Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My Ami, που είναι αρκετά γνωστό, πλέον, και στη χώρα μας.
Το ηλεκτρικό microcar περιορισμένης παραγωγής, διαθέτει τον χαρακτήρα του εκκεντρικού My Ami Buggy Concept και αποδείχτηκε άμεση επιτυχία με το καλημέρα. Ολόκληρη η παρτίδα των 50 μονάδων – που προορίζεται για τη Γαλλία – εξαντλήθηκε σε μόλις 17 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα!
Οι υποψήφιοι αγοραστές του Citroen My Ami Buggy μπήκαν άμεσα στον ιστότοπο της γαλλική εταιρείας στις 21 Ιουνίου για να λάβουν το αριθμημένο αντίγραφό τους. Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, σχεδόν 1.800 άτομα εξέφρασαν το ενδιαφέρον τους για την ειδική έκδοση, αλλά μόνο 50 από αυτούς είχαν την ευκαιρία να την αποκτήσουν.
Έχουμε συνηθίσει σε παρόμοιο ενδιαφέρον από υποψήφιους αγοραστές για εξαιρετικά ακριβά υπεραυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής, αλλά και η ειδική έκδοση με στοιχεία crossover ενός «μικροσκοπικού» EV αποδείχθηκε εξίσου δημοφιλής.
Οι διαφορές μεταξύ του Citroen My Ami Buggy και του συμβατικού Ami περιλαμβάνουν μια υφασμάτινη οροφή που μπορεί να αναδιπλωθεί και θύρες από σωληνωτό πλαίσιο αντί για πραγματικές πόρτες, κάτι που ενισχύει την αίσθηση ελευθερίας για τους επιβάτες του. Βεβαίως, αυτό είναι καλό και για τον… αέρα των επιβατών, καθώς το Citroen My Ami Buggy δεν διαθέτει κλιματισμό.
Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Citroen My Ami Buggy περιλαμβάνουν το αμάξωμα βαμμένο σε χακί, τη μαύρη πλαστική επένδυση στους προφυλακτήρες και τους θόλους των τροχών, καθώς και τα «χρυσές» λεπτομέρειες του αμαξώματος.
Το εσωτερικό διαθέτει έντονο κίτρινο και μια αριθμημένη πλακέτα που υποδηλώνει την περιορισμένη παραγωγή του μοντέλου. Η τροφοδοσία εξακολουθεί να γίνεται από τον ηλεκτροκινητήρα 8 ίππων (6 kW), με τη μικροσκοπική μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWh να επιτρέπει αυτονομία 70 km.
Οι παραδόσεις του Citroen My Ami Buggy θα πραγματοποιηθούν το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Αυγούστου. Ενώ οι 50 αριθμημένες μονάδες προορίζονταν για τη Γαλλία, δεν θα πρέπει να αποκλείσουμε μια νέα παρτίδα ειδικών εκδόσεων για άλλες αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως υπαινίχθηκαν κάποια υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.
Όσον αφορά στο συμβατικό Citroën Ami, να υπενθυμίσουμε ότι είναι διαθέσιμο σε εννέα χώρες (φυσικά και στη χώρα μας) και έχει ήδη σημειώσει 21.000 πωλήσεις στην Ευρώπη από τον Απρίλιο του 2020. Το αμιγώς ηλεκτρικό microcar έχει επίσης ένα αδερφάκι (το Opel Rocks-e), ενώ ήδη φημολογείται ότι θα αποκτήσει ένα ακόμα «αδερφάκι» στο εγγύς μέλλον, το Fiat Topolino.