Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες για το coupe της Toyota.
Στη δεύτερη γενιά του, έχουμε διαφορές και στην ονομασία, με το GT 86 να γίνεται GR 86, και να προστίθεται ως το τρίτο μοντέλο στη «συλλογή GR» της Toyota, μετά τη GR Supra και το GR Yaris.
Παρότι η Toyota προσπάθησε να του προσδώσει έναν διαφορετικό… αέρα σε σχέση με το BRZ, η από κοινού εξέλιξή τους είναι εμφανής με την πρώτη ματιά.
Παρόμοιες διαστάσεις και ατμοσφαιρικός boxer 2,4 λίτρων
Από πλευράς διαστάσεων, οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν είναι μικρές, με το μήκος να αγγίζει τα 4.265 mm, το πλάτος τα 1.755 mm και το ύψος τα 1.310 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.575 mm.
Κάτω από το εμπρός καπό, ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας των 2,4 λίτρων διαθέτει διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσου και πολλαπλών σημείων), με την απόδοσή του να αγγίζει τους 235 ίππους στις 7.000 rpm και τα 250 Nm μέγιστης ροπής στις 3.700 rpm.
Ο συνδυασμός γίνεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο 6αρι, με το συνολικό βάρος να αγγίζει τα 1.270 κιλά (με μηχανικό κιβώτιο) και το κλασικό 0-100 km/h να πραγματοποιείται σε 6,3’’.
Τα γόνατα MacPherson εμπρός και τα διπλά ψαλίδια πίσω παραμένουν, ενώ το set-up της ανάρτησης διαφέρει σε σχέση με του BRZ.
Αισθητικά, οι διαφοροποιήσεις είναι μικρές σε σχέση με το BRZ, με τις κυριότερες να εντοπίζονται στη νέα μάσκα και τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και αεραγωγούς που το καθιστούν ελαφρώς πιο… αγριεμένο σε σχέση με το «αδερφάκι» του.
Ακόμα πιο μικρές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, με τις νέες επενδύσεις και το λογότυπο της Toyota, αλλά και το «GR» στο τιμόνι και το μπουτον του start/stop να κάνουν τη διαφορά.
Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το στροφόμετρο στο κέντρο, ενώ και στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας η οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment.
Το GR 86 θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το φθινόπωρο και μέσα στη χρονιά στις υπόλοιπες αγορές.