More

    Πρώτη δοκιμή για το CUPRA e-Racer

    Με απόλυτη επιτυχία έγινε η πρώτη δοκιμή του CUPRA e-Racer στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης με τον Jordi Gené να βρίσκεται στο τιμόνι του ηλεκτρικού αγωνιστικού. Το CUPRA e-Racer αποτελεί το προοίμιο της δέσμευσης της μάρκας στα ηλεκτρικά αγωνιστικά οχήματα.

    Στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης ο οδηγός αγώνων Jordi Gené δοκίμασε τα όρια του e-Racer, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού αγωνιστικού αυτοκίνητου τουρισμού, το οποίο η μάρκα CUPRA εξελίσσει με την βοήθεια του. Έπειτα από αρκετές επιτυχίες στο πρωτάθλημα WTCC και την προηγούμενη εμπειρία του ως οδηγού δοκιμών στην F1, η τεχνογνωσία του Gené και η δουλειά που επιτελείται από την τεχνική ομάδα της CUPRA, έχουν σαν στόχο να επιτρέψουν στο e-Racer να έχει τη δική του κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020.

    Σε συνέχεια των δοκιμών των μπαταριών, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην πίστα Grobnik στην Κροατία, αυτές οι νέες δυναμικές δοκιμές έγιναν προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας.

    Στόχος των δοκιμών είναι να συνεχίσουν να γίνονται προσαρμογές που να μεγιστοποιούν την απόδοση και την αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος. Κατά τον επόμενο γύρο δοκιμών το Σεπτέμβριο, μηχανικοί και τεχνικοί θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των χρόνων γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μοντέλου τουρισμού, το οποίο στοχεύει να ανατρέψει τις ισορροπίες των σημερινών TCR ανταγωνιστών του στην πίστα και να καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

    CUPRA e-RACER
    CUPRA e-RACER

    Ο Διευθυντής της CUPRA Racing, Jaime Puig, επεσήμανε ότι «με το CUPRA e-Racer θέλουμε να αποδείξουμε πως το μέλλον των αγώνων είναι ηλεκτρικό και ότι ένα eTCR είναι εξίσου ανταγωνιστικό ή και ακόμα περισσότερο από τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα των δοκιμών που πραγματοποιούμε στη πίστα συμβάλλουν στην ενθάρρυνση όλων των μαρκών και ελπίζουμε πως η κατηγορία eTCR θα γίνει πραγματικότητα.»

    Ο Jordi Gené, επίσημος οδηγός δοκιμών και εξέλιξης CUPRA, περιγράφοντας την πρώτη του γνωριμία με τον κόσμο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, δήλωσε «έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια». Το CUPRA e-Racer αντισταθμίζει το αυξημένο βάρος του λόγω των μπαταριών με την μεγαλύτερη ισχύ του, επιτρέποντας του να ξεπερνάει ένα TCR στη πίστα.

    CUPRA e-RACER
    CUPRA e-RACER
    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Από Ρόδο, Καστελλόριζο. Κολυμπώντας! Για τον Σπύρο Χρυσικόπουλο

    Επί 64 ώρες και 5 λεπτά κολύμπησε συνεχόμενα… χωρίς «ανάσα»! Από Ρόδο, Καστελλόριζο! Μία απόσταση σε ευθεία γραμμή 130 χλμ.! Ένας ακόμα άθλος προστέθηκε...

    SEAT Arona και Ibiza με Digital Cockpit

    Η SEAT προσθέτει στον προαιρετικό εξοπλισμό των Arona και Ibiza το εξατομικευμένο και πολλαπλών χρήσεων Digital Cockpit προκειμένου να παρέχει στον οδηγό πλήρεις και...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...