More

    Αποκάλυψη για τη νέα BMW X1

    Στην 3η γενιά της, η BMW X1 είναι πιο ελκυστική από ποτέ. Πιο εντυπωσιακή σχεδιαστικά, πιο ευρύχωρη και πλήρως ψηφιοποιημένη και εξηλεκτρισμένη.

    Στην 3η γενιά της, η BMW X1 είναι ακόμα πιο ελκυστική και πλήρως ψηφιοποιημένη και εξηλεκτρισμένη. Το εισαγωγικό μοντέλο στον κόσμο της BMW X είναι τώρα πιο ελκυστικό από ποτέ. Στην τρίτη γενιά του μοντέλου, η νέα BMW X1 διαθέτει πιο εντυπωσιακή σχεδίαση, ανώτερη ευρυχωρία, προηγμένη ψηφιοποίηση – και, για πρώτη φορά, ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.

    Το νέο σύστημα ελέγχου και λειτουργίας διαθέτει BMW Operating System 8 και το BMW Curved Display, καθώς και μία πολύ ευρύτερη γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης. Όλα αυτά συμβάλλουν στη διαμόρφωση του χαρακτήρα αυτού του Sports Activity Vehicle (SAV) της πολυτελούς compact κατηγορίας.

    Το λανσάρισμά της αναμένεται τον Οκτώβριο του 2022 και αρχικά θα διατίθεται με μία γκάμα δύο βενζινοκινητήρων και δύο κινητήρων diesel. Αυτοί θα συνεργάζονται με ένα κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων με διπλό συμπλέκτη (στάνταρ), ενώ θα υπάρχουν εκδόσεις με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή τετρακίνητες (xDrive).

    Το κουαρτέτο αυτών των εκδόσεων θα ακολουθήσει άμεσα η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1 xDrive30 (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, συνδυασμένος κύκλος WLTP: 18,4 – 17,3 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 0 g/km) καθώς και δύο plug-in υβριδικά μοντέλα και δύο ακόμα εκδόσεις με συμβατικούς κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V.

    Η νέα BMW X1 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Regensburg, όπου τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης, καθώς και τα αμιγώς ηλεκτρικά θα κατασκευάζονται σε μία γραμμή συναρμολόγησης, για πρώτη φορά.

    Εκτός από τον πλήρη εξηλεκτρισμό της, οι βελτιώσεις στη βιωσιμότητα συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο μπορούν μερικώς να αποδοθούν και στην αυξημένη χρήση πράσινης ενέργειας, τόσο για την παραγωγή όσο και στην αλυσίδα εφοδιασμού, αλλά και στις μεγαλύτερες ποσότητες δευτερογενών πρώτων υλών και των φυσικών υλικών που χρησιμοποιούνται.

    Σμιλεμένες επιφάνειες και στιβαρή εμφάνιση σε στυλ BMW X

    Το σμίλευμα των επιφανειών καταδεικνύουν την Sports Activity Vehicle ταυτότητα πιο ξεκάθαρα από ποτέ, στην τρίτη γενιά της BMW X1. Σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν τις ισχυρές αναλογίες, τα σχεδόν τετράγωνα τόξα των θόλων των τροχών και το χαρακτηριστικό στυλ των μοντέλων BMW X στο εμπρός και πίσω μέρος.

    Το κάθετο εμπρός τμήμα της νέας BMW X1 ενισχύει την παρουσία της, με τους λεπτούς προβολείς LED, τη μεγάλη, σχεδόν τετράγωνη μάσκα νεφρών BMW, τις γραμμές σχήματος X που αναδύονται από τα πλαϊνά τμήματα και τις εντυπωσιακές χρωμιωμένες λωρίδες στην κάτω εισαγωγή αέρα να αποτελούν στοιχεία κλειδιά στην εμφάνιση του αυτοκινήτου. Οι προβολείς Adaptive LED με μεγάλη σκάλα matrix, τα παλμικά φλας και η μεταβλητή κατανομή φωτεινής δέσμης διατίθενται προαιρετικά.

    Οι εκφραστικά σμιλεμένες επιφάνειες και μία μακριά γραμμή οροφής, είναι τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα της δυναμικά επιμηκυμένης σιλουέτας του νέου μοντέλου. Παρατηρώντας το από πίσω, το λεπτό παρμπρίζ της πίσω πόρτας, οι οριζόντιες γραμμές, τα φώτα LED και τα προτεταμένα τόξα των θόλων των τροχών, δημιουργούν την κλασική SAV εμφάνιση.

    Η αύρα στιβαρότητας της νέας BMW X1 γίνεται ακόμα πιο έντονη με τα ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία του μοντέλου xLine, που περιλαμβάνει προστασία κάτω μέρους αμαξώματος, το οποίο προσδίδει ξεχωριστό στιλ. Το μοντέλο M Sport που επίσης προσφέρεται εναλλακτικά αντί της βασικής έκδοσης, εστιάζει ξεκάθαρα στη δυναμική οδηγική απόλαυση με χαρακτηριστικά όπως οι μεγάλες εισαγωγές αέρα ψύξης.

