More

    VW T-Cross: Ο Βενιαμίν

    Το ολοκαίνουριο Volkswagen T-Cross δεν είναι μόνο το μικρότερο SUV της γερμανικής φίρμας, αλλά και το πιο προσιτό.

    Είχαμε δει εδώ και καιρό τα πρώτα σχέδια για το νέο VW T-Cross και πλέον το μικρό SUV της Volkswagen είναι πανέτοιμο. Η αποκάλυψή του έγινε σε Amsterdam, Shanghai και Sao Paulo, καθώς το VW T-Cross είναι ένα global SUV που χρησιμοποιεί το ίδιο πάτωμα με το VW Polo. Το γεγονός αυτό, σημαίνει ότι η κίνηση μεταφέρεται μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ δεν υπάρχει τετρακίνητη έκδοση.

    VOLKSWAGEN VW T-CROSS
    VOLKSWAGEN VW T-CROSS

    Όσον αφορά στον σχεδιαστικό τομέα, πάντως, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το T-Cross δανείζεται αρκετά στοιχεία από όλα τα αδερφάκια του στην οικογένεια των SUV της Volkswagen. Από το εμπρός μέρος που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό Touareg και εν μέρει δανείζεται και λεπτομέρειες από το T-Roc, μέχρι το πλαϊνό μέρος που θυμίζει περισσότερο Tiguan. Το πιο χαρακτηριστικό σημείο που το κάνει να ξεχωρίζει είναι το πίσω, με τα φωτιστικά σώματα σε αυτό το σημείο να μην θυμίζουν κάποιο άλλο SUV από τη γκάμα της VW.

    Όσον αφορά στις διαστάσεις του νέου SUV, η MQB πλατφόρμα επέτρεψε στη γερμανική εταιρία να δημιουργήσει ένα αρκετά compact SUV με καλούς χώρους για τα δεδομένα της κατηγορίας του. Με το μήκος του να μην ξεπερνάει τα 4.11 μέτρα, το μεταξόνιο είναι αρκετά μεγάλο συγκριτικά και αγγίζει τα 2.56 μέτρα.

    VOLKSWAGEN VW T-CROSS

    Το αποτέλεσμα είναι, όπως ισχυρίζεται η VW, το εσωτερικό να είναι αρκετά ευρύχωρο και να μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε επιβάτες. Επωφελείται μάλιστα από το πίσω κάθισμα, το οποίο μπορεί να μετακινηθεί κατά μήκος έως 140 mm, γεγονός που μεγιστοποιεί είτε το χώρο αποσκευών, είτε αυτόν των επιβατών ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες.

    Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών φτάνει από τα 385 λίτρα μέχρι τα 455 όταν όλα τα καθίσματα είναι στη θέση τους. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα η χωρητικότητά του μπορεί να αγγίξει τα 1.281 λίτρα, ένα αρκετά εντυπωσιακό νούμερο αν αναλογιστεί κανείς την κατηγορία του.

    VOLKSWAGEN VW T-CROSS
    VOLKSWAGEN VW T-CROSS

    Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν ιδιαίτερες σχεδιαστικές εκπλήξεις, καθώς το ταμπλό δεν μπορεί να κρύψει τις επιρροές του από το αντίστοιχο του Polo. Το μόνο εντελώς νέο στοιχείο είναι το τιμόνι, ενώ φυσικά υπάρχουν και διαφορές στον εξοπλισμό, τους χρωματικούς συνδυασμούς και τις επενδύσεις σε σχέση με το supermini της εταιρίας.

    Όσον αφορά στη συνδεσιμότητα, το T-Cross διαθέτει infotainment τελευταίας τεχνολογίας της VW με ότι αυτό συνεπάγεται, ενώ υπάρχει δυνατότητα ασύρματης φόρτισης κινητού τηλεφώνου. Αξιοσημείωτο είναι ότι στο εσωτερικό του T-Cross μπορείς να βρεις μέχρι και τέσσερις θύρες USB.

    Όσον αφορά στους κινητήρες του T-Cross, το λανσάρισμα του μικρού SUV θα γίνει με τέσσερα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα: τρία βενζίνης και ένα πετρελαίου. Υπάρχουν καταρχήν δύο εκδόσεις του 1.0 TSI με τη βασική να αποδίδει 95 PS και τη δεύτερη 115 PS. Στην κορυφή των κινητήρων βενζίνης είναι ο 1.5 TSI με τους 150 ίππους, ενώ ο μοναδικός 1.6 TDI diesel αποδίδει 95 PS. Όλοι οι κινητήρες είναι συμβατοί με τις τελευταίες αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP.

    VOLKSWAGEN VW T-CROSS
    VOLKSWAGEN VW T-CROSS

    Το T-Cross είναι και «φορτωμένο» με συστήματα υποβοήθησης οδήγησης από το βασικό επίπεδο εξοπλισμού του. Μεταξύ άλλων υπάρχουν Front Assist με Pedestrian Monitoring και City Emergency Braking System, Lane Assist, Hill Start Assist, Proactive Occupant Protection και Blind Spot Detection με Rear Traffic Alert.

    Στον προαιρετικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται μεταξύ άλλων από Driver Alert System, Automatic Adaptive Cruise Control και Park Assist. Η παραγωγή του νέου T-Cross θα ξεκινήσει στην Ισπανία, τη Νότια Αμερική και την Κίνα μέσα στο 2018, με τις πωλήσεις του να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2019.

    VOLKSWAGEN VW T-CROSS
    VOLKSWAGEN VW T-CROSS
    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...