More

    Abarth 695 Tributo 131 Rally. Ένας θρύλος, 40 χρόνια μετά

    Τέσσερις δεκαετίες μετά την τελευταία επίσημη αγωνιστική εμφάνιση του Abarth 131 Rally, το θρυλικό όνομα επιστρέφει με το Abarth 695 Tributo 131 Rally

    Στην 40η επέτειο από τον τελευταίο αγώνα του Abarth 131 Rally, η μάρκα του σκορπιού τιμά το μοντέλο με το Abarth 695 Tributo 131 Rally, το οποίο θα παραχθεί σε μόλις 695 μονάδες. Το Abarth 131 Rally, το αυτοκίνητο που εξελίχθηκε σε έναν από τους μεγαλύτερους θρύλους των αγώνων ράλι, αποτελεί την πηγή έμπνευσης για τη νέα, εξαιρετικά συλλεκτική έκδοση της Abarth.

    Με τους αγώνες και τη μεταφορά τεχνολογίας από αυτούς στα μοντέλα παραγωγής να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της Abarth, η νέα συλλεκτική σειρά συμπυκνώνει στο έπακρο τις δύο θεμελιώδεις αξίες της μάρκας: Το στιλ και την απόδοση.

    Το Abarth 695 Tributo 131 Rally εφοδιάζεται με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.4 T-jet απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής. Πρόκειται για την ισχυρότερη εκδοχή του συγκεκριμένου κινητήρα, η οποία εφοδιάζει και τα μονοθέσια στα πρωταθλήματα της Formula 4 σε Ιταλία, Γερμανία, Μ. Βρετανία και Ισπανία.

    Με το συγκεκριμένο σύνολο το Abarth 695 Tributo 131 Rally επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 225χλμ./ώρα και επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα σε μόλις 6,7δλ. Το τεχνικό πακέτο της έκδοσης περιλαμβάνει επίσης αμορτισέρ Koni FSD και στους δύο άξονες, αλλά και αποκλειστικό σύστημα πέδησης της Brembo με 4πιστονες δαγκάνες εμπρός και αεριζόμενους δίσκους σε όλους τους τροχούς (305χλστ. εμπρός και 240χλστ. πίσω).

    Την εικόνα ενός αυτοκινήτου που σχεδιάστηκε με γνώμονα την οδηγική απόλαυση συμπληρώνουν οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17 ιντσών μαύρου χρώματος και το σύστημα εξαγωγής “Record Monza Sovrapposto” με τις τέσσερις κάθετες απολήξεις. Τέλος, το εντυπωσιακό “Spoiler ad Assetto Variabile”, η πίσω αεροτομή που μπορεί να ρυθμιστεί σε 12 θέσεις, από 0° έως 60°, βελτιώνει την ευστάθεια, έχοντας τη δυνατότητα να παράγει αεροδυναμικό φορτίο έως 42kg στα 200χλμ./ώρα. 

    Πέρα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά, το Abarth 695 Tributo 131 Rally εντυπωσιάζει χάρη και στη ξεχωριστή του εμφάνιση με στοιχεία που φέρνουν μνήμες από τον ένδοξο πρόγονο του, όπως η διχρωμία με το ειδικής επίστρωσης χρώμα “Blue Rally” που αποτελεί μια σύγχρονη εκδοχή του χρώματος του Abarth 131 Rally.

    Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το Abarth 695 Tributo 131 Rally είναι και το πρώτο μοντέλο του «Σκορπιού» το οποίο ενσωματώνει “Easter Eggs”— μικρές στιλιστικές λεπτομέρειες που σαν στόχο έχουν να εκπλήξουν ευχάριστα τους πελάτες- όπως για παράδειγμα η σιλουέτα του 131 Rally που είναι χαραγμένη στο κάτω μέρος της πόρτας, στο ταμπλό από Alcantara και τα προσκέφαλα των σπορ καθισμάτων της Sabelt.

    Όλα τα παραπάνω θυμίζουν τη θρυλική πορεία του Abarth 131 Rally, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του το 1976 στο Group 4. Στην εξαετή πορεία του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι (1976 – 1981) κατέκτησε 18 νίκες, τρεις Παγκόσμιους Τίτλους Κατασκευαστών (1977, 1978, 1980) και δύο Παγκόσμιους Τίτλους Οδηγών με τους Markku Alén (1978) και Walter Röhrl (1980).

    “#Augmented Performance”: Η Abarth στην εποχή του metaverse

    Η νέα σειρά της Abarth που περιλαμβάνει και το νέο συλλεκτικό Abarth 695 131 Tributo Rally ανοίγει και ένα νέο δρόμο στον ψηφιακό κόσμο, συνδέοντας την πραγματικότητα με την εικονική πραγματικότητα. Μέσω αυτού του προγράμματος οι αγοραστές θα έχουν την ευκαιρία να δουν και να διαμορφώσουν το δικό τους νέο Abarth, με τους ψηφιακούς καταλόγους του χθες να δίνουν τη θέση τους στην εικονική πραγματικότητα.  

    Το νέο Abarth 695 131 Tributo Rally είναι διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά με τιμή 32.000 ευρώ, ενώ όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας καλύπτεται από 4ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως 160.000χλμ. και αντίστοιχης ισχύος υπηρεσία οδικής βοήθειας.

    Φωτογραφίες

    spot_img

    ΡΟΗ

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    THE MINI FESTIVAL. Έρχεται η μεγαλύτερη γιορτή της ΜΙΝΙ!

    Αυτό το Σαββατοκύριακο (24-25 Σεπτεμβρίου) έρχεται η μεγαλύτερη γιορτή της MINI. Όσοι βρεθούν στο THE MINI FESTIVAL, θα έχουν την ευκαιρία να δουν από...

    Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

    Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris Cross

    Από το 2021 που γεννήθηκε το Toyota Yaris Cross, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία....