More

    Με 333 ίππους η επετειακή έκδοση του Volkswagen Golf R

    Πιο δυνατή, πιο δυναμική, με περισσότερο συναίσθημα. Για την επετειακή έκδοση του Volkswagen Golf R και τον εορτασμό των 20ων γενεθλίων

    Η επετειακή έκδοση του Volkswagen Golf R, έρχεται με περισσότερη δύναμη, επιπλέον δυναμισμό και πιο έντονο συναίσθημα.

    Το πιο γρήγορο γράμμα στην αλφάβητο της Volkswagen, το «R» γιορτάζει τα γενέθλιά του. Στις 24 Μαΐου 2022 η γερμανική εταιρεία πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της ειδικής έκδοσης Volkswagen Golf R «20 Years», για τον εορτασμό της 20ής επετείου του μοντέλου.

    Ο περιορισμός της διάρκειας παραγωγής, στον περίπου ένα χρόνο, καθιστά τη συγκεκριμένη έκδοση συλλεκτική από τη στιγμή που θα βγει εκτός αυτής. Τα premium μοντέλα υψηλής απόδοσης και επιδόσεων του τμήματος Volkswagen R έχουν τις ρίζες τους στις πίστες και αποτυπώνουν τη μεταφορά καινοτόμων τεχνολογιών από τους αγώνες στα μοντέλα παραγωγής.

    Η έκδοση Volkswagen Golf R «20 Years» δηλώνει τον ξεχωριστό χαρακτήρα της από τη στιγμή που θα τεθεί σε λειτουργία ο 4κύλινδρος turbo κινητήρας 2.0 λίτρων με τους 333 PS (245 kW). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τη λειτουργία Emotion Start για να ενεργοποιήσει την εκκίνηση του κινητήρα με ανέβασμα των στροφών έως τις 2.500 rpm. Σε συνδυασμό με την ειδικά μελετημένη δυναμική ακουστική, αυτό το στοιχείο ενισχύει την ξεχωριστή οδηγική εμπειρία R.

    Όταν ο οδηγός αλλάζει χειροκίνητα σχέσεις, με τον επιλογέα ταχυτήτων στις θέσεις S και S+, το DSG δίνει μια δυναμική ανάδραση από το κιβώτιο ταχυτήτων και τη μετάδοση κάθε φορά που τραβά το δεξί paddle πίσω από το τιμόνι. Επιπλέον, η βελτιστοποιημένη ρύθμιση του κινητήρα έχει κάνει την απόκριση στο γκάζι εξαιρετικά άμεση.

    Ο στροβιλοσυμπιεστής έχει προφόρτιση ώστε να διατηρεί σταθερή ταχύτητα περιστροφής κατά την οδήγηση με μερικό φορτίο. Αυτό επιτρέπει την ταχύτερη ανάπτυξη ισχύος σε περίπτωση που απαιτηθεί επιτάχυνση. Η παραμονή της βαλβίδας του γκαζιού σε ανοιχτή θέση σε φάσεις στιγμιαίας μεταβολής βελτιώνει επίσης τη δυναμική και την απόδοση στο δρόμο.

    Όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι του από το γκάζι και στη συνέχεια επιταχύνει ξανά, αυτή η λειτουργία επιτρέπει την ταχύτερη ανάπτυξη της ροπής και βελτιώνει αισθητά την απόκριση του κινητήρα. Επομένως, το Volkswagen Golf R «20 Years»  μπορεί να οδηγηθεί πιο δυναμικά και με περισσότερη σταθερότητα στην απόδοση σε απαιτητικές οδηγικές συνθήκες.

    Το Golf R «20 Years» θα διατίθεται με στάνταρ το πακέτο R Performance (που συμπεριλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα R-Performance Torque Vectoring σε συνδυασμό με το Vehicle Dynamics Manager και δύο πρόσθετα προγράμματα οδήγησης, Special και Drift), ενώ θα διαθέτει και αποκλειστικά στοιχεία σχεδίασης. Στο πίσω μέρος, η αεροτομή οροφής τονίζει τη σπορ εμφάνιση του αυτοκινήτου, ενώ στάνταρ είναι οι ζάντες αλουμινίου Estoril 19 ιντσών.

    Η σπορ και ξεχωριστή φιλοσοφία του premium τμήματος επιδόσεων Volkswagen R αποτυπώνεται και στο εσωτερικό. Για πρώτη φορά σε ένα Volkswagen παραγωγής, το ταμπλό και οι επενδύσεις στις πόρτες διαθέτουν διακοσμητικά στοιχεία Genuine Carbon από γνήσια ανθρακονήματα.

    Το Volkswagen Golf R «20 Years» φέρει επίσης μπλε λογότυπα R, συμπεριλαμβανομένου και αυτού στο κάτω μέρος του σπορ τιμονιού πολλαπλών λειτουργιών. Το μπλε λογότυπο R φιλοξενείται επίσης στο κλειδί του αυτοκινήτου.

    Όπως όλα τα Golf, το Golf R «20 Years»  θα παράγεται στο εργοστάσιο του Wolfsburg, το σπίτι του Golf. Το Golf R «20 Years»  θα φτάσει στις αντιπροσωπείες σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και τη Βόρεια Αμερική από τα μέσα του 2022.

    Λίγη ιστορία

    Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι η έκτη έκδοση του εμβληματικού Volkswagen Golf R. Η επιτυχημένη ιστορία του μοντέλου ξεκίνησε το 2002 με το Golf R32και τον εξακύλινδρο κινητήρα 3,2 λίτρων ισχύος 241 PS (177 kW).

    Ήταν το ισχυρότερο Golf που είχε κατασκευάσει η Volkswagen μέχρι τότε. Διαθέτοντας τετρακίνηση αλλά και αποκλειστικά στοιχεία στη σχεδίαση και τον εξοπλισμό, το εξαιρετικά δυναμικό μοντέλο έγινε το τεχνολογικό σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.

    Το Golf R32 σημείωσε άμεση επιτυχία και οι πωλήσεις του ήταν τριπλάσιες από αυτές που είχαν προγραμματιστεί αρχικά.

    Φωτογραφίες

    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Νέος Marketing Manager στον Όμιλο Συγγελίδη ο Γιάννης Μεθενίτης

    Έπειτα από μία άκρως επιτυχημένη πορεία στη Nissan – Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., ο Γιάννης Μεθενίτης είναι πλέον ο νέο Διευθυντής Marketing στον Όμιλο...

    Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

    Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...