More

    Mercedes S-Class: Οι τιμές του νέου ορόσημου (vids)

    Ultra hi-tech, με ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3 και ένα super luxury εσωτερικό, και αυτή η Mercedes S-Class δείχνει το μέλλον της αυτοκίνησης

    Κάθε νέα S-Class αποτελεί μια επιτομή τεχνολογίας και πολυτέλειας και ορίζει το «τι μέλλει γενέσθαι» στην αυτοκίνηση.

    Και όταν μιλάμε για το απαύγασμα της τεχνογνωσίας του τριάκτινου αστεριού στην πολυτελή μεγάλη κατηγορία, τότε η δημιουργία δεν αποτελεί μόνο ορόσημο στην ιστορία της Mercedes, αλλά ολόκληρης της αυτοκίνησης. 

    Έχω την αίσθηση, μάλιστα, ότι αυτή η έβδομη γενιά με κωδικό «W223», επαναπροσδιορίζει με τον πλέον εμφατικό τρόπο τα δεδομένα σε πολυτέλεια, άνεση, ασφάλεια, ποιότητα, τεχνολογία, διασυνδεσιμότητα, ακόμα και της τεχνητής νοημοσύνης όσον αφορά στη διάδραση μεταξύ χρήστη και μηχανήματος.

    MRA, τετραδιεύθυνση και κορυφαία αεροδυναμική

    Βασίζεται στη δεύτερη γενιά της πλατφόρμας «MRA» («Modular Rear Architecture»), και αυτό το «δεύτερης» είναι τονισμένο από τους ανθρώπους της Στουτγάρδης για να σημειωθεί το μέγεθος της εξέλιξης.

    Διαθέσιμη πλέον μόνο σε μπερλίνα (όσοι επιθυμούν Coupe ή Cabriolet η Mercedes παραπέμπει σε AMG GT και SL-Class), η νέα S-Class θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις όσον αφορά στο μήκος του μεταξονίου.

    Παρότι οι διαστάσεις είναι μεγαλύτερες (ΜΧΠΧΥ: 5.210Χ1.954Χ1.503 mm) και ακόμα και το μικρότερο σε μέγεθος μεταξόνιο ξεπερνάει τα 3,1 μέτρα (3.106 mm για την ακρίβεια!), η ενεργητικής τετραδιεύθυνση κάνει τη νέα S-Class ακόμα πιο ευέλικτη.

    Ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί κατά δύο μέτρα, με τους πίσω τροχούς να μπορούν να στρίψουν έως 4,5 μοίρες στην «κανονική» έκδοση, και έως 10 μοίρες σε αυτές με το επιμηκυμένο μεταξόνιο.

    Η προσεκτική δουλειά που έχει γίνει σε κάθε πιθανή και… απίθανη λεπτομέρεια του κομψού και επιβλητικού sedan, έχει οδηγήσει και στη δημιουργία ενός πραγματικά εξαιρετικού αεροδυναμικού αμαξώματος, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0,22 (Cd).

    Ακόμα και οι ενσωματωμένες χειρολαβές που προεκτείνονται αυτόματα κατά την είσοδο στο όχημα συμβάλλουν σε αυτό.

    Superior σε όλα

    Φωνητικές εντολές, διαδραστική εμπειρία, τεχνητή νοημοσύνη που αντιλαμβάνεται κάθε επιβάτη ξεχωριστά, 3D οθόνη οδηγού (χωρίς τη χρήση ειδικών γυαλιών), επαυξημένη πραγματικότητα, διαισθητικοί χειρισμοί… ένας θαυμαστός νέος ψηφιακός κόσμος σε ένα πραγματικά super luxury εσωτερικό.

    Η δεύτερη γενιά του MBUX αλλάζει εκ νέου τα δεδομένα του ψηφιακού υπόβαθρου των αυτοκινήτων και, μάλιστα, για όλους τους επιβάτες.

    Όπως ακριβώς αρμόζει σε μια πραγματική limo δηλαδή.

    Από οθόνες OLED, φωτεινές ενδείξεις σε έως πέντε μεγάλες οθόνες (12,8’’ η αλά τάμπλετ στο κέντρο της οθόνης), κρυφό φωτισμό, μασάζ, αρωματισμό χώρου, μέχρι φωνητικό βοηθό «Hey Mercedes» με επαυξημένη τεχνητή νοημοσύνη, αισθητήρα δακτυλικού αποτυπώματος που αναγνωρίζει τον οδηγό, Head Up Display με «augmented reality», ηχοσύστημα 4D με 31 ηχεία, ενσωματωμένα ηχεία στα εμπρός προσκέφαλα και καθίσματα που διαθέτουν έως 18 μοτέρ για τη ρύθμισή τους.

    Η καμπίνα της νέας S-Class στοχεύει στη δημιουργία μιας απόλυτης κατάστασης ζεν για όλους ανεξαιρέτως τους επιβάτες.

    Ο εξοπλισμός ασφάλειας, άνεσης και υποβοήθησης οδηγού είναι πραγματικά καινοτόμος και εντυπωσιακός και καθιστά τη νέα S-Class ημιαυτόνομη οδηγικά σε επίπεδο 3. 

    Το «Pre-Safe» έχει φτάσει σε… άλλο επίπεδο, και αν το σύστημα θεωρεί ότι είναι αναπόφευκτη κάποια πλευρική σύγκρουση, η ενεργή ανάρτηση «E-Active Body Control» ανασηκώνει ακαριαία το όχημα έως και 8 cm για να περιοριστούν οι συνέπειες για τους επιβάτες.

    Αερόσακοι υπάρχουν και για τους πίσω επιβάτες (ενσωματωμένοι στην πλάτη των εμπρός καθισμάτων), όπως και αερόσακος μεταξύ των επιβατών για προστασία σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης.

    Και plug-in με 100 km ηλεκτρική αυτονομία

    Η κορυφαίες αρχικά εκδόσεις από πλευράς μηχανικών συνόλων, θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα   48V (με τρίλιτρο 6κύλινδρο σε σειρά 367 PS  στην S 450 4MATIC και με 435 PS στην S 500 4MATIC).

    Ο 6κύλινδρος σε σειρά πετρελαιοκινητήρας 2,9 λίτρων είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος (286 PS στις S 350 d και S 350 d 4MATIC και 330 PS στην S 400 d 4MATIC), ενώ αργότερα θα ξεκινήσει και η διάθεση της Plug-in Hybrid που σύμφωνα με τη Mercedes θα έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 100 km.

    Στα σκαριά είναι και η αμιγώς ηλεκτρική EQS.

    Φωτογραφίες

    Οι τιμές της νέας Mercedes-Benz S-Class

    Η διάθεση της νέας Mercedes S-Class έχει ξεκινήσει και στη χώρα μας, με τις τιμές να είναι και αυτές φυσικά… superior και να ξεκινούν από τα 142.560 ευρώ.

    Αναλυτικά, ο τιμοκατάλογος που ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία:

    • S 350 d: Από 142.560 ευρώ.

    • S 350 d Long: Από 146.300 ευρώ.

    • S 350 d 4MATIC: Από 148.250 ευρώ.

    • S 350 d 4MATIC Long: Από 151.990 ευρώ.

    • S 400 d 4MATIC: Από 160.830 ευρώ.

    • S 400 d 4MATIC Long: Από 164.560 ευρώ.

     • S 500: Από 172.390 ευρώ.

    • S 500 Long: Από 175.680 ευρώ.

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...