To Milivié 1, είναι μια πανάκριβη αναπαραγωγή του Volkswagen New Beetle. H νεοϊδρυθείσα εταιρεία από τη Γερμανία, ανακοίνωσε το πρώτο της μοντέλο, ένα restomod του εμβληματικού VW New Beetle.
Αυτά είναι τα πρώτα σκίτσα του Milivié 1, θα κατασκευαστεί σε μόλις 22 αντίτυπα, ως ένα νεύμα για τα 22 εκατομμύρια μονάδες της παραγωγής του Beetle. Ένα από τα κυριότερα σημεία είναι η εντυπωσιακή τιμή εκκίνησης των 570.000 ευρώ (!) που δεν συνάδει σε καμία περίπτωση με το… αυτοκίνητο του λαού.
Η Milivié ιδρύθηκε από τον μηχανικό Jonathan Engler με στόχο την ανακατασκευή των «εξαφανισμένων γερμανικών εμβληματικών αυτοκινήτων». Σίγουρα το VW Beetle είναι η σωστή επιλογή για το… εναρκτήριο λάκτισμα της εταιρείας, ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα στην ιστορία.
Κάθε Milivié 1 θα βασίζεται σε ένα Beetle 1303, με την ομάδα να ξοδεύει πάνω από χίλιες ώρες για την αποκατάσταση και τη βελτίωση κάθε πτυχής του, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία. Στο τέλος, μόνο το μεταλλικό μονοκόκ τμήμα του αμαξώματος και το δάπεδο παραμένουν αμετάβλητα
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, το Milivié 1 είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Beetle , αλλά τα αρχικά πάνελ του αμαξώματος έχουν εκσυγχρονιστεί με πιο καθαρές γραμμές, αφαιρώντας τη χρωμιωμένη επένδυση και προσθέτοντας λεπτομέρειες εμπνευσμένες από την Porsche. Όλα τα σήματα της VW έχουν εξαφανιστεί και αντικαταστάθηκαν από την επωνυμία της ίδιας της Milivié.
Τα ειδικά μπροστινά και πίσω φτερά είναι φαρδύτερα και διαθέτουν νέα φώτα LED, το επανασχεδιασμένο καπό είναι μακρύτερο, η βάση του κυρτού παρμπρίζ έχει μετακινηθεί προς τα εμπρός, οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών έχουν σχέδιο πέντε ακτίνων. Νέες είναι και οι χειρολαβές θυρών, οι καθρέφτες, η αεροτομή ducktail στο κάλυμμα του κινητήρα και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης με φινίρισμα τιτανίου ή μαύρου χρωμίου.
Το πλαίσιο είναι ανακατασκευασμένο με ανεξάρτητη ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, διπλά αμορτισέρ και ελατήρια κατά παραγγελία. Ο επίπεδος 4κύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 2,28 λίτρων με διπλά καρμπυρατέρ Weber έχει ανακατασκευαστεί και ρυθμιστεί ειδικά για κάθε Milivié, σε συνδυασμό με ένα σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα ελεύθερης ροής.
Η ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ZF 4 σχέσεων που προέρχεται από μια Porsche Carrera 2, αλλά θα διαθέτει και χειροκίνητη λειτουργία. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δίσκους διαστάσεων 343 mm (13,5 ίντσες) και ελαφριές δαγκάνες μονομπλόκ.
Στο εσωτερικό κυριαρχεί το μεγάλο πάνελ που φιλοξενεί τις δύο οθόνες 12,3 ιντσών με τα ειδικά γραφικά, χάρη στο λογισμικό που αναπτύχθηκε από την εταιρεία. Το ταμπλό έχει επανασχεδιαστεί με ανοιχτούς αποθηκευτικούς χώρους και πινελιές από ξύλο πιάνου, ενώ οι πόρτες είναι εμπνευσμένες από την Porsche 911.
Η καμπίνα έχει αρκετό χώρο για τέσσερις επιβάτες σε τέσσερα ατομικά και θερμαινόμενα μπάκετ καθίσματα από ανθρακονήματα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ασύρματη φόρτιση, θύρες USB, hi-end ηχοσύστημα εννέα ηχείων με έξυπνο ενισχυτή, διπλή κάμερα, αισθητήρες στάθμευσης, αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες, ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και νέο σύστημα κλιματισμού.
Επιπλέον, κάθε μοντέλο θα συνοδεύεται από βαλιτσάκι για τις αποσκευές ειδικά σχεδιασμένο από τον Bill Amberg, που θα ταιριάζει με τα χρώματα της ταπετσαρίας της καμπίνας.
Η εταιρεία δέχεται ήδη κρατήσεις με αρχική τιμή 570.000 ευρώ ανά όχημα. Η Milivié θα παραδώσει το πρώτο μοντέλο τον Ιούλιο του 2023, με ολόκληρη τη σειρά παραγωγής των 22 μονάδων να έχει ολοκληρωθεί έως τον Μάιο του 2025.