More

    «WE ARE M». Για τα 50 χρόνια της BMW M

    «WE ARE M». Η BMW M γιορτάζει την 50ή της επέτειο με μία καμπάνια που ξεχειλίζει από συναίσθημα.

    Όταν η 24η Μαΐου σηματοδοτήσει τα 50 χρόνια από την ίδρυση της BMW M GmbH,  οι εορτασμοί θα είναι ήδη σε πλήρη εξέλιξη, έχοντας ξεκινήσει από τις 24 Φεβρουαρίου με κάτι μοναδικό: ένα βίντεο που παρουσιάζει ένα huddle, στο οποίο μοντέλα BMW M από διαφορετικές εποχές, με τους οδηγούς τους, συναντώνται και ενώνονται σε μία ομάδα. Πρόκειται για ένα είδος huddle, γνωστό από όλα σχεδόν τα ομαδικά αθλήματα, που επιδιώκει το συντονισμό στρατηγικών, την κινητοποίηση και την ενθάρρυνση. Στη συνάθροιση την πρώτη θέση έχουν πολλά και διαφορετικά μοντέλα BMW M.

    Μέσα από αυτή τη συνάντηση εξαιρετικά σπορ μοντέλων, αναδεικνύεται με ιδιαίτερα συναισθηματικό τρόπο το πνεύμα της διεθνούς κοινότητας BMW M. Παρά τις διαφορές των αυτοκινήτων και των οδηγών τους – είναι εμφανές ότι τους ενώνει η συγκίνηση και η ανατριχίλα που προκαλεί η οδήγηση μιας BMW M. Ενθουσιώδεις και γεμάτοι πάθος ακολουθούν το δικό τους δρόμο, και στέλνουν τα μηνύματά τους με εμφατικό τρόπο. Το στοιχείο που τους ενώνει είναι αυτό το ξεχωριστό συναίσθημα που βιώνει ο κάθε οδηγός μιας BMW M. Όλοι νιώθουν το: WE ARE M.

    «Είμαστε υπερήφανοι για το δυνατό ξεκίνημα της επετειακής χρονιάς μας στις 24 Φεβρουαρίου. Το φιλμ “Huddle Speech” ακολουθεί την παράδοση των αντισυμβατικών βίντεο της BMW M, και ταυτόχρονα είναι διαφορετικό: προαναγγέλλει το μετασχηματισμό μας. Αν και με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, παραμένουμε οικείοι για τους περισσότερους φίλους της BMW M», δήλωσε ο Timo Resch, Επικεφαλής Πελατών, Μάρκας & Πωλήσεων της BMW M GmbH. «Θέλουμε να το γιορτάσουμε με όλους τους φίλους, με τη διεθνή μας κοινότητα, γι’ αυτό έχουμε ετοιμάσει εκπλήξεις για όλα τα κανάλια επικοινωνίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Πραγματικά ανυπομονούμε γι’ αυτό».

    Το «WE ARE M» συμβολίζει όλα όσα ήταν και θα συνεχίσει να είναι η BMW M

    Το μότο που δημιουργήθηκε ειδικά για την επετειακή χρονιά εκφράζει το συναίσθημα της καμπάνιας: Η BMW M είναι υπέρμετρα πολύπλευρη, ενώ καταφέρνει να εμφανίζεται πάντα διαφορετική και νέα, αλλά άμεσα αναγνωρίσιμη. Από το M1 Procar και την i4 M50 μέχρι το XM Concept: Τα αυτοκίνητα BMW M αντιπροσωπεύουν ένα πραγματικά εκρηκτικό μίγμα. Το κοινό χαρακτηριστικό τους, παρά τις διαφορές, είναι ότι πρόκειται για μοντέλα BMW M, άρα πάντα διαφορετικά, μοναδικά και τολμηρά – και ακριβώς σε αυτό το θέμα βασίζεται η καμπάνια.

    Η καμπάνια των 50 Χρόνων χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες, με την κάθε μία να ‘τρέχει’ για ένα τρίμηνο. Ενώ η πρώτη ενότητα, με την ονομασία “Huddle Speech”, προαναγγέλλει το βασικό θέμα της 50ής επετείου της BMW M, η δεύτερη πραγματεύεται κυρίως την 50ετή ιστορία της BMW M στο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Η τρίτη ενότητα ασχολείται με την ηλεκτροκίνηση, ενώ η τέταρτη εστιάζει στο μοναδικό lifestyle. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, η BMW M GmbH θα παρουσιάσει μία σειρά από εντυπωσιακά νέα μοντέλα. Επιπλέον, η μάρκα θα δώσει το παρών σε πολυάριθμες σημαντικές διεθνείς εκδηλώσεις. Το επετειακό έμβλημα “BMW Motorsport Anniversary Emblem” που αποκαλύφθηκε πρόσφατα είναι μία ακόμα έκπληξη για την παγκόσμια κοινότητα της BMW M.

    BMW M: η ισχυρή κληρονομιά διαβατήριο για το μέλλον

    Η συνολική επικοινωνία στο πλαίσιο της 50ής επετείου ανατρέχει επίσης στην απαράμιλλη ιστορία, στα επιτεύγματα και τις επιτυχίες που κουβαλά η BMW M GmbH στην κατηγορία των οχημάτων υψηλών και υπερ-υψηλών επιδόσεων. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η ψηφιακή καμπάνια “Only in M Town” από το 2018, η οποία, ακόμα κι εκείνη την εποχή, χάριζε στους φίλους της BMW M μία αίσθηση οικειότητας.

    Όμως η BMW M δεν επαναπαύεται στις δάφνες της. Αξιοποιεί αυτή τη δύναμη για το μελλοντικό μετασχηματισμό της. Όπως υποδηλώνουν ήδη οι τρεις επόμενες ενότητες της καμπάνιας, η BMW M είναι προσανατολισμένη σε ένα νέο είδος επιδόσεων, στην ηλεκτροκίνηση και στο ξεχωριστό BMW M lifestyle. Επειδή η BMW M είναι και θα παραμείνει το Απόλυτο Μηχάνημα Οδήγησης. Μετά από μισό αιώνα και στο μέλλον.

    spot_img

    ΡΟΗ

    Black Friday από την Peugeot

    Η Peugeot παραμένει πιστή στο ραντεβού της με τη Black Friday. Έτσι, η γαλλική φίρμα «ταράζει» τα νερά και το Νοέμβριο του 2024, προσφέροντας...

    Ήρθε το θηρίο! Η Ford Mustang Dark Horse

    Δείτε από κοντά στο FordStore της Ford Σφακιανάκης στην Αργυρούπολη την κορυφαία Ford Mustang Dark Horse. Το απόλυτο track-day αυτοκίνητο στην κατηγορία των σπορ κουπέ...

    AUTO ATHINA 2024: 5-13 Οκτωβρίου στο METROPOLITAN Expo

    Το γεγονός της χρονιάς για τους χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου! H Έκθεση Αυτοκινήτου «AUTO ATHINA 2024» είναι γεγονός! Ο μοναδικός εκθεσιακός θεσμός στην αυτοκίνηση και την...

    Η Σπανός ΑΕ. παρουσίασε τη νέα BMW Σειρά 1 στη Λίμνη Βουλιαγμένης

    Το παραμυθένιο σκηνικό της Λίμνης Βουλιαγμένης επέλεξε η Σπανός ΑΕ. για να αποκαλύψει στο κοινό τη νέα BMW Σειρά 1, τρεις μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά.

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το Volkswagen new Beetle των 570.000 ευρώ! Για το Milivié 1

    To Milivié 1, είναι μια πανάκριβη αναπαραγωγή του Volkswagen New Beetle. H νεοϊδρυθείσα εταιρεία από τη Γερμανία, ανακοίνωσε το πρώτο της μοντέλο, ένα restomod...

    «Tέλη Kυκλοφορίας με το μήνα» από αρχές Μαϊου

    Με στόχο τη διευκόλυνση των οδηγών και την τόνωση των δημοσίων εσόδων το υπουργείο Οικονομικών θα δώσει και φέτος τη δυνατότητα πληρωμής των τελών...
    vmotion
    vmotionhttps://vmotion.gr/
    VMOTION - Vehicle | Velocity | Viral - eMotion for Motion

    Black Friday από την Peugeot

    Η Peugeot παραμένει πιστή στο ραντεβού της με τη Black Friday. Έτσι, η γαλλική φίρμα «ταράζει» τα νερά και το Νοέμβριο του 2024, προσφέροντας...

    Ήρθε το θηρίο! Η Ford Mustang Dark Horse

    Δείτε από κοντά στο FordStore της Ford Σφακιανάκης στην Αργυρούπολη την κορυφαία Ford Mustang Dark Horse. Το απόλυτο track-day αυτοκίνητο στην κατηγορία των σπορ κουπέ...

    AUTO ATHINA 2024: 5-13 Οκτωβρίου στο METROPOLITAN Expo

    Το γεγονός της χρονιάς για τους χιλιάδες φίλους του αυτοκινήτου! H Έκθεση Αυτοκινήτου «AUTO ATHINA 2024» είναι γεγονός! Ο μοναδικός εκθεσιακός θεσμός στην αυτοκίνηση και την...

    Η Σπανός ΑΕ. παρουσίασε τη νέα BMW Σειρά 1 στη Λίμνη Βουλιαγμένης

    Το παραμυθένιο σκηνικό της Λίμνης Βουλιαγμένης επέλεξε η Σπανός ΑΕ. για να αποκαλύψει στο κοινό τη νέα BMW Σειρά 1, τρεις μήνες πριν από το επίσημο λανσάρισμά της στην ελληνική αγορά.

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...