More

    Το Volkswagen new Beetle των 570.000 ευρώ! Για το Milivié 1

    Το Milivié 1 είναι το πρώτο μοντέλο της νεοϊδρυθείσας γερμανικής εταιρείας και είναι ουσιαστικά ένα πανάκριβο, περιορισμένης παραγωγής Restomod βασισμένο στο Volkswagen New Beetle.

    To Milivié 1, είναι μια πανάκριβη αναπαραγωγή του Volkswagen New Beetle. H νεοϊδρυθείσα εταιρεία από τη Γερμανία, ανακοίνωσε το πρώτο της μοντέλο, ένα restomod του εμβληματικού VW New Beetle.

    Αυτά είναι τα πρώτα σκίτσα του Milivié 1, θα κατασκευαστεί σε μόλις 22 αντίτυπα, ως ένα νεύμα για τα 22 εκατομμύρια μονάδες της παραγωγής του Beetle. Ένα από τα κυριότερα σημεία είναι η εντυπωσιακή τιμή εκκίνησης των 570.000 ευρώ (!) που δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με το… αυτοκίνητο του λαού.  

    Η Milivié ιδρύθηκε από τον μηχανικό Jonathan Engler με στόχο την ανακατασκευή των «εξαφανισμένων γερμανικών εμβληματικών αυτοκινήτων». Σίγουρα το VW Beetle είναι η σωστή επιλογή για το… εναρκτήριο λάκτισμα της εταιρείας, ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα στην ιστορία.

    Κάθε Milivié 1 θα βασίζεται σε ένα Beetle 1303, με την ομάδα να ξοδεύει πάνω από χίλιες ώρες για την αποκατάσταση και τη βελτίωση κάθε πτυχής του, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία. Στο τέλος, μόνο το μεταλλικό μονοκόκ τμήμα του αμαξώματος και το δάπεδο παραμένουν αμετάβλητα

    Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Milivié 1 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Beetle , αλλά τα αρχικά πάνελ του αμαξώματος έχουν εκσυγχρονιστεί με πιο καθαρές γραμμές, αφαιρώντας τη χρωμιωμένη επένδυση και προσθέτοντας λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την Porsche. Όλα τα σήματα της VW έχουν εξαφανιστεί και αντικαταστάθηκαν από την επωνυμία της ίδιας της Milivié.

    Τα ειδικά μπροστινά και πίσω φτερά είναι φαρδύτερα και διαθέτουν νέα φώτα LED, το επανασχεδιασμένο καπό είναι μακρύτερο, η βάση του κυρτού παρμπρίζ έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός, οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών έχουν σχέδιο πέντε ακτίνων. Νέες είναι και οι χειρολαβές θυρών, οι καθρέφτες, η αεροτομή ducktail στο κάλυμμα του κινητήρα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης με φινίρισμα τιτανίου ή μαύρου χρωμίου.

    Το πλαίσιο είναι ανακατασκευασμένο με ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, διπλά αμορτισέρ και ελατήρια κατά παραγγελία. Ο επίπεδος 4κύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 2,28 λίτρων με διπλά καρμπυρατέρ Weber έχει ανακατασκευαστεί και ρυθμιστεί ειδικά για κάθε Milivié, σε συνδυασμό με ένα σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα ελεύθερης ροής.

    Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ZF 4 σχέσεων που προέρχεται από μια Porsche Carrera 2, αλλά θα διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαστάσεων 343 mm (13,5 ίντσες) και ελαφριές δαγκάνες μονομπλόκ.

    Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μεγάλο πάνελ που φιλοξενεί  τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών με τα ειδικά γραφικά, χάρη στο λογισμικό που αναπτύχθηκε από την εταιρεία. Το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί με ανοιχτούς αποθηκευτικούς χώρους και πινελιές από ξύλο πιάνου, ενώ οι πόρτες είναι εμπνευσμένες από την Porsche 911.

    Η καμπίνα έχει αρκετό χώρο για τέσσερις επιβάτες σε τέσσερα ατομικά και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση, θύρες USB, hi-end ηχοσύστημα εννέα ηχείων με έξυπνο ενισχυτή, διπλή κάμερα, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και νέο σύστημα κλιματισμού.

    Επιπλέον, κάθε μοντέλο θα συνοδεύεται από βαλιτσάκι για τις αποσκευές ειδικά σχεδιασμένο από τον Bill Amberg, που θα ταιριάζει με τα χρώματα της ταπετσαρίας της καμπίνας.

    Η εταιρεία δέχεται ήδη κρατήσεις με αρχική τιμή 570.000 ευρώ ανά όχημα. Η Milivié θα παραδώσει το πρώτο μοντέλο τον Ιούλιο του 2023, με ολόκληρη τη σειρά παραγωγής των 22 μονάδων να έχει ολοκληρωθεί έως τον Μάιο του 2025.

    spot_img

    ΡΟΗ

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Η CUPRA ετοιμάζει νέο εξηλεκτρισμένο compact SUV

    Η ώθηση της CUPRA συνεχίζεται καθώς η αντισυμβατική μάρκα επιταχύνει το λανσάρισμα νέων μοντέλων με την παρουσίαση ενός ολοκαίνουργιου SUV, στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία...

    Ολοκληρωμένη μετεξέλιξη των πρατηρίων ελίν

    Ηελίν προχωρά στην ενεργειακή μετεξέλιξη της εταιρίας, με σημαντικές επενδύσεις που θα της επιτρέψουν να διεκδικήσει δυναμικά το ρόλο της στη νέα ενεργειακή αγορά.Πρόκειται...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris Cross

    Από το 2021 που γεννήθηκε το Toyota Yaris Cross, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία....