Το νέο Renault Captur στην Ελλάδα

Το δημοφιλέστερο compact SUV επί ευρωπαϊκού εδάφους, ξεκίνησε να διατίθεται και στη χώρα μας στη δεύτερη γενιά του με τιμές από 16.880 ευρώ.

Περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο Captur κυκλοφορούν σε 90 χώρες ανά τον κόσμο από το 2013 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά. Οι πωλήσεις αυτές, καθιστούν το B-SUV της Renault το best-seller της κατηγορίας, τόσο στη Γαλλία, όσο και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Με αυτό κατά νου, οι άνθρωποι της Renault θέλησαν να θωρακίσουν τη δεύτερη γενιά του Captur με περισσότερη ευρυχωρία, περισσότερη χρηστικότητα, σύγχρονες τεχνολογίες άνεσης, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, αλλά και μία πλήρη γκάμα κινητήρων (βενζίνης, diesel, LPG, E-TECH Plug-in).

Προσθέστε σε όλα αυτά και τα 5 αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP και έχετε μια καλή βάση, ούτως ώστε το ολοκαίνουριο Captur να μπορέσει να πρωταγωνιστήσει και πάλι στα compact SUV.

Στρατηγική τοποθέτηση

Το νέο Captur εντάσσεται στα πλαίσια του στρατηγικού πλάνου «Drive the Future» (2017-2022) του Groupe Renault. Το συγκεκριμένο μοντέλο, μαζί με το νέο CLIO, πάνω στο οποίο βασίζεται, αποτελεί την αιχμή του δόρατος αυτής της στρατηγικής.

Σε ό,τι αφορά στην τεχνολογική του υπόσταση και ανταποκρινόμενο στους τρεις πυλώνες της κινητικότητας του αύριο, όπως αυτοί παρουσιάζονται στο στρατηγικό πλάνο «Drive the Future», το μοντέλο είναι:

• Ηλεκτρικό: Το All-new Renault CAPTUR είναι το πρώτο μοντέλο της Renault που διαθέτει υβριδικό επαναφορτιζόμενο σύστημα κίνησης E-TECH Plug-in.

• Δικτυωμένο: To All-new Renault CAPTUR ενσωματώνει ιδανικά αυτή τη δυναμική χάρη στο νέο σύστημα πολυμέσων & δικτύωσης, το Renault EASY CONNECT.

• Αυτόνομο: Το All-new Renault CAPTUR βρίσκεται ανάμεσα στους πρωτοπόρους της κατηγορίας Β σε ό,τι αφορά στα οχήματα με τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης (επιπέδου 2).

Εξέλιξη και ριζικές αλλαγές

Παρότι εξωτερικά δεν έχουμε αυτό που λέμε ριζοσπαστικές αλλαγές, οι πιο σμιλευμένες επιφάνειες, το δυναμικότερο προφίλ, η «αιωρούμενη» οροφή, τα Full LED Pure Vision φωτιστικά σώματα, η νέα φωτιστική υπογραφή σε μορφή «C», τα κωνικά πίσω φώτα, τα διακοσμητικά ένθετα χρωμίου και οι νέες ζάντες αλουμινίου 18’’, είναι μερικές από τις λεπτομέρειες που καθιστούν τη δεύτερη γενιά σαφώς πιο σύγχρονη, ποιοτική και εντυπωσιακή σε σχέση με το παρελθόν.

Μεγαλύτερο σε μήκος (4,23 μ., +11 εκ.), αλλά και με μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,63 μ., +2 εκ.), υπόσχεται αρκετά πιο άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλύτερο επίπεδο στήριξης χάρη στο κατά 15 χλστ. αυξημένο μήκος της έδρας τους και καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ η ειδική κατασκευή της πλάτης βελτιώνει σημαντικά το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (+ 17 χλστ.) και τα ελλειπτικά προσκέφαλα βελτιώνουν την περιφερειακή ορατότητα.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει πλέον τα 536 λίτρα (+81) γεγονός που τον καθιστά έναν από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Βελτιωμένοι είναι και οι χώροι αποθήκευσης στην καμπίνα που φτάνουν πλέον τα 27 λίτρα.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες, χάρη στη δυνατότητα μετακίνησης του πίσω καθίσματος σε διαδρομή 16 εκ. αλλά και χάρη στο κάλυμμα του πατώματος που έχει τη δυνατότητα τοποθέτησης σε δύο θέσεις, ώστε να δημιουργείται ένας χώρος δύο επιπέδων που διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις.

