Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες του Ράλι Ακρόπολις για το 2021, που επιστρέφει 9-12 Σεπτεμβρίου στο πρόγραμμα του WRC

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα στη Λαμία. 

«Το Ράλι Ακρόπολις ανήκει σε όλη την Ελλάδα» τόνισε ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ανακοινώνοντας το κέντρο και τις διαδρομές της επιστροφής στο πρόγραμμα του WRC του «Ράλλυ των Θεών», το οποίο θα διοργανωθεί από 9-12 Σεπτεμβρίου.

Το Ράλι Ακρόπολις θα φιλοξενηθεί σε τρεις Περιφέρειες της χώρας μας: Στην Αττική με την εκκίνηση να δίδεται κάτω από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, κατόπιν στην Πελοπόννησο με ειδικές διαδρομές στην Κορινθία και μέσω της Στερεάς Ελλάδας θα κατευθυνθεί στη Λαμία, στην έδρα του αγώνα.

Πριν από τις ανακοινώσεις του Υφυπουργού Αθλητισμού, προηγήθηκε στο ΟΑΚΑ, στην έδρα της Motorsport Greece, της οργανωτικής επιτροπής του Ράλι Ακρόπολις, σύσκεψη του κ. Αυγενάκη με τη συμμετοχή των:

• Δημήτρη Φραγκάκη, Γενικού Γραμματέα Ελληνικού Οργαννισμού Τουρισμού,

• Γιώργου Πατούλη, Περιφερειάρχη Αττικής,

• Φάνη Σπανού, Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας,

• Παναγιώτη Νίκα, Περιφερειάρχη Πελοποννήσου,

• Κώστα Μπακογιάννη, Δημάρχου Αθηναίων,

• Ευθύμη Καραΐσκο, Δήμαρχο Λαμιέων,

• Γιώργο Γκιώνη, Δήμαρχο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων,

όπου συζητήθηκαν οι λεπτομέρειες για τη σπουδαία επιστροφή της διοργάνωσης, που αποτελεί εθνικό προϊόν.

Ο Υφυπουργός Αθλητισμού αναφέρθηκε στον θετικό παγκόσμιο αντίκτυπο της επιστροφής του Ράλλυ Ακρόπολις στο WRC, στην προβολή και στα τεράστια οφέλη της Ελλάδας σε αθλητικό, τουριστικό και οικονομικό επίπεδο, αλλά και στην προώθηση της οδικής ασφάλειας.

Ο κ. Φραγκάκης υπερθεμάτισε για την μεγάλη επιτυχία της διοργάνωσης, την τόνωση που θα δώσει τουριστικά στη χώρα μας και την παγκόσμια προβολή που θα κεφαλοποιήσει η Ελλάδα.

Ο κ. Πατούλης δεσμεύτηκε για κάθε βοήθεια της Περιφέρειας, όπου χρειαστεί, ώστε η διοργάνωση να είναι άψογη και οι κ. Σπανός και Νίκας συμφώνησαν στην ορθή φιλοσοφία και λογική να «απλωθεί» ο αγώνας, διαφημίζοντας όσο το δυνατόν περισσότερα μοναδικά μέρη των τριών Περιφερειών.

Ο κ. Μπακογιάννης επισήμανε πως τα φώτα του παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού πέφτουν και πάλι στην Αθήνα σε μία διοργάνωση που προβάλλει, βέβαια, ολόκληρη τη χώρα και αναφέρθηκε στη μεγάλη προσπάθεια που είχε κάνει ως Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας για να αναβιώσει και να αναδειχθεί ο θεσμός.

Ολόκληρη η ανακοίνωση του Υφυπουργού Αθλητισμού:

«Πριν από τρεις εβδομάδες ανακοινώσαμε την επιστροφή του WRC στην Ελλάδα.

