Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Σχεδόν πέντε μήνες μετά την αποκάλυψη του Subaru BRZ, ήρθε η ώρα για τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες για το Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες φωτογραφίες και πληροφορίες για το coupe της Toyota.

Στη δεύτερη γενιά του, έχουμε διαφορές και στην ονομασία, με το GT 86 να γίνεται GR 86, και να προστίθεται ως το τρίτο μοντέλο στη «συλλογή GR» της Toyota, μετά τη GR Supra και το GR Yaris.

Παρότι η Toyota προσπάθησε να του προσδώσει έναν διαφορετικό… αέρα σε σχέση με το BRZ, η από κοινού εξέλιξή τους είναι εμφανής με την πρώτη ματιά.

Παρόμοιες διαστάσεις και ατμοσφαιρικός boxer 2,4 λίτρων

Από πλευράς διαστάσεων, οι διαφορές σε σχέση με το παρελθόν είναι μικρές, με το μήκος να αγγίζει τα 4.265 mm, το πλάτος τα 1.755 mm και το ύψος τα 1.310 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2.575 mm.

Κάτω από το εμπρός καπό, ο 4κύλινδρος ατμοσφαιρικός boxer κινητήρας των 2,4 λίτρων διαθέτει διπλό σύστημα ψεκασμού (άμεσου και πολλαπλών σημείων), με την απόδοσή του να αγγίζει τους 235 ίππους στις 7.000 rpm και τα 250 Nm μέγιστης ροπής στις 3.700 rpm.

Ο συνδυασμός γίνεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο 6αρι, με το συνολικό βάρος να αγγίζει τα 1.270 κιλά (με μηχανικό κιβώτιο) και το κλασικό 0-100 km/h να πραγματοποιείται σε 6,3’’.

Τα γόνατα MacPherson εμπρός και τα διπλά ψαλίδια πίσω παραμένουν, ενώ το set-up της ανάρτησης διαφέρει σε σχέση με του BRZ.

Αισθητικά, οι διαφοροποιήσεις είναι μικρές σε σχέση με το BRZ, με τις κυριότερες να εντοπίζονται στη νέα μάσκα και τους διαφορετικούς προφυλακτήρες και αεραγωγούς που το καθιστούν ελαφρώς πιο… αγριεμένο σε σχέση με το «αδερφάκι» του.

Ακόμα πιο μικρές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό, με τις νέες επενδύσεις και το λογότυπο της Toyota, αλλά και το «GR» στο τιμόνι και το μπουτον του start/stop να κάνουν τη διαφορά.

Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων ξεχωρίζει το στροφόμετρο στο κέντρο, ενώ και στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας η οθόνη αφής 7 ιντσών για το infotainment.

Το GR 86 θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία το φθινόπωρο και μέσα στη χρονιά στις υπόλοιπες αγορές.

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!