More

    Hyundai i30 Fastback N: Ρώμη – Παρίσι σε 8:18 λεπτά!

    Με την ευκαιρία της παρουσίασης του νέου μέλους της οικογένειας «N», του Hyundai i30 Fastback N, η κορεάτικη φίρμα έκανε έναν πρωτότυπο αγώνα ρεκόρ με τους Thierry Neuville και Gabriele Tarquini πίσω από το τιμόνι του νέου 5θυρο hot coupe στην κατηγορία C.

    Λίγο πριν την επίσημη παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού του 2018, το νέο i30 Fastback N είχε ήδη περάσει τη γραμμή τερματισμού στο Παρίσι σε ένα αγώνα δρόμου που ξεκίνησε από τη Ρώμη. Οι επαγγελματίες οδηγοί της Hyundai Motorsport, Thierry Neuville και Gabriele Tarquini, πραγματοποίησαν παγκόσμιο ρεκόρ με το πρώτο 5θυρο hot coupe στην κατηγορία C. Οι Neuville και Tarquini οδήγησαν το αυτοκίνητο στα όριά του – όχι οδηγώντας από την Ιταλική προς τη Γαλλική πρωτεύουσα, αλλά τους δρόμους μεταξύ Ρώμης και Παρισιού, δύο γραφικών χωριών της Δυτικής Δανίας.

    HYUNDAI i30 FASTBACK N
    HYUNDAI i30 FASTBACK N

    Πίσω από το τιμόνι του i30 Fastback N, ο Tarquini κάλυψε την απόσταση σε μόλις 8:18, κερδίζοντας τον αγώνα για κλάσματα του δευτερολέπτου. Ο Neuville, ο οποίος ηγείται σήμερα στο πρωτάθλημα των οδηγών του WRC και ο θρύλος του Motorsport Tarquini, με περισσότερα από 25 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, ήταν η τέλεια ομάδα για αυτή τη μονομαχία. Η ισχύς του coupe υψηλών επιδόσεων παρουσιάζεται σε ένα ξεχωριστό video.

    Το νέο i30 Fastback N είναι το δεύτερο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της Hyundai στην Ευρώπη μετά το 5θυρο hatchback i30 N, το οποίο δημιούργησε μια πρωτοφανή επιτυχία, ξεπερνώντας τις αρχικές προσδοκίες πωλήσεων. Σχεδόν 3.000 οχήματα του 5θυρου hatchback i30 N πουλήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του 2018 στην Ευρώπη, εκ των οποίων 100 οχήματα πουλήθηκαν στη Γερμανία σε μόλις 48 ώρες.

    Δυναμικό και κομψό

    Στην κομψή σχεδίαση του i30 Fastback ενσωματώθηκαν τα δυναμικά χαρακτηριστικά του 5θυρου hatchback i30 N. Η εσωτερική σχεδίαση του i30 Fastback N είναι εκλεπτυσμένη και κομψή. Κεντρικό χαρακτηριστικό αποτελεί το εξαιρετικό τιμόνι N, κατασκευασμένο με τη χαρακτηριστική κόκκινη N ραφή. Ως μέρος του χρωματικού σχεδιασμού, η κόκκινη ραφή κοσμεί και άλλα μέρη του εσωτερικού του i30 Fastback N, όπως για παράδειγμα τον μοχλό ταχυτήτων και τα καθίσματα. Η σπορ εσωτερική σχεδίαση δεν θέτει σε κίνδυνο την καθημερινή χρηστικότητα του μοντέλου με τους χώρους για επιβάτες και αποσκευές να είναι γενναιόδωροι (ο τελυταίος στα 450 λίτρα που φτάνει τα 1.351 λίτρα με την αναδίπλωση των καθισμάτων).

    Με 250 και 275 ίππους

    Όπως και στην hatchback έκδοση υπάρχουν δύο εκδόσεις του υπερτροφοδοτούμενου 2,0 λίτρων κινητήρα. Στη βασική έκδοση ο κινητήρας παράγει 250 ίππους (κατανάλωση καυσίμου: 7,0 l / 100 km – CO2: 159 g / km), ενώ στην Performance Package το μηχανικό σύνολο αποδίδει 275 PS (κατανάλωση καυσίμου: 7.1 l / 100 km · CO2: 163 g / km). Και οι δύο κινητήρες παρέχουν μέγιστη ροπή 353 Nm με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 250 km/h. Η λειτουργία overboost αυξάνει περαιτέρω τη ροπή έως 378 Nm. Η έκδοση των 250 PS πραγματοποιεί το 0-100 km/h σε 6,4” ενώ αντίστοιχα η έκδοση 275 PS σε 6,1”.

    Επιπλέον, το νέο i30 N Fastback είναι εξοπλισμένο με το σύστημα N Grin Control, το οποίο επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν ανάμεσα σε πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης. Οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν μέσω ειδικών buttons στο τιμόνι: Eco, Normal, Sport, N και N Custom. Ανάλογα με τη διάθεση του οδηγού, οι διαφορετικές ρυθμίσεις αλλάζουν τον χαρακτήρα του οχήματος.

    Ασφάλεια και συνδεσιμότητας

    Ο πίνακας οργάνων του νέου i30 Fastback N, σχεδιασμένος σε οριζόντια διάταξη για να αναδεικνύει την κομψή σχεδίαση, διατίθεται με δύο διαφορετικά συστήματα ψυχαγωγίας: Σύστημα ήχου Display με 8 ιντσών οθόνη αφής LCD, ενσωματωμένη κάμερα οπισθοπορείας και σύνδεση Bluetooth ή Σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 8 ιντσών και 7ετή δωρεάν συνδρομή στις υπηρεσίες LIVE. Και οι δύο επιλογές υποστηρίζουν Apple CarPlay και Android Auto, τα οποία επιτρέπουν στους χρήστες να συνδέουν τα smartphones τους με το αυτοκίνητο για να ελέγχουν λειτουργίες μουσικής, τηλεφώνου ή πλοήγησης στην οθόνη. Ειδικότερα, το Mode N μενού, προσφέρει ρυθμίσεις για τον κινητήρα, την Rev matching, τον ήχο της εξάτμισης και τις ρυθμίσεις Performance.

    HYUNDAI i30 FASTBACK N
    HYUNDAI i30 FASTBACK N

    Το ολοκαίνουργιο i30 Fastback N διαθέτει τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense που συμβαδίζουν με τα υψηλότερα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας: Forward Collision-Avoidance Assist (standard), Driver Attention Warning (standard), Lane Keeping Assist (standard), High Beam Assist (standard) και Intelligent Speed Limit Warning.

    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Hyundai Kona Iron Man Edition: Ένα SUV για τον Iron Man

    Όπως λέει και ο Tony Stark: «Η πανοπλία μου είναι ευέλικτη, γρήγορη και πολλή διασκεδαστική». Από αυτήν την πανοπλία είναι εμπνευσμένη και η ειδική...

    ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΣΕ ΠΙΣΤΑ: Hyundai i30 N

    Αν δεν με απατά η μνήμη μου, πρέπει να ήταν πίσω στο 1997 όταν πήγα στη Σεούλ, μετά από πρόσκληση της κορεάτικης φίρμας για...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...