More

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Και crossover και station και 7θέσιο και με εκδόσεις LPG και «value for money», το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια…

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής στρατηγικής της εταιρείας. Είτε μιλάμε για το Sandero που έχει αναδειχτεί αρκετές φορές ως το «best seller» της ευρωπαϊκής αγοράς ανεξαρτήτου κατηγορίας, είτε για το Duster που βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις της κατηγορίας του, η Dacia δημιουργεί προτάσεις που σχεδόν πάντα «πουλάνε σαν ζεστό ψωμί».

    Αυτό το momentum των τελευταίων ετών έρχεται να ενισχύσει το νέο Dacia Jogger. Σε συνέχεια της παρουσίασης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης, του Spring, του νέου Sandero, και του SUV Duster, η Dacia διευρύνει τη γκάμα των οικογενειακών της αυτοκινήτων με ένα νέο, 7θέσιο μοντέλο. Το νέο μοντέλο αποτελεί μέρος του πλάνου της Dacia για την πλήρη ανανέωση της γκάμας της, την ώρα που δύο ακόμα νέα μοντέλα προγραμματίζεται να παρουσιαστούν μέχρι το 2025. 

    Το βασικό συστατικό της νέα συνταγής, είναι το γεγονός ότι το νέο Dacia Jogger συγκεντρώνει πλεονεκτήματα από πολλές κατηγορίες. Το μήκος ενός station wagon, την ευρυχωρία ενός MPV, την εμφάνιση ενός crossover ή SUV αν θέλετε. Είναι εντελώς ξεχωριστό και θα μπορούσε να αποτελεί και μία κατηγορία από μόνο του, ενώ σε όλα αυτά στο νέο Jogger θα πρέπει να προσθέσετε την καλύτερη αναλογία τιμής-χώρων, αλλά και την ευελιξία ενός πολυμορφικού αυτοκινήτου.

    Επτά θέσεις και ευρυχωρία σε ένα μικρομεσαίο

    Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο Dacia Jogger προσφέρει μια οδηγική εμπειρία που αναμένει κανείς από ένα όχημα κατηγορίας C. Με 4,55 μ. μήκους, το νέο Dacia Jogger είναι το μακρύτερο αυτοκίνητο στη γκάμα της Dacia. Το μεγάλο μεταξόνιο των 2,9 μέτρων και οι τροχοί 16 ιντσών το καθιστούν ιδιαίτερα σταθερό στο δρόμο. Επιπλέον, η άκαμπτη δομή του αμαξώματος το καθιστά ιδιαίτερα στιβαρό.

    Στο εσωτερικό, η εργονομία, η ηχομόνωση και η ευρυχωρία φροντίζουν για την άνεση όλων των επιβατών, μέχρι και την τρίτη σειρά καθισμάτων. Η πρόσβαση στα καθίσματα της 3ης σειράς του νέου Dacia Jogger είναι εύκολη, χάρη στο μηχανισμό ανάκλησης των καθισμάτων της 2ης σειράς.

    Ο χώρος για το κεφάλι και η απόσταση για τα γόνατα των επιβατών στη 3η σειρά, το κατατάσσουν στα πιο ευρύχωρα 7θέσια μοντέλα της αγοράς, προσφέροντας άνετη φιλοξενία σε δύο ενήλικες επιβάτες, κάτι που διαπιστώσαμε και στην εξαιρετική παρουσίαση που έγινε στη χώρα μας. Παράλληλα, το εσωτερικό διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους άνω των 23 λίτρων.

    Στην 5θέσια έκδοση, ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 708 λίτρα (VDA) μέχρι το ύψος των καθισμάτων. Στην 7θέσια έκδοση η χωρητικότητα είναι 160 λίτρα (VDA), ή 565 λίτρα (VDA) με τα καθίσματα της 3ης σειράς αναδιπλωμένα. Η συνολική χωρητικότητα του νέου Jogger μπορεί να φτάσει έως και τα 2.094 λίτρα (5θέσια έκδοση).

    Το νέο Dacia Jogger περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό του όλα όσα χρειάζεται κανείς για την ασφάλεια και άνεσή του. Ανάμεσά τους το Media Control, ένα πλήρες σύστημα πολυμέσων που περιλαμβάνει βάση στήριξης και σύνδεσης smartphone, η οποία ενσωματώνεται απόλυτα στην αισθητική του ταμπλό.

    Χιλιάρης turbo και έκδοση με υγραέριο και αυτονομία 1000 km

    Το νέο Jogger είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Τον καινούργιο βενζινοκινητήρα 1.0 TCe με άμεσο ψεκασμό, απόδοση 110 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm που είναι, αυτή τη στιγμή, ο πιο ισχυρός κινητήρας στη γκάμα του νέου μοντέλου.

    Η Dacia είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει στην αγορά μία πλήρη γκάμα μοντέλων με κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης / υγραερίου). Ο κινητήρας 1.0 TCe 100 LPG, που συμπληρώνει τη γκάμα του νέου Jogger, έχει 100 ίππους και επιτυγχάνει μέγιστη αυτονομία που φτάνει τα 1.000 χιλιόμετρα, χάρη στα δύο ρεζερβουάρ που διαθέτει: ένα ρεζερβουάρ υγραερίου 40 λίτρων και ένα βενζίνης 50 λίτρων.

    Ως Dacia, διαθέτει υψηλό «value for money», με τις τιμές του να ξεκινάνε από τα 18.880 ευρώ. Με πολύπλευρο χαρακτήρα, θέσεις μέχρι και για επτά και τιμή «ευκαιρία», το Jogger είναι ένα ακόμα Dacia που μοιάζει να βάζει… γκολ από τα αποδυτήρια.

    Φωτογραφίες

    spot_img

    ΡΟΗ

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Έως 100 ευρώ η επιδότηση στα καύσιμα του Fuel Pass 2

    Η νέα επιδότηση στα καύσιμα του Fuel Pass 2 ανακοινώθηκε από την κυβέρνηση, η οποία επεκτείνεται έως τον Σεπτέμβριο. Το ποσό της επιδότησης στα...

    Volkswagen Group και Kosmocar έδωσαν τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα στην Αστυπάλαια

    Ένα Volkswagen e-up! και δύο scooter Seat MÓ είναι τα πρώτα ηλεκτρικά οχήματα που οδηγούν οι κάτοικοι της Αστυπάλαιας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Αστυπάλαια...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris Cross

    Από το 2021 που γεννήθηκε το Toyota Yaris Cross, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία....