More

    «WE ARE M». Για τα 50 χρόνια της BMW M

    «WE ARE M». Η BMW M γιορτάζει την 50ή της επέτειο με μία καμπάνια που ξεχειλίζει από συναίσθημα.

    Όταν η 24η Μαΐου σηματοδοτήσει τα 50 χρόνια από την ίδρυση της BMW M GmbH,  οι εορτασμοί θα είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη, έχοντας ξεκινήσει από τις 24 Φεβρουαρίου με κάτι μοναδικό: ένα βίντεο που παρουσιάζει ένα huddle, στο οποίο μοντέλα BMW M από διαφορετικές εποχές, με τους οδηγούς τους, συναντώνται και ενώνονται σε μία ομάδα. Πρόκειται για ένα είδος huddle, γνωστό από όλα σχεδόν τα ομαδικά αθλήματα, που επιδιώκει το συντονισμό στρατηγικών, την κινητοποίηση και την ενθάρρυνση. Στη συνάθροιση την πρώτη θέση έχουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα BMW M.

    Μέσα από αυτή τη συνάντηση εξαιρετικά σπορ μοντέλων, αναδεικνύεται με ιδιαίτερα συναισθηματικό τρόπο το πνεύμα της διεθνούς κοινότητας BMW M. Παρά τις διαφορές των αυτοκινήτων και των οδηγών τους – είναι εμφανές ότι τους ενώνει η συγκίνηση και η ανατριχίλα που προκαλεί η οδήγηση μιας BMW M. Ενθουσιώδεις και γεμάτοι πάθος ακολουθούν το δικό τους δρόμο, και στέλνουν τα μηνύματά τους με εμφατικό τρόπο. Το στοιχείο που τους ενώνει είναι αυτό το ξεχωριστό συναίσθημα που βιώνει ο κάθε οδηγός μιας BMW M. Όλοι νιώθουν το: WE ARE M.

    «Είμαστε υπερήφανοι για το δυνατό ξεκίνημα της επετειακής χρονιάς μας στις 24 Φεβρουαρίου. Το φιλμ “Huddle Speech” ακολουθεί την παράδοση των αντισυμβατικών βίντεο της BMW M, και ταυτόχρονα είναι διαφορετικό: προαναγγέλλει το μετασχηματισμό μας. Αν και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, παραμένουμε οικείοι για τους περισσότερους φίλους της BMW M», δήλωσε ο Timo Resch, Επικεφαλής Πελατών, Μάρκας & Πωλήσεων της BMW M GmbH. «Θέλουμε να το γιορτάσουμε με όλους τους φίλους, με τη διεθνή μας κοινότητα, γι’ αυτό έχουμε ετοιμάσει εκπλήξεις για όλα τα κανάλια επικοινωνίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πραγματικά ανυπομονούμε γι’ αυτό».

    Το «WE ARE M» συμβολίζει όλα όσα ήταν και θα συνεχίσει να είναι η BMW M

    Το μότο που δημιουργήθηκε ειδικά για την επετειακή χρονιά εκφράζει το συναίσθημα της καμπάνιας: Η BMW M είναι υπέρμετρα πολύπλευρη, ενώ καταφέρνει να εμφανίζεται πάντα διαφορετική και νέα, αλλά άμεσα αναγνωρίσιμη. Από το M1 Procar και την i4 M50 μέχρι το XM Concept: Τα αυτοκίνητα BMW M αντιπροσωπεύουν ένα πραγματικά εκρηκτικό μίγμα. Το κοινό χαρακτηριστικό τους, παρά τις διαφορές, είναι ότι πρόκειται για μοντέλα BMW M, άρα πάντα διαφορετικά, μοναδικά και τολμηρά – και ακριβώς σε αυτό το θέμα βασίζεται η καμπάνια.

    Η καμπάνια των 50 Χρόνων χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες, με την κάθε μία να ‘τρέχει’ για ένα τρίμηνο. Ενώ η πρώτη ενότητα, με την ονομασία “Huddle Speech”, προαναγγέλλει το βασικό θέμα της 50ής επετείου της BMW M, η δεύτερη πραγματεύεται κυρίως την 50ετή ιστορία της BMW M στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η τρίτη ενότητα ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση, ενώ η τέταρτη εστιάζει στο μοναδικό lifestyle. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η BMW M GmbH θα παρουσιάσει μία σειρά από εντυπωσιακά νέα μοντέλα. Επιπλέον, η μάρκα θα δώσει το παρών σε πολυάριθμες σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις. Το επετειακό έμβλημα “BMW Motorsport Anniversary Emblem” που αποκαλύφθηκε πρόσφατα είναι μία ακόμα έκπληξη για την παγκόσμια κοινότητα της BMW M.

