More

    Νέο Opel Corsa GSi 2018: Κίτρινο της… φωτιάς!

    Με τον 1.4 turbo των 150 ίππων και την εξέλιξή του πλαισίου OPC και των φρένων να γίνεται στο Nürburgring «Nordschleife», το νέο Opel Corsa GSi υπόσχεται να ανεβάσει την αδρεναλίνη στην κατηγορία των προσιτών hot hatch.

    Μετά το Insignia, έφτασε η ώρα και για το νέο Corsa της οικογένειας GSi. Το πλαίσιο OPC υπόσχεται εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και το ενισχυμένο σύστημα πέδησης μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Το Corsa GSi αντλεί ισχύ από τον 1.4 turbo της Opel με απόδοση 150 ίππων (110 kW) και 220 Nm μέγιστης ροπής(κατανάλωση καυσίμου l/100 km: 8,0-7,7 στην πόλη, 5,5-5,1 εκτός πόλης, 6,4-6,0 μικτός κύκλος, CO2 g/km 147-138). Σε συνδυασμό με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων «πυκνής» κλιμάκωσης, ο 4κύλινδρος κινητήρας εντυπωσιάζει με την επιτάχυνση στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm.

    OPEL CORSA GSi 2018
    OPEL CORSA GSi 2018

    Το «καυτό hatchback» της Opel επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,9”, ενώ παράλληλα εντυπωσιάζει με την ελαστικότητά του: χρειάζεται μόλις 9,9” για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 207 km/h. Το σπορ Corsa GSi διατίθεται κατόπιν παραγγελίας, στην τιμή των 19.960 ευρώ στη Γερμανία (λιανική τιμή με ΦΠΑ).

    Το πλαίσιο OPC και τα δισκόφρενα με τις κόκκινες δαγκάνες έχουν ρυθμιστεί στη θρυλική αγωνιστική πίστα του Nürburgring «Nordschleife» υπό τις οδηγίες του Διευθυντή του Τμήματος Performance Cars & Motorsport της Opel, Volker Strycek. Η ευέλικτη συμπεριφορά και οι μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης είναι εγγυημένες, ειδικά σε συνδυασμό με τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών, με σπορ ελαστικά 215/40 ZR18.

    OPEL CORSA GSi 2018
    OPEL CORSA GSi 2018

    Εμφάνιση που ξεχωρίζει

    Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με μία αθλητική εξωτερική εμφάνιση όπου κυριαρχούν οι μεγάλοι αεραγωγοί, το ανάγλυφο καπό, η εντυπωσιακή πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ. Από μπροστά, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Τα μεγάλα σχεδιαστικά στοιχεία με τα χρωμιωμένα πλαίσια συνδέονται οπτικά με μία οριζόντια γραμμή μέσω μαύρων εγκάρσιων τμημάτων, τα οποία διατρέχουν το εμπρός τμήμα, μαζί με τη μαύρη εγκάρσια μπάρα στην έδραση του καπό και ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα, που είναι εμφανής και στο πίσω τμήμα. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής υπόσχεται αυξημένο downforce και στο πίσω μέρος ξεχωρίζει και η οβάλ απόληξη της εξάτμισης που πλαισιώνεται από την ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

    Σπορ αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό του Corsa GSi, όπου ξεχωρίζουν το τριάκτινο flat-bottom τιμόνι, ο δερμάτινος επιλογέας σχέσεων, τα αλουμινένια πεντάλ και τα προαιρετικά σπορ καθίσματα Recaro.

    Η παράδοση των μοντέλων Opel GSi

    Τα σπορ μοντέλα GSi έχουν μακρά παράδοση στην Opel. Τα πρώτα που ανέβασαν τα επίπεδα αδρεναλίνης στα ύψη ήταν το Manta GSi και το Kadett GSi (115 hp από 1.8 L) το 1984. Μόλις τέσσερα χρόνια αργότερα, ο δίλιτρος, 16-βάλβιδος κινητήρας DOHC του Kadett 2.0 GSi 16V απέδιδε 150 hp. Το πρώτο Astra χρησιμοποίησε επίσης τον ίδιο κινητήρα.

    Η οικογένεια Corsa GSi εμφανίστηκε το 1988 από το Corsa A 100 hp (τώρα, περιζήτητο classic). Ακολούθησαν το Corsa B GSi 16V με 109 hp και ισχυρή ροπή στις χαμηλές στροφές, το Corsa C GSi με 125 hp και τελική ταχύτητα 202 km/h, και από το 2007 το Corsa D GSi, για πρώτη φορά με υπερσυμπίεση και 150 ίππους από 1.600 κυβ. εκ. Τον Αύγουστο του 2012, η Opel και το Corsa σταμάτησαν προσωρινά την παραγωγή μοντέλων GSi – μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2017. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), το Opel Insignia GSi γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του και το σήμα GSi την επιστροφή του. Και τώρα, ένα χρόνο αργότερα, επιστρέφει και το Corsa GSi.

    OPEL CORSA GSi 2018
    OPEL CORSA GSi 2018
    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Μία Grand χρονιά στα 125 χρόνια Opel

    Με σύνθημα «125 χρόνια της Opel στην κατασκευή αυτοκινήτων: Forever forward since 1899», το 2024 αποτέλεσε μία Grand χρονιά για την Opel. Εκτός από...

    Opel BLACK FRIDAY: Όφελος έως 3.400 ευρώ

    Έως τις 30 Νοεμβρίου, επωφεληθείτε από τις «Black Friday» προσφορές της Opel και αποκτήσετε το μοντέλο της επιλογής σας με όφελος έως το 50%...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...