    Όλες οι εκδόσεις του μοντέλου διατίθενται στάνταρ με ζάντες ελαφρού κράματος 17”. Ζάντες ελαφρού κράματος 18” τοποθετούνται στις εκδόσεις xLine και M Sport, αν και οι συγκεκριμένες διατίθενται επίσης με ζάντες 19” και  – για πρώτη φορά σε BMW X1 – με ζάντες 20”. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δύο απλά και δέκα μεταλλικά χρώματα για το εξωτερικό φινίρισμα – μεταξύ των οποίων μία επιλογή Frozen από την BMW Individual για πρώτη φορά.

    Ευελιξία σε πρωτοποριακό περιβάλλον

    Υπερυψωμένη θέση καθισμάτων και hi-tech premium ατμόσφαιρα συμβάλλουν στη δημιουργία μιας ξεχωριστής οδηγικής εμπειρίας στο εσωτερικό. Στα highlights ο πιο λεπτός πίνακας οργάνων, το BMW Curved Display, το «αιωρούμενο» υποβραχιόνιο με ενσωματωμένο πάνελ ελέγχου και η επιφάνεια του smartphone με έμμεσο φωτισμό στο εμπρός μέρος της κεντρικής κονσόλας.

    Τα νέας εξέλιξης καθίσματα διατίθενται με την επιλογή τόσο της διάτρητης επένδυσης Sensatec όσο και της δερμάτινης Vernasca. Στη λίστα προαιρετικών επιλογών υπάρχουν σπορ καθίσματα, ηλεκτρική ρύθμιση καθισμάτων με λειτουργία μνήμης και οσφυϊκή υποστήριξη συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας μασάζ. Στην ασφάλεια συμβάλλει και ο νέος αερόσακος, που προστατεύει από τη μεταξύ τους επαφή, τους επιβάτες των εμπρός καθισμάτων.

    Ο πίσω χώρος της νέας BMW X1 περιλαμβάνει τρία καθίσματα πλήρους μεγέθους που προσφέρουν σημαντικά βελτιωμένη άνεση. Οι διαιρούμενες σε ποσοστό 40 : 20 : 40 πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορούν να αναδιπλώνονται ή να ρυθμίζονται σε διαφορετική γωνία για αύξηση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών. Η ρύθμιση κατά τον διαμήκη άξονα των πίσω καθισμάτων που διατίθεται προαιρετικά μόνο για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ευελιξία.

    Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών μπορεί να αυξηθεί από 540 σε 1.600 λίτρα το μέγιστο. Ο κοτσαδόρος ρυμούλκησης που διατίθεται προαιρετικά με τη νέα BMW X1, λειτουργεί τώρα ηλεκτρικά με το πάτημα ενός μπουτόν.

    Στον πλούσιο βασικό εξοπλισμό της BMW X1 συμπεριλαμβάνονται το σύστημα πλοήγησης BMW Maps, ένα δερμάτινο τιμόνι Sport, ο αυτόματος κλιματισμός δύο ζωνών και ένας αισθητήρας βροχής με αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων, όπως και οι τέσσερις θύρες USB-C, οι δύο πρίζες 12V και ο πολύ μεγαλύτερος αριθμός συστημάτων υποβοήθησης οδηγού συγκριτικά με το απερχόμενο μοντέλο.

    Πακέτα εξοπλισμού με νέα δομή προσφέρουν στοχευμένη εξατομίκευση του αυτοκινήτου. Ο πολυτελής χαρακτήρας μπορεί να αναβαθμιστεί κατά ένα επίπεδο με προαιρετικά χαρακτηριστικά, όπως το πακέτο καθρεπτών, ο εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός, η πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή και το ηχοσύστημα Harman Kardon Sound System.

    Plug – in υβριδικά και κινητήρες βενζίνης και diesel με ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V

    Η πέμπτη γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, εκτός από την αμιγώς ηλεκτρική iX1 χρησιμοποιείται επίσης στις plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας BMW X1. Στις plug-in υβριδικές εκδόσεις έχει επιτευχθεί σημαντική αύξηση της ηλεκτρικής αυτονομίας.

    Η νέα BMW X1 θα λανσαριστεί με δυνατότητα επιλογής συμβατικών κινητήρων εσωτερικής καύσης με μία γκάμα που περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και δύο μονάδες diesel από τη νέα αρθρωτή γενιά κινητήρων Efficient Dynamics του BMW Group. Στην ήπια υβριδική τεχνολογία δεύτερης γενιάς 48V ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο Steptronic επτά σχέσεων.