Με αυτή την επιλογή και την αναδίπλωση της πλάτης του πίσω καθίσματος αποκαλύπτεται ένας εντελώς επίπεδος χώρος φόρτωσης αντικειμένων μήκους έως και 1,57 μ. (+11 εκ.).

Οι ριζικές αλλαγές ήρθαν στο εσωτερικό. Η σχεδίαση «Smart Cockpit» με εμφανή προσανατολισμό στον οδηγό, δημιουργεί ένα ευχάριστο και hi-tech περιβάλλον με την «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα να κλέβει την παράσταση. Στοιχείο κλειδί του «Smart Cockpit», είναι η αλά tablet οθόνη πολυμέσων των 9,3’’ που έχει τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης της κατηγορίας.

Ο ψηφιακός πίνακα οργάνων διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 7’’ και 10,25’’ οθόνη και παρέχει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της εμφάνισης των πληροφοριών με έναν εξαιρετικά εύκολο τρόπο.

Στην έκδοση των 10,25’’ ενσωματώνονται και οι πληροφορίες από το σύστημα πλοήγησης. Στην πρακτικότητα συμβάλει και «αιωρούμενη» κεντρική κονσόλα η οποία φιλοξενεί και ειδικό χώρο για την επαγωγική φόρτιση.

Renault Captur 2020

Δυνατότητες εξατομίκευσης

Με το 80% των πωλήσεων να είναι δίχρωμα μοντέλα στην Ευρώπη, το Captur προχωρά ένα βήμα ακόμα σε θέματα εξατομίκευσης, προσφέροντας πιο πλούσια γκάμα επιλογών σε συνδυασμούς και νέα χρώματα, τόσο για το αμάξωμα όσο και για το εσωτερικό του.

Πάνω από 11 χρώματα για το αμάξωμα και 5 επιλογές για την οροφή και τους πλευρικούς καθρέφτες, είναι διαθέσιμα, ενώ τώρα προσφέρονται 3 ακόμα χρωματικές επιλογές για τις εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές και τα πλευρικά προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών.

Συνολικά, υπάρχουν περισσότεροι από 90 συνδυασμοί εξατομίκευσης.

Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του All-new Renault CAPTUR διατίθενται 7 πακέτα διαμόρφωσης. Τέσσερα πακέτα για τους αεραγωγούς και τη βάση του μοχλού των ταχυτήτων και τρία πακέτα για  τα πάνελ των θυρών, το ταμπλό και τις ταπετσαρίες.

Μέχρι και 18 συνδυασμοί εσωτερικής διακόσμησης. Αυτοί συμπληρώνονται από τις 8 επιλογές αποχρώσεων φωτισμού του εσωτερικού. Αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Renault Captur καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και από 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια, ενώ η ελληνική αντιπροσωπεία κατά το λανσάρισμα προσφέρει το μεταλλικό χρώμα δωρεάν με όφελος για τον πελάτη έως 1.000 ευρώ.

Renault Captur: Τιμές και Εκδόσεις

Βενζίνη

•             1.0 TCe 100hp Authentic              16.880                                  

•             1.0 TCe 100hp Expression            17.730                                  

•             1.3 TCe 130hp Expression            20.800                                  

•             1.3 TCe 130hp Expression EDC    22.330                                  

•             1.0 TCe 100hp Dynamic 20.550                                  

•             1.3 TCe 130hp Dynamic 22.330                                  

•             1.3 TCe 130hp Dynamic EDC        26.650                                  

•             1.3 TCe 155hp Initiale Paris EDC 32.880                                  

Υγραέριο (LPG)

•             1.0 TCe 100hp Authentic LPG      17.680                                  

•             1.0 TCe 100hp Expression LPG    19.180                                  

•             1.0 TCe 100hp Dynamic LPG        21.350                                  

Πετρέλαιο

•             1.5 Blue dCi 95hp Authentic        19.550                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Authentic      20.850                                  

•             1.5 Blue dCi 95hp Expression      20.450                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Expression    21.850                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Expression EDC  25.650                                  

•             1.5 Blue dCi 95hp Dynamic           22.190                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Dynamic        25.490                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Dynamic EDC  29.850                                  

•             1.5 Blue dCi 115hp Initiale Paris EDC  32.950

Renault Captur 2020

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!