More

    Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

    Οι Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este» αποτελούν την πλέον κομψή έκφραση που πρεσβεύει το DNA της Alfa Romeo

    Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este – στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο του αυτοκινήτου- ο νικητής είναι ξεκάθαρος από την πρώτη στιγμή.

    Η Alfa Romeo 6C 2500 SS Coupé με το σχεδιασμένο από την Touring αμάξωμα εξέφραζε απόλυτα την αισθητική και το πνεύμα δυναμισμού και κομψότητας της Alfa Romeo.

    Σήμερα, η Alfa Romeo, παρουσιάζοντας τις συλλεκτικές Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este», θυμίζει την πλούσια κληρονομία της, εφαρμόζοντας στα νέα της μοντέλα, μια σειρά στοιχείων από το θρυλικό μοντέλο που σαγήνευσε το κοινό στο Κόμο πριν από περισσότερα από 70 χρόνια.

    Αποτελώντας ένα από τα τελευταία μοντέλα παραγωγής της Alfa Romeo με πλαίσιο τύπου «σκάλας», μόλις 36 αντίτυπα της 6C 2500 SS “Villa d’Este” κατασκευάστηκαν, αποτελώντας έναν ιδανικό συνδυασμό της μηχανολογικής αρτιότητας της Alfa Romeo και του αξεπέραστου Ιταλικού στιλ.

    Οι Giulia και Stelvio μοιράζονται ένα επίσης εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο, το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει αποδοτικούς Turbo κινητήρες βενζίνης και diesel, αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, άξονα μετάδοσης από ανθρακονήματα, ανάρτηση Alfa LINKTM, αλλά και προηγμένο σύστημα πολυμέσων με δυνατότητα απεικόνισης της απόδοσης του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο.

    Επιπλέον των παραπάνω, οι συλλεκτικές «6C Villa d’Este», ντύνονται με την ειδική κόκκινη βαφή που θυμίζει το κλασσικό μοντέλο, τροχούς αποκλειστικής σχεδίασης 19 (Giulia) και 21 (Stelvio) ιντσών, στοιχεία νίκελ στα παράθυρα, αλλά και δερμάτινο σαλόνι σε μπεζ χρώμα και ανάγλυφο το όνομα της ειδικής σειράς.

    Μια σχέση δεκαετιών

    Ο δεσμός της Alfa Romeo και της Villa d’Este ξεκινά από τις αρχές του 20ου αιώνα, μέσω της σύνδεσης της πόλης του Μιλάνο –γεννέτηρας της μάρκας- με τη λίμνη του Κόμο, μιας περιοχής άμεσα συνυφασμένη μέχρι και σήμερα με το αριστοκρατικό Ιταλικό στιλ.

    Παρά το ότι σήμερα η εστίαση της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταφέρθηκε στα αυτοκίνητα παραγωγής και το Concorso d’Eleganza αποτελεί τη νοσταλγική ανάμνηση μιας εποχής που δεν θα ξανάρθει πια, η Villa d’Este συνεχίζει να αποτελεί το σημείο που τα κλασσικά μοντέλα και τα πρωτότυπα της Alfa Romeo συνεχίζουν να γοητεύουν το κοινό, αλλά και να κερδίζουν βραβεία, συνεχίζοντας αυτή τη μακρά παράδοση.

    spot_img

    ΡΟΗ

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Δοκιμάζουμε το νέο compact SUV Hyundai Bayon 1.2 84 PS

    Το Hyundai Bayon, έρχεται σε μία εποχή που όπως έχουμε ξαναπεί (και απ’ ό,τι φαίνεται θα το λέμε για πολλά χρόνια ακόμα…), η Hyundai...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris Cross

    Από το 2021 που γεννήθηκε το Toyota Yaris Cross, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία....