More

    Το άλμα της Mercedes CLA

    H Mercedes CLA προσαρμόστηκε πλήρως στην εποχή του εξηλεκτρισμού και προσφέρει τεχνολογία, πολυτέλεια και καινοτομίες που ανεβάζουν τον πήχη στην κατηγορία.

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με το 4θυρο coupe. Η νέα CLA κάνει το άλμα του εξηλεκτρισμού και διαθέτει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις όσο και υβριδικές με τεχνολογία 48V. Το νέο μοντέλο συνδυάζει τεχνολογία από το πάνω ράφι της Στουτγάρδης, πολυτέλεια και καινοτομίες που ανεβάζουν τον πήχη στην κατηγορία. Υπόσχεται βελτιωμένη αποδοτικότητα, μεγαλύτερη ευφυΐα και πιο προηγμένες λειτουργίες από ποτέ.

    Το βήμα παραπέρα αναφέρεται ακόμα και σε σχέση με τις διαστάσεις, καθώς το αποτύπωμα της νέας CLA έχει αυξηθεί σημαντικά. Μετρήστε 35 mm περισσότερο στο μήκος που έχει φτάσει τα 4.723 mm (πλάτος 1.855 mm, ύψος 1.468 mm), ενώ σημαντικότατο και το ότι το μεταξόνιο πήρε 61 mm και άγγιξε τα 2,8 μέτρα (2.790 mm για την ακρίβεια).

    Σχεδιαστικά, δεν λείπουν οι λεπτομέρειες από τη σειρά EQ, με φωτεινές μπάρες LED εμπρός και πίσω, αλλά και με δεκάδες μικρά τριάκτινα αστέρια να κοσμούν τη μάσκα η οποία είναι «κλειστή» στις ηλεκτρικές εκδόσεις. Η σχεδίαση είναι προσεγμένη στη λεπτομέρεια και συμβάλλει στη διαμόρφωση ενός εξαιρετικά αεροδυναμικού συνόλου, καθώς σύμφωνα με τη Mercedes η πιο αεροδυναμική εκδοχή έχει συντελεστή οπισθέλκουσας 0,21 Cd.

    Στο εσωτερικό έχουμε ριζική αναβάθμιση, με αρκετά στοιχεία να είναι δανεισμένα από μεγαλύτερα μοντέλα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η MBUX Superscreen που μπορεί να καλύψει και ολόκληρο το ταμπλό της νέας CLA, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι 10,25’’, στο κέντρο η υπάρχει η οθόνη αφής 14΄΄΄για το infotainment, ενώ προαιρετικά υπάρχει και μία τρίτη οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού. Προαιρετικά διατίθεται και head-up display 12,2’’ το οποίο προσθέτει ακόμα περισσότερους πόντους στην ψηφιακή εμπειρία. Στην ηλεκτρική έκδοση, μάλιστα, υπάρχει και επιπλέον αποθηκευτικός χώρος κάτω από το καπό (το γνωστό και ως frunk).

    Σημειώστε, επίσης, ότι η CLA είναι το πρώτο μοντέλο που διαθέτει το νέο λειτουργικό σύστημα Mercedes-Benz Operating System (MB.OS), το οποίο ενσωματώνει προηγμένους αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης και φυσικά δεν λείπει η ενημέρωση του λογισμικού over-the-air. Επιπλέον, υπάρχει και ενσωμάτωση του ChatGPT4o που βελτιώνει την επικοινωνία με τον οδηγό μέσω του νέου εικονικού βοηθού MBUX.

    Στα highlights προσθέστε την έξυπνη πλοήγηση βασισμένη στο Google Maps, το σύστημα MB.DRIVE ASSIST που προσφέρει προηγμένες λειτουργίες υποβοήθησης οδήγησης, όπως το DISTRONIC, που προσαρμόζει αυτόματα την ταχύτητα και τη διατήρηση της λωρίδας, ενώ η νέα CLA περιλαμβάνει λειτουργίες όπως το Lane Change Assist.

    Η νέα CLA διαθέτει τόσο αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις όσο και υβριδικές με τεχνολογία 48V. Στις υβριδικές εκδόσεις η ιπποδύναμη θα κυμαίνεται από 136 έως 190 ίππους, με την κορυφαία έκδοση να είναι τετρακίνητη (4MATIC). Στις αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις έχουμε τη CLA 250+ με τεχνολογία EQ και έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα που αποδίδει 272 ίππους και προσφέρει μία εξαιρετική αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως τα 792 χιλιόμετρα. Η CLA 350 4MATIC διαθέτει δύο ηλεκτρικά μοτέρ και τετρακίνηση, με την απόδοση στην προκειμένη περίπτωση να φτάνει τους 353 ίππους και τα 515 Nm μέγιστης ροπής, με το 0-100 km/h να πραγματοποιείται σε 4,9’’ και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 210 km/h.

    Σημειώστε ότι το κιβώτιο δύο ταχυτήτων βελτιώνει την απόδοση και προσφέρει εξαιρετική επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες, ενώ η αντλία θερμότητας πολλαπλών πηγών συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, βελτιώνοντας την αυτονομία. Η ηλεκτρική πλατφόρμα 800 Volt μειώνει τον χρόνο φόρτισης, επιτρέποντας την αναπλήρωση της χωρητικότητας της μπαταρίας για 325 χιλιόμετρα σε μόλις 10 λεπτά. Η νέα γενιά μπαταριών προσφέρει αυξημένη ενεργειακή πυκνότητα, με 30% μικρότερο ανθρακικό αποτύπωμα, καθιστώντας την CLA ένα από τα πιο αποδοτικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της κατηγορίας.

    spot_img

    ΡΟΗ

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Με Αγώνες Drift και All Star Race συνεχίζει η υπερειδική στο ΟΑΚΑ

    Σε πλήρη λειτουργία παραμένει η υπερειδική διαδρομή του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις στο ΟΑΚΑ, με διαρκείς δράσεις Οδικής Ασφάλειας και άλλες εκδηλώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού,...

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα.Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...