Η ευχάριστη έκπληξη της επιστροφής του Ράλι Ακρόπολις για δύο μάλιστα χρονιές, γέμισε χαμόγελα όχι μόνο τους Έλληνες φίλους του motorsport, αλλά ξεπέρασε τα εθνικά σύνορα.

Μεγάλες προσωπικότητες από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, οδηγοί αγώνων, φίλοι από όλο τον κόσμο και όχι μόνο, υποδέχθηκαν την είδηση με μεγάλη χαρά.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας της διοργάνωσης, σας ανακοινώνουμε το κέντρο που θα φιλοξενηθεί ο εθνικός μας αγώνας, αλλά και τις διαδρομές που θα ακολουθήσει.

Καταρχάς, θέλω να ξεκαθαρίσω πως είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για το πάθος, την αγωνία και το ζήλο που επέδειξαν οι υποψήφιες Περιφέρειες και πόλεις.

Ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τον Περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη και τον Δήμαρχο Αθηναίων, Κώστα Μπακογιάννη, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα και τον Δήμαρχο Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, Γιώργο Γκιώνη, τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, Φάνη Σπανό και τον Δήμαρχο Λαμιέων, Ευθύμη Καραΐσκο και τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη.

Στον εθνικό μας αγώνα δε χωρούν διλήμματα και διχαστικές προσεγγίσεις. Το Ράλι Ακρόπολις ανήκει σε όλη την Ελλάδα.

Καταλήξαμε σήμερα, μετά από συζητήσεις με ειδικούς, με τα μέλη της οργανωτικής επιτροπής και βέβαια αφού ακούσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον το δημόσιο διάλογο που διεξήχθη όλες τις προηγούμενες ημέρες, το Ράλλυ Ακρόπολις να φιλοξενηθεί σε τρία μοναδικά σημεία της πατρίδας μας.

Θα βάλουμε μπροστά τις μηχανές κάτω από την Ακρόπολη, στην Αθήνα που ως οικοδέσποινα θα καλωσορίσει μετά από οκτώ χρόνια απουσίας τον εθνικό μας αγώνα.

Στη συνέχεια, θα περάσουμε από την Κορινθία και τους Αγίους Θεοδώρους, μια ειδική που αναδείχθηκε ως η 3η καλύτερη από το WRC. Ένα μέρος εξαιρετικής ομορφιάς με ανθρώπους που έχουν αγαπήσει τον αγώνα, ένα μέρος που διαθέτει την εμπειρία και τη γνώση στη φιλοξενία διεθνών αγώνων αυτοκινήτου.

Και, τέλος, θα βρεθούμε στην ιστορική Λαμία για δύο ημέρες.

Στη Λαμία, εκεί όπου τα σύγχρονα αγωνιστικά αυτοκίνητα του WRC, θα ξυπνήσουν ξεχωριστές αναμνήσεις από τους Βωξίτες, την Παύλιανη, τον Ταρζάν και πολλές άλλες ειδικές διαδρομές.

Επιδιώκουμε έτσι το Ράλλυ Ακρόπολις να εδραιωθεί στην πατρίδα μας και πάλι.

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τους Περιφερειάρχες, τους Δημάρχους αλλά και όλα τα μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής για την πολύ στενή και αποτελεσματική συνεργασία που είχαμε, αλλά και για τη συνεργασία που ξεκινά από σήμερα για να κάνουμε το καλύτερο Ράλι Ακρόπολις όλων των εποχών.

Επίσης ευχαριστούμε θερμά την Παγκόσμια Ομοσπονδία – FIA, τον WRC Promoter, τις ομάδες για τις συμμετοχές τους αλλά και τους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους του motorsport για τα μηνύματά τους».

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ακόμα πιο ντίβες οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio «6C Villa d’Este»

Άνοιξη του 1949. Στη φημισμένη λίμνη του Κόμο στη Β. Ιταλία, στο Concorso d’Eleganza di Villa d’Este - στον απόλυτο διαγωνισμό καλλιστείων στο χώρο...

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!