Νέο Opel Corsa GSi 2018: Κίτρινο της… φωτιάς!

Με τον 1.4 turbo των 150 ίππων και την εξέλιξή του πλαισίου OPC και των φρένων να γίνεται στο Nürburgring «Nordschleife», το νέο Opel Corsa GSi υπόσχεται να ανεβάσει την αδρεναλίνη στην κατηγορία των προσιτών hot hatch.

Μετά το Insignia, έφτασε η ώρα και για το νέο Corsa της οικογένειας GSi. Το πλαίσιο OPC υπόσχεται εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και το ενισχυμένο σύστημα πέδησης μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το Corsa GSi αντλεί ισχύ από τον 1.4 turbo της Opel με απόδοση 150 ίππων (110 kW) και 220 Nm μέγιστης ροπής(κατανάλωση καυσίμου l/100 km: 8,0-7,7 στην πόλη, 5,5-5,1 εκτός πόλης, 6,4-6,0 μικτός κύκλος, CO2 g/km 147-138). Σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων «πυκνής» κλιμάκωσης, ο 4κύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνση στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm.

OPEL CORSA GSi 2018
OPEL CORSA GSi 2018

Το «καυτό hatchback» της Opel επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,9”, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του: χρειάζεται μόλις 9,9” για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 207 km/h. Το σπορ Corsa GSi διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, στην τιμή των 19.960 ευρώ στη Γερμανία (λιανική τιμή με ΦΠΑ).

Το πλαίσιο OPC και τα δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική αγωνιστική πίστα του Nürburgring «Nordschleife» υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Η ευέλικτη συμπεριφορά και οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης είναι εγγυημένες, ειδικά σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών, με σπορ ελαστικά 215/40 ZR18.

OPEL CORSA GSi 2018
OPEL CORSA GSi 2018

Εμφάνιση που ξεχωρίζει

Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με μία αθλητική εξωτερική εμφάνιση όπου κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, το ανάγλυφο καπό, η εντυπωσιακή πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Από μπροστά, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Τα μεγάλα σχεδιαστικά στοιχεία με τα χρωμιωμένα πλαίσια συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή μέσω μαύρων εγκάρσιων τμημάτων, τα οποία διατρέχουν το εμπρός τμήμα, μαζί με τη μαύρη εγκάρσια μπάρα στην έδραση του καπό και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα, που είναι εμφανής και στο πίσω τμήμα. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής υπόσχεται αυξημένο downforce και στο πίσω μέρος ξεχωρίζει και η οβάλ απόληξη της εξάτμισης που πλαισιώνεται από την ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

Σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του Corsa GSi, όπου ξεχωρίζουν το τριάκτινο flat-bottom τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια πεντάλ και τα προαιρετικά σπορ καθίσματα Recaro.

Η παράδοση των μοντέλων Opel GSi

Τα σπορ μοντέλα GSi έχουν μακρά παράδοση στην Opel. Τα πρώτα που ανέβασαν τα επίπεδα αδρεναλίνης στα ύψη ήταν το Manta GSi και το Kadett GSi (115 hp από 1.8 L) το 1984. Μόλις τέσσερα χρόνια αργότερα, ο δίλιτρος, 16-βάλβιδος κινητήρας DOHC του Kadett 2.0 GSi 16V απέδιδε 150 hp. Το πρώτο Astra χρησιμοποίησε επίσης τον ίδιο κινητήρα.

Η οικογένεια Corsa GSi εμφανίστηκε το 1988 από το Corsa A 100 hp (τώρα, περιζήτητο classic). Ακολούθησαν το Corsa B GSi 16V με 109 hp και ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, το Corsa C GSi με 125 hp και τελική ταχύτητα 202 km/h, και από το 2007 το Corsa D GSi, για πρώτη φορά με υπερσυμπίεση και 150 ίππους από 1.600 κυβ. εκ. Τον Αύγουστο του 2012, η Opel και το Corsa σταμάτησαν προσωρινά την παραγωγή μοντέλων GSi – μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), το Opel Insignia GSi γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του και το σήμα GSi την επιστροφή του. Και τώρα, ένα χρόνο αργότερα, επιστρέφει και το Corsa GSi.

OPEL CORSA GSi 2018
OPEL CORSA GSi 2018

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

Νέες εκδόσεις Smart Diversity από την Peugeot

Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια εξαιρετική εποχή απολαμβάνοντας την κυριαρχία των μοντέλων της στην ελληνική...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!