More

    Mercedes S-Class: Οι τιμές του νέου ορόσημου (vids)

    Ultra hi-tech, με ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και ένα super luxury εσωτερικό, και αυτή η Mercedes S-Class δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης

    Κάθε νέα S-Class αποτελεί μια επιτομή τεχνολογίας και πολυτέλειας και ορίζει το «τι μέλλει γενέσθαι» στην αυτοκίνηση.

    Και όταν μιλάμε για το απαύγασμα της τεχνογνωσίας του τριάκτινου αστεριού στην πολυτελή μεγάλη κατηγορία, τότε η δημιουργία δεν αποτελεί μόνο ορόσημο στην ιστορία της Mercedes, αλλά ολόκληρης της αυτοκίνησης. 

    Έχω την αίσθηση, μάλιστα, ότι αυτή η έβδομη γενιά με κωδικό «W223», επαναπροσδιορίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο τα δεδομένα σε πολυτέλεια, άνεση, ασφάλεια, ποιότητα, τεχνολογία, διασυνδεσιμότητα, ακόμα και της τεχνητής νοημοσύνης όσον αφορά στη διάδραση μεταξύ χρήστη και μηχανήματος.

    MRA, τετραδιεύθυνση και κορυφαία αεροδυναμική

    Βασίζεται στη δεύτερη γενιά της πλατφόρμας «MRA» («Modular Rear Architecture»), και αυτό το «δεύτερης» είναι τονισμένο από τους ανθρώπους της Στουτγάρδης για να σημειωθεί το μέγεθος της εξέλιξης.

    Διαθέσιμη πλέον μόνο σε μπερλίνα (όσοι επιθυμούν Coupe ή Cabriolet η Mercedes παραπέμπει σε AMG GT και SL-Class), η νέα S-Class θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις όσον αφορά στο μήκος του μεταξονίου.

    Παρότι οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες (ΜΧΠΧΥ: 5.210Χ1.954Χ1.503 mm) και ακόμα και το μικρότερο σε μέγεθος μεταξόνιο ξεπερνάει τα 3,1 μέτρα (3.106 mm για την ακρίβεια!), η ενεργητικής τετραδιεύθυνση κάνει τη νέα S-Class ακόμα πιο ευέλικτη.

    Ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά δύο μέτρα, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να στρίψουν έως 4,5 μοίρες στην «κανονική» έκδοση, και έως 10 μοίρες σε αυτές με το επιμηκυμένο μεταξόνιο.

    Η προσεκτική δουλειά που έχει γίνει σε κάθε πιθανή και… απίθανη λεπτομέρεια του κομψού και επιβλητικού sedan, έχει οδηγήσει και στη δημιουργία ενός πραγματικά εξαιρετικού αεροδυναμικού αμαξώματος, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0,22 (Cd).

    Ακόμα και οι ενσωματωμένες χειρολαβές που προεκτείνονται αυτόματα κατά την είσοδο στο όχημα συμβάλλουν σε αυτό.

    Superior σε όλα

    Φωνητικές εντολές, διαδραστική εμπειρία, τεχνητή νοημοσύνη που αντιλαμβάνεται κάθε επιβάτη ξεχωριστά, 3D οθόνη οδηγού (χωρίς τη χρήση ειδικών γυαλιών), επαυξημένη πραγματικότητα, διαισθητικοί χειρισμοί… ένας θαυμαστός νέος ψηφιακός κόσμος σε ένα πραγματικά super luxury εσωτερικό.

    Η δεύτερη γενιά του MBUX αλλάζει εκ νέου τα δεδομένα του ψηφιακού υπόβαθρου των αυτοκινήτων και, μάλιστα, για όλους τους επιβάτες.

    Όπως ακριβώς αρμόζει σε μια πραγματική limo δηλαδή.

    Από οθόνες OLED, φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες (12,8’’ η αλά τάμπλετ στο κέντρο της οθόνης), κρυφό φωτισμό, μασάζ, αρωματισμό χώρου, μέχρι φωνητικό βοηθό «Hey Mercedes» με επαυξημένη τεχνητή νοημοσύνη, αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος που αναγνωρίζει τον οδηγό, Head Up Display με «augmented reality», ηχοσύστημα 4D με 31 ηχεία, ενσωματωμένα ηχεία στα εμπρός προσκέφαλα και καθίσματα που διαθέτουν έως 18 μοτέρ για τη ρύθμισή τους.

    Η καμπίνα της νέας S-Class στοχεύει στη δημιουργία μιας απόλυτης κατάστασης ζεν για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.

    Ο εξοπλισμός ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης οδηγού είναι πραγματικά καινοτόμος και εντυπωσιακός και καθιστά τη νέα S-Class ημιαυτόνομη οδηγικά σε επίπεδο 3. 

    Το «Pre-Safe» έχει φτάσει σε… άλλο επίπεδο, και αν το σύστημα θεωρεί ότι είναι αναπόφευκτη κάποια πλευρική σύγκρουση, η ενεργή ανάρτηση «E-Active Body Control» ανασηκώνει ακαριαία το όχημα έως και 8 cm για να περιοριστούν οι συνέπειες για τους επιβάτες.

    Αερόσακοι υπάρχουν και για τους πίσω επιβάτες (ενσωματωμένοι στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων), όπως και αερόσακος μεταξύ των επιβατών για προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

    Και plug-in με 100 km ηλεκτρική αυτονομία

    Η κορυφαίες αρχικά εκδόσεις από πλευράς μηχανικών συνόλων, θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα   48V (με τρίλιτρο 6κύλινδρο σε σειρά 367 PS  στην S 450 4MATIC και με 435 PS στην S 500 4MATIC).

    Ο 6κύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 2,9 λίτρων είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος (286 PS στις S 350 d και S 350 d 4MATIC και 330 PS στην S 400 d 4MATIC), ενώ αργότερα θα ξεκινήσει και η διάθεση της Plug-in Hybrid που σύμφωνα με τη Mercedes θα έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 km.

    Στα σκαριά είναι και η αμιγώς ηλεκτρική EQS.

    Φωτογραφίες

    Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz S-Class

    Η διάθεση της νέας Mercedes S-Class έχει ξεκινήσει και στη χώρα μας, με τις τιμές να είναι και αυτές φυσικά… superior και να ξεκινούν από τα 142.560 ευρώ.

    Αναλυτικά, ο τιμοκατάλογος που ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία:

    • S 350 d: Από 142.560 ευρώ.

    • S 350 d Long: Από 146.300 ευρώ.

    • S 350 d 4MATIC: Από 148.250 ευρώ.

    • S 350 d 4MATIC Long: Από 151.990 ευρώ.

    • S 400 d 4MATIC: Από 160.830 ευρώ.

    • S 400 d 4MATIC Long: Από 164.560 ευρώ.

     • S 500: Από 172.390 ευρώ.

    • S 500 Long: Από 175.680 ευρώ.

    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Επίσημη πρώτη για τη Farizon και το SuperVan

    Στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων ήταν η πρώτη επίσημη επαφή μας με μία ακόμη κινεζική εταιρεία που ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στη χώρα μας, τη...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...