More

    Το Volkswagen new Beetle των 570.000 ευρώ! Για το Milivié 1

    Το Milivié 1 είναι το πρώτο μοντέλο της νεοϊδρυθείσας γερμανικής εταιρείας και είναι ουσιαστικά ένα πανάκριβο, περιορισμένης παραγωγής Restomod βασισμένο στο Volkswagen New Beetle.

    To Milivié 1, είναι μια πανάκριβη αναπαραγωγή του Volkswagen New Beetle. H νεοϊδρυθείσα εταιρεία από τη Γερμανία, ανακοίνωσε το πρώτο της μοντέλο, ένα restomod του εμβληματικού VW New Beetle.

    Αυτά είναι τα πρώτα σκίτσα του Milivié 1, θα κατασκευαστεί σε μόλις 22 αντίτυπα, ως ένα νεύμα για τα 22 εκατομμύρια μονάδες της παραγωγής του Beetle. Ένα από τα κυριότερα σημεία είναι η εντυπωσιακή τιμή εκκίνησης των 570.000 ευρώ (!) που δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με το… αυτοκίνητο του λαού.  

    Η Milivié ιδρύθηκε από τον μηχανικό Jonathan Engler με στόχο την ανακατασκευή των «εξαφανισμένων γερμανικών εμβληματικών αυτοκινήτων». Σίγουρα το VW Beetle είναι η σωστή επιλογή για το… εναρκτήριο λάκτισμα της εταιρείας, ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα στην ιστορία.

    Κάθε Milivié 1 θα βασίζεται σε ένα Beetle 1303, με την ομάδα να ξοδεύει πάνω από χίλιες ώρες για την αποκατάσταση και τη βελτίωση κάθε πτυχής του, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία. Στο τέλος, μόνο το μεταλλικό μονοκόκ τμήμα του αμαξώματος και το δάπεδο παραμένουν αμετάβλητα

    Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Milivié 1 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Beetle , αλλά τα αρχικά πάνελ του αμαξώματος έχουν εκσυγχρονιστεί με πιο καθαρές γραμμές, αφαιρώντας τη χρωμιωμένη επένδυση και προσθέτοντας λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την Porsche. Όλα τα σήματα της VW έχουν εξαφανιστεί και αντικαταστάθηκαν από την επωνυμία της ίδιας της Milivié.

    Τα ειδικά μπροστινά και πίσω φτερά είναι φαρδύτερα και διαθέτουν νέα φώτα LED, το επανασχεδιασμένο καπό είναι μακρύτερο, η βάση του κυρτού παρμπρίζ έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός, οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών έχουν σχέδιο πέντε ακτίνων. Νέες είναι και οι χειρολαβές θυρών, οι καθρέφτες, η αεροτομή ducktail στο κάλυμμα του κινητήρα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης με φινίρισμα τιτανίου ή μαύρου χρωμίου.

    Το πλαίσιο είναι ανακατασκευασμένο με ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, διπλά αμορτισέρ και ελατήρια κατά παραγγελία. Ο επίπεδος 4κύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 2,28 λίτρων με διπλά καρμπυρατέρ Weber έχει ανακατασκευαστεί και ρυθμιστεί ειδικά για κάθε Milivié, σε συνδυασμό με ένα σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα ελεύθερης ροής.

    Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ZF 4 σχέσεων που προέρχεται από μια Porsche Carrera 2, αλλά θα διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαστάσεων 343 mm (13,5 ίντσες) και ελαφριές δαγκάνες μονομπλόκ.

    Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μεγάλο πάνελ που φιλοξενεί  τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών με τα ειδικά γραφικά, χάρη στο λογισμικό που αναπτύχθηκε από την εταιρεία. Το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί με ανοιχτούς αποθηκευτικούς χώρους και πινελιές από ξύλο πιάνου, ενώ οι πόρτες είναι εμπνευσμένες από την Porsche 911.

    Η καμπίνα έχει αρκετό χώρο για τέσσερις επιβάτες σε τέσσερα ατομικά και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση, θύρες USB, hi-end ηχοσύστημα εννέα ηχείων με έξυπνο ενισχυτή, διπλή κάμερα, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και νέο σύστημα κλιματισμού.

    Επιπλέον, κάθε μοντέλο θα συνοδεύεται από βαλιτσάκι για τις αποσκευές ειδικά σχεδιασμένο από τον Bill Amberg, που θα ταιριάζει με τα χρώματα της ταπετσαρίας της καμπίνας.

    Η εταιρεία δέχεται ήδη κρατήσεις με αρχική τιμή 570.000 ευρώ ανά όχημα. Η Milivié θα παραδώσει το πρώτο μοντέλο τον Ιούλιο του 2023, με ολόκληρη τη σειρά παραγωγής των 22 μονάδων να έχει ολοκληρωθεί έως τον Μάιο του 2025.

    spot_img

    ΡΟΗ

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το Hyundai Tucson δημοφιλέστερο compact SUV στην Ευρώπη

    Η τέταρτη γενιά του Hyundai TUCSON είναι πλέον ηγέτης στην κατηγορία των compact SUV στην Ευρώπη. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η JATO Dynamics...

    Η Subaru «σκοτώνει» το WRX STI

    Το Subaru WRX του 2022 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ αυτή την άνοιξη, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα δεν θα ακολουθήσει η κορυφαία...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...