More

    Αποκάλυψη για τη νέα BMW M2. Με 460 ίππους!

    Αυτή είναι η νέα BMW M2 με κωδικό G87 του 2023. Με βάση τις πρώτες φωτογραφίες που διέρρευσαν στο Bimmer Post, αλλά και τα πρώτα στοιχεία για τα τεχνικά της χαρακτηριστικά, το νέο compact coupe του M Division θα αποδίδει 460 ίππους.

    Οι πρώτες εικόνες της νέας BMW M2 του 2023 διέρρευσαν στο διαδίκτυο με την επίσημη παρουσίαση του νέου compact coupe του M Division να έχει προγραμματιστεί μέσα στον Οκτώβριο.

    Με βάση αυτές τις πρώτες εικόνες, το πιο διακριτικό look των πιο «αθώων» εκδόσεων του συμπαγούς coupe των Βαυαρών, έχει στην προκειμένη περίπτωση «αγριέψει» αρκετά με έναν «boxy» εμπρός προφυλακτήρα  και ένα πιο «γραμμωμένο» πίσω μέρος με μεγάλο διαχύτη και με δύο διπλές απολήξεις για την εξάτμιση.   

    Αμέσως μετά από την αποκάλυψη των πρώτων εικόνων, διέρρευσαν στο διαδίκτυο και τα πρώτα τεχνικά στοιχεία για τη νέα BMW M2 λίγο πριν από την αποκάλυψή της που έχει προγραμματιστεί για τις 11 Οκτωβρίου του 2022.

    Σύμφωνα με το Bimmer Post, κάτω από το εμπρός μακρύ καπό της BMW M2 θα υπάρχει ο κινητήρας με κωδικό S58T. Ο twin-turbo 6κύλινδρος σε σειρά των 3 λίτρων, χρησιμοποιήθηκε πρώτα στις BMW X3 M και X4 M Competition, πριν «φορεθεί» και από τις νέες M3 και M4 Competition.

    Το γράμμα «T» στην κωδική ονομασία του μηχανικού συνόλου, υποδηλώνει ότι πρόκειται για την «Top» εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα. Σύμφωνα με τα τεχνικά στοιχεία που διέρρευσαν, στην περίπτωση της νέας BMW M2, ο υπερτροφοδοτούμενος inline-6 θα αποδίδει 460 ίππους (338 kW), δηλαδή 20 ίππους λιγότερους συγκριτικά με τη βασική M3, ενώ οι πληροφορίες θέλουν τη μέγιστη ροπή να αγγίζει ή να ξεπερνάει τα 550 Nm.

    Από όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, ο συνδυασμός του μηχανικού συνόλου στη δεύτερη γενιά M2 θα γίνεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο 8 σχέσεων. Αρχικά, η κίνηση θα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, ενώ υπάρχουν πληροφορίες και για τετρακίνητη έκδοση στο μέλλον.

    Στη νέα BMW M2, το «παρών» θα δίνει το «adaptive M chassis», ενώ το πανίσχυρο σύστημα πέδησης θα προέρχεται απευθείας από την M3 και M4. Στον προαιρετικό εξοπλισμό θα συμπεριλαμβάνεται η οροφή από ανθρακονήματα, αλλά και τα «M carbon» μπάκετ καθίσματα εμπρός.

    Στο εσωτερικό θα υπάρχει η BMW Curved Display. Αυτό σημαίνει ότι το set-up των οθονών θα είναι παρόμοιο με αυτό της i4 και iX, οι οποίες χρησιμοποιούν έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών και μία οθόνη αφής 14.9 ιντσών για το infotainment ενσωματωμένες σε ένα μεγάλο ενιαίο πάνελ. Οι δύο οθόνες σε αυτά τα μοντέλα, «τρέχουν» το τελευταίο λογισμικό BMW iDrive OS 8.0, το οποίο διαθέτει και δορυφορική πλοήγηση ως στάνταρ.

    Με το M Division να γιορτάζει τα 50 του χρόνια, η BMW M2 θα έρθει να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το εορταστικό κλίμα.

    spot_img

    ΡΟΗ

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το Opel Rocks-e πάτησε Ελλάδα. Στην 86η ΔΕΘ

    Το αδερφάκι του Citroen Ami, το Opel Rocks-e ενταγμένο και αυτό στη νέα φιλοσοφία της μικροκινητικότητας είναι διαφορετικό σε σχέση με όσα έχουμε συνηθίσει....

    Οι τιμές του νέου Dacia Jogger αναλυτικά

    Το νέο Dacia Jogger είναι, πλέον, διαθέσιμο και στη χώρα μας. Με πολύπλευρο χαρακτήρα και στυλ που παντρεύει το στοιχεία από crossover και station,...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...

    Πρώτη νίκη με Maximilian Günther η DS στην Τζέντα

    Αυτή ήταν η πρώτη νίκη της DS στη νέα σεζόν. Για πρώτη φορά, η Τζέντα φιλοξένησε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ABB FIA Formula E όπου...

    Αυτό είναι το ξεχωριστό Kia EV4

    Αυτό, λοιπόν, είναι το νέο Kia EV4. Η αποκάλυψη της εξωτερικής του σχεδίασης, έγινε λίγες ημέρες πριν την «Kia EV Day 2025» που θα...

    Λατρεύει την περιπέτεια το νέο Volvo EX30 Cross Country

    Στο χειμερινό καταφύγιο της εταιρείας στην Σουηδική Λαπωνία έγινε η αποκάλυψη του Volvo EX30 Cross Country. Το EX30 είναι ένα «μεγάλο στοίχημα» για την...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...