    BMW M: η ισχυρή κληρονομιά διαβατήριο για το μέλλον

    Η συνολική επικοινωνία στο πλαίσιο της 50ής επετείου ανατρέχει επίσης στην απαράμιλλη ιστορία, στα επιτεύγματα και τις επιτυχίες που κουβαλά η BMW M GmbH στην κατηγορία των οχημάτων υψηλών και υπερ-υψηλών επιδόσεων. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ψηφιακή καμπάνια “Only in M Town” από το 2018, η οποία, ακόμα κι εκείνη την εποχή, χάριζε στους φίλους της BMW M μία αίσθηση οικειότητας.

    Όμως η BMW M δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Αξιοποιεί αυτή τη δύναμη για το μελλοντικό μετασχηματισμό της. Όπως υποδηλώνουν ήδη οι τρεις επόμενες ενότητες της καμπάνιας, η BMW M είναι προσανατολισμένη σε ένα νέο είδος επιδόσεων, στην ηλεκτροκίνηση και στο ξεχωριστό BMW M lifestyle. Επειδή η BMW M είναι και θα παραμείνει το Απόλυτο Μηχάνημα Οδήγησης. Μετά από μισό αιώνα και στο μέλλον.

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Πέντε αστέρια για το νέο Subaru Solterra

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2022 (Euro NCAP)....

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...

    H τιμή της νέας BMW M2 στην Ελλάδα (video)

    Η δεύτερη γενιά του «καθαρόαιμου» coupe είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην χώρα μας. Με το M Division να γιορτάζει φέτος μισό αιώνα...

    Πιο «μπιζού» το DS 3 (video)

    Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, αλλά και στο Paris Motor Show 2022, αποκαλύφθηκε και το ουσιαστικά ανανεωμένο DS 3. Ναι. Το DS 3 Crossback...

    Η νέα BMW M2 αναλυτικά (videos)

    Με το M Division να συμπληρώνει μισώ αιώνα, η νέα BMW M2 αγνοεί επιδεικτικά το… τσουνάμι του εξηλεκτρισμού και βασίζεται σε «παραδοσιακές» λύσεις για...

    Επίσημο! Στον Όμιλο Βασιλάκη (Autohellas) και τη Samelet η FCA Greece

    Κυκλοφορούσε ως φήμη εδώ και αρκετό καιρό και πλέον ανακοινώθηκε και επισήμως. Η FCA Greece περνάει στον Όμιλο Βασιλάκη και πιο συγκεκριμένα στους Ομίλους...

    δημοφιλη

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...

    Η νέα BMW M2 αναλυτικά (videos)

    Με το M Division να συμπληρώνει μισώ αιώνα, η νέα BMW M2 αγνοεί επιδεικτικά το… τσουνάμι του εξηλεκτρισμού και βασίζεται σε «παραδοσιακές» λύσεις για...
    vmotion
    vmotionhttps://vmotion.gr/
    VMOTION - Vehicle | Velocity | Viral - eMotion for Motion

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Πέντε αστέρια για το νέο Subaru Solterra

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2022 (Euro NCAP)....

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...

    H τιμή της νέας BMW M2 στην Ελλάδα (video)

    Η δεύτερη γενιά του «καθαρόαιμου» coupe είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην χώρα μας. Με το M Division να γιορτάζει φέτος μισό αιώνα...

    Πιο «μπιζού» το DS 3 (video)

    Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, αλλά και στο Paris Motor Show 2022, αποκαλύφθηκε και το ουσιαστικά ανανεωμένο DS 3. Ναι. Το DS 3 Crossback...

    Η νέα BMW M2 αναλυτικά (videos)

    Με το M Division να συμπληρώνει μισώ αιώνα, η νέα BMW M2 αγνοεί επιδεικτικά το… τσουνάμι του εξηλεκτρισμού και βασίζεται σε «παραδοσιακές» λύσεις για...