    Ιδού και η αμιγώς ηλεκτρική BMW iX1

    Με αυτή την τεχνολογία, η 4κύλινδρη BMW X1 xDrive23i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,2 – 6,5 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 162 – 146 g/km στον κύκλο WLTP) μπορεί να αποδίδει μέγιστη ισχύ 218 ίππων (από το συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης με ισχύ έως 204 ίππους και του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει έως 14 19 ίππους). Επίσης, στη γκάμα εκδόσεων που θα διατίθενται στο λανσάρισμα είναι η νέα BMW X1 sDrive18i (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 7,0 – 6,3 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 158 – 143 g/km στον κύκλο WLTP) με την ισχύ ενός 3κύλινδρου κινητήρα 156 ίππων.

    Ένας 4κύλινδρος κινητήρας diesel συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία στη νέα BMW X1 xDrive23d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5,4 – 4,8 l/ 100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2:142 – 125 g/km στον κύκλο WLTP) για την απόδοση μέγιστης ισχύος 211 ίππων (κινητήρας εσωτερικής καύσης με έως 197 ίππους και ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει έως 19 ίππους). Ο 4κύλινδρος κινητήρας diesel στη νέα BMW X1 sDrive18d (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5,5 – 4,9 l/100 km, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 145 – 129 g/km στον κύκλο WLTP) παράγει 150 ίππους.

    Ένα «all – arounder» SAV

    Στη βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών της νέας BMW X1 συμβάλλει η δομή του αμαξώματος που μειώνει το βάρος, αυξάνοντας την ακαμψία, ένα μακρύ μεταξόνιο, τα φαρδύτερα μετατρόχια σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, αλλά και οι στοχευμένες αναβαθμίσεις στον εμπρός άξονα με γόνατα και στον πίσω άξονα τριών συνδέσμων.

    Η τεχνολογία ελέγχου ολίσθησης (near-actuator wheel slip limitation) ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, προς όφελος της πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας. Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν, το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης και τα έξτρα αμορτισέρ στον εμπρός άξονα που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους, ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers).

    Η προαιρετική, προσαρμοζόμενη ανάρτηση M διαθέτει επιλεκτική απόσβεση βάσει της συχνότητας των κραδασμών (frequency-selective damping), σπορ σύστημα διεύθυνσης και μειωμένη απόσταση από το έδαφος κατά 15 mm.

    Ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού

    Πολύ μεγαλύτερη είναι και η γκάμα συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το Cruise Control με λειτουργία πέδησης και το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης (front-collision warning system), το οποίο είναι πλέον σε θέση να εντοπίζει επερχόμενα οχήματα όταν στρίβουν αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) και πεζούς και δικυκλιστές όταν στρίβουν δεξιά. Το Parking Assistant συμπεριλαμβανομένων των Reversing Assist Camera και Reversing Assistant αποτελεί επίσης μέρος του στάνταρ εξοπλισμού.

    Η λίστα προαιρετικών χαρακτηριστικών περιλαμβάνει εν τω μεταξύ τα Steering & Lane Control Assistant, Active Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Active Navigation, λειτουργία προειδοποίησης εξόδου και BMW Head-Up Display, καθώς και τα Surround View, Remote 3D View, BMW Drive Recorder και λειτουργίες Remote Theft Recorder. Οι υπάρχουσες λειτουργίες μπορούν να αναβαθμίζονται μέσω της δυνατότητας Remote Software Upgrades, που επίσης επιτρέπει την προσθήκη νέων λειτουργιών.

    BMW Operating System 8 και BMW iDrive

    Στάνταρ στη νέα BMW X1 η τελευταίας γενιάς πολυαισθητηριακή εμπειρία οχήματος BMW iDrive με τη μορφή του BMW Live Cockpit Plus. Βασισμένο στο BMW Operating System 8, περιλαμβάνει την κυρτή οθόνη BMW Curved Display με τα προηγμένα γραφικά και δομή του μενού της, μαζί με τον ευφυή προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant που τώρα έχει αποκτήσει πρόσθετες δεξιότητες.

    Η πλήρως ψηφιακή οθόνη είναι ομαδοποιημένη και σχηματίζεται από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10.25” και την οθόνη ελέγχου με διαγώνιο 10.7”. Το νέο BMW iDrive στόχο έχει να προσφέρει διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής και φωνής.

    Τα νέα «My Modes» συνδυάζουν μεμονωμένα επιλέξιμες ρυθμίσεις οχήματος με ανάλογους κόσμους εμπειριών για το εσωτερικό. Η λειτουργία Augmented View διατίθεται προαιρετικά για το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται σε cloud. Μία κάμερα στο εσωτερικό καθιστά εφικτή τη λήψη στιγμιότυπων των επιβαινόντων ή την αποστολή φωτογραφιών από το εσωτερικό στο smartphone.

    Πέραν αυτού, μία Personal eSIM σχεδιασμένη για  5G τεχνολογία κινητού, το BMW Digital Key Plus, η λειτουργικότητα BMW ID και η ενσωμάτωση smartphone με χρήση Apple CarPlay και Android Auto διατίθενται επίσης με τη νέα BMW X1.

    Φωτογραφίες

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...