Το Subaru WRX του 2022 θα φτάσει στις αντιπροσωπείες των ΗΠΑ αυτή την άνοιξη, αλλά όπως δείχνουν τα πράγματα δεν θα ακολουθήσει η κορυφαία έκδοση WRX STI.
Σε μια αιφνιδιαστική κίνηση, η Subaru δημοσίευσε μια δήλωση λέγοντας ότι «η αγορά αυτοκινήτων συνεχίζει να κινείται προς την ηλεκτροκίνηση» και «είναι επικεντρωμένη στο πώς θα πρέπει να εξελίσσονται τα μελλοντικά μας σπορ και υψηλών επιδόσεων αυτοκίνητα για να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της μεταβαλλόμενης αγοράς και στους κανονισμούς και τις απαιτήσεις για τα αέρια του θερμοκηπίου, τα οχήματα μηδενικών εκπομπών και την εταιρική μέση οικονομία καυσίμου».
Ως μέρος αυτής της προσπάθειας, η ιαπωνική εταιρία «διερευνά ευκαιρίες για το Subaru WRX STI επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτροκίνησης». Ωστόσο, υπάρχει μια τεράστια προειδοποίηση καθώς η εταιρία επιβεβαίωσε ότι «η επόμενη γενιά κινητήρα εσωτερικής καύσης WRX STI δεν θα παραχθεί με βάση τη νέα πλατφόρμα WRX».
Αυτό είναι ένα τεράστιο πλήγμα για τους λάτρεις της Subaru, καθώς το WRX STI είναι η κορυφαία έκδοση στη γκάμα των μοντέλων της. Αφήνει επίσης το STI με ένα αβέβαιο μέλλον, αλλά η Subaru είπε: «Καθώς κοιτάμε το μέλλον, ανυπομονούμε επίσης να ενσωματώσουμε την ουσία του STI στην επόμενη γενιά οχημάτων μας».
Αν κρίνουμε από τη δήλωση της εταιρίας, το WRX STI είναι ουσιαστικά «νεκρό». Μπορεί να ξαναγεννηθεί στο μέλλον με κάποια εξηλεκτρισμένη μορφή, αλλά δεν υπάρχει καμία πληροφορία για το πότε.
Όταν ζητήθηκαν πρόσθετες λεπτομέρειες, ένας εκπρόσωπος επιβεβαίωσε: «Αυτή η γενιά του WRX δεν θα έχει έκδοση STI». Συνέχισαν λέγοντας ότι «η ηλεκτροκίνηση μπορεί να σημαίνει υβριδικό ή ηλεκτρικό» και σημείωσαν ότι η Subaru δεν έχει ανακοινώσει χρονοδιάγραμμα για το πότε θα μπορούσε να επιστρέψει το WRX STI.
Ανεξάρτητα από το τι επιφυλάσσει το μέλλον, το WRX του 2022 (στις ΗΠΑ η τιμή ξεκινάει από 29.105 $) διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,4 λίτρων που αποδίδει 275 PS και 349 Nm μέγιστης ροπής. Συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με ένα αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, καθώς και με ένα συμμετρικό σύστημα τετρακίνησης.