα, με 34 λίτρα αποθηκευτικών χώρων. Οι καθαρές γραμμές δημιουργούν ένα αρκετά στιλάτο και λειτουργικό εσωτερικό με την οριζόντια διάταξη του ταμπλό να περιλαμβάνει αεραγωγούς, κρυφό φωτισμό, ψηφιακό πίνακα οργάνων (10,25 ίντσες) και μεγάλη οθόνη αφής (10,25’’) για το infotainment.

    Το επίπεδο εξοπλισμού είναι πλουσιότατο και συμπεριλαμβάνει μεταξύ πολλών άλλων δερμάτινα καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση και λειτουργία μασάζ, ατμοσφαιρικό φωτισμό με επιλογή χρωμάτων και πανοραμική οροφή. Το σύστημα πολυμέσων Uconnect προσφέρει ασύρματη λειτουργία mirroring με Android Auto και Apple CarPlay, widgets, πλοήγηση TomTom με φωνητικές εντολές και αναβαθμίσεις «Over-The-Air» (ΟΤΑ), ενώ μέσω της εφαρμογής Jeep Mobile App, ο οδηγός μπορεί να εκτελεί πολλές λειτουργίες μέσω του κινητού.

    Ο εκμοντερνισμός του κλασικού μοιάζει να βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας του σχεδιασμού του νέου Avenger. Χαρακτηριστική είναι η εμπρός μάσκα με τις επτά κάθετες γρίλιες, η οποία έχει εξελιχθεί σε μια πιο οριζόντια διάταξη που συμβάλει και στην προστασία των εμπρός φωτιστικών σωμάτων σε περίπτωση μιας σύγκρουσης με χαμηλή ταχύτητα. Στα εκμοντερνισμένα κλασικά στοιχεία ανήκουν και τα τραπεζοειδή φτερά, αλλά και τα πίσω φωτιστικά σώματα με το σχήμα «X» (εμπνευσμένα από τα κλασσικά δοχεία μεταφοράς καυσίμου).

    Με Select-Terrain και αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2

    Βασισμένο σε μια νέα έκδοση της πλατφόρμας e-CMP2 του ομίλου Stellantis, το 60% των στοιχείων της είναι νέα και αποκλειστικά για το Avenger. Ελαχιστοποιήθηκε το μήκος των προβόλων και η απόσταση από το έδαφος στο σημείο των αναρτήσεων φτάνει τα 20,9 εκ. και στην προστατευτική ποδιά της μπαταρίας τα 22,3 εκ. Σημαντικό στοιχείο για την ευελιξία του και ο πολύ μικρός κύκλος στροφής (μόλις 10,5 μ.).

    Αποτελεί αυθεντική έκφραση της φιλοσοφίας «concentrated Freedom» («συμπυκνωμένη Ελευθερία»), και προσφέρει τις δυνατότητες που περιμένει κανείς από ένα Jeep, με συστήματα όπως τα Selec-Terrain (με έξι προγράμματα λειτουργίας: Normal, Eco, Sport,  Snow, Mud, και Sand) και Hill Descent Control που συνοδεύουν τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος και τις κορυφαίες για την κατηγορία γωνίες προσέγγισης (20 μοίρες), ράμπας (20 μοίρες) και διαφυγής (32 μοίρες).  

    Το Avenger διαθέτει ένα νέας γενιάς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με νέο ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία. Το σύστημα των 400V είναι το πρώτο που παρουσιάζει η Emotors, η κοινοπραξία των Stellantis και Nidec Leroy-Somer Holding. Το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm μέγιστης ροπής και συνδυάζεται με μπαταρία χωρητικότητας 54 kWh. Σύμφωνα με τη Jeep, το Avenger έχει αυτονομία 400 km σε μικτές συνθήκες και 550 km σε αστικές (WLTP). Μέσω φορτιστή DC 100 kW, η φόρτιση από 20% στο 80% της μπαταρίας γίνεται σε μόλις 24 λεπτά, ενώ για μία πλήρη φόρτιση σε φορτιστή AC ισχύος 11 kW, απαιτούνται 5,5 ώρες.

    Σε επίπεδο ασφάλειας το νέο Jeep Avenger εφοδιάζεται με ένα πλήρες πακέτο συστημάτων ασφαλείας που δίνουν τη δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Στα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης συμπεριλαμβάνονται: Διατήρηση πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, αυτόνομο σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, αναγνώριση οδικής σήμανσης, cruise control, αναγνώριση κόπωσης του οδηγού, υποβοήθηση πάρκινγκ, έλεγχος τυφλών σημείων και κάμερα οπισθοπορείας.

    Πλούσια εξοπλισμένο, προσιτό και «Car Of The Year»

    Στην Ελληνική αγορά η γκάμα περιλαμβάνει τρείς εκδόσεις, LONGITUDE, ALTITUDE και SUMMIT, με υπερπλήρη εξοπλισμό και για τις τρείς. Οι τιμές του νέου Avenger ξεκινούν από τις 38.700€ (30.700€ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση LONGITUDE, και φτάνουν τις 43.700€ (35.700€ με κρατική επιδότηση) για την έκδοση SUMMIT. Σημειώστε επίσης την 4ετή εργοστασιακή εγγύηση / υπηρεσία οδικής με ισχύ έως 160.000 km και την 8ετή εγγύηση για την μπαταρία με ισχύ έως 160.000 km. Σύντομα, θα δούμε και στη χώρα μας τις υβριδικές εκδόσεις, αλλά και την τετρακίνητη «4xe».

    Το νέο Avenger ξεκινάει την πορεία του με την κατάκτηση του Πανευρωπαϊκού τίτλου «Car Of The Year» για το 2023, αλλάζει σελίδα για τη Jeep και διεκδικεί επάξια μία θέση στην κορυφή των B-SUV.

    Πρώτη δημοσίευση ΒΡΑΔΥΝΗ

    Photos

    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    «Tέλη Kυκλοφορίας με το μήνα» από αρχές Μαϊου

    Με στόχο τη διευκόλυνση των οδηγών και την τόνωση των δημοσίων εσόδων το υπουργείο Οικονομικών θα δώσει και φέτος τη δυνατότητα πληρωμής των τελών...

    Η Subaru «σκοτώνει» το WRX STI

    Το Subaru WRX του 2022 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ αυτή την άνοιξη, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα δεν θα ακολουθήσει η κορυφαία...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...