NSX GT3 Evo: θα Αγωνιστεί σε Παγκόσμιο Επίπεδο το 2019

Με ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος για υψηλότερη τελική ταχύτητα και βελτιωμένη συμπεριφορά, το NSX GT3 ισχυροποιείται μέσα από μία σειρά αναβαθμίσεων που περιλαμβάνουν και νέους υπερσυμπιεστές και σύστημα ψύξης.

Η Honda Motor Company ανακοίνωσε ότι ένα αναβαθμισμένο NSX GT3, με την ονομασία NSX GT3 Evo, θα συμμετέχει σε αγώνες σε όλο τον κόσμο το 2019.

Βασισμένη στο δημοφιλές μοντέλο παραγωγής NSX, η εξελιγμένη έκδοση του επιτυχημένου NSX GT3 έχει αναβαθμιστεί σημαντικά προς όφελος των επιδόσεων και της αξιοπιστίας, απευθυνόμενο σε ομάδες customer racing σε όλο τον κόσμο.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε σήμερα το 2019 Honda NSX GT3 Evo» δήλωσε ο Masashi Yamamoto, γενικός διευθυντής, Honda Motorsports. «Παρόλο που το αυτοκίνητο έχει ήδη κερδίσει σε μερικές από τις πιο αναγνωρισμένες κατηγορίες GT3, προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς τα προϊόντα μας και να παρέχουμε βέλτιστο εξοπλισμό και τεχνική υποστήριξης προς τους πελάτες μας.»

«Μέσω του NSX GT3 Customer Racing Program, μιας διεθνούς συνεργασίας τεχνικών εταίρων της Honda, καταφέραμε, συνδυάζοντας παγκόσμιες τεχνογνωσίες να ορίσουμε τα μέτρα αναβάθμισης για την τελευταία έκδοση του NSX GT3, από τις οποίες θα επωφεληθούν οι ομάδες customer σε όλο τον κόσμο.»

Ανανεωμένη σχεδίαση αμαξώματος, με νέο εμπρός splitter, διαχύτη και πίσω προφυλακτήρα, μειώνει την αντίσταση (οπισθέλκουσα) και προσφέρει υψηλότερες τελικές ταχύτητες, βελτιώνει την ψύξη και αναβαθμίζει την ισορροπία και την οδηγησιμότητα για ακόμα περισσότερους ερασιτέχνες και επαγγελματίες οδηγούς.

Νέοι υπερσυμπιστές θα βελτιώσουν την απόκριση του γκαζιού, θα αυξήσουν τον έλεγχο και την οικονομία καυσίμου και θα τοποθετηθούν σε όλα τα υπάρχοντα NSX GT3 επιπλέον του νέου NSX GT3 Evo. Τα νέα αυτοκίνητα θα περιλαμβάνουν επίσης βελτιωμένο εξοπλισμό, χαρτογραφήσεις για το σύστημα ABS, αλλά και μία νέα οθόνη Bosch και μονάδα καταγραφής δεδομένων για αύξηση της απόδοσης και αναβάθμιση της οδηγικής εμπειρίας. Αυτές οι βελτιώσεις θα διατίθενται επίσης ως Variant Supply (VF) για εκ των υστέρων τοποθέτηση στα σημερινά NSX GT3.

Οι αναβαθμίσεις αυτές – αποτέλεσμα συνεχούς ανάλυσης πληροφοριών οι οποίες συλλέγονται στο παγκόσμιο NSX GT3 Customer Racing Program τα τελευταία δύο χρόνια δοκιμών και αγώνων – θα βελτιώσουν τις επιδόσεις και θα μειώσουν το λειτουργικό κόσμος, λόγω μεγαλύτερης αντοχής των εξαρτημάτων.

HONDA NSX GT3 EVO
HONDA NSX GT3 EVO

Η τελευταία εξέλιξη του NSX GT3 διατηρεί την ουσία που κάνει το NSX ένα από τα πιο περιζήτητα υπεραυτοκίνητα για το δρόμο. Οι V6 κινητήρες 3.5 λίτρων με διπλό τούρμπο κατασκευάζονται δίπλα στα αντίστοιχα σύνολα του αυτοκινήτου παραγωγής στο Εργοστάσιο Κινητήρων του Anna στο Οχάιο, ΗΠΑ και χρησιμοποιούν τις ίδιες προδιαγραφές σχεδίασης όπως μπλοκ, κεφαλές, σύστημα κίνησης βαλβίδων, εκκεντροφόρους, έμβολα και σύστημα λίπανσης ξηρού κάρτερ.

Ορισμένες αγωνιστικές μετατροπές στο αυτοκίνητο, όπως ένα εξατάχυτο σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο, προηγμένο πλαίσιο και αεροδυναμικό πακέτο και τα τελευταία συστήματα ασφαλείας προδιαγραφών FIA, ολοκληρώνουν το απόλυτο αγωνιστικό GT3 με κινητήρα στη μέση.

Όπως και στο σημερινό NSX GT3 racer, το πλαίσιο προέρχεται από το Performance Manufacturing Center στο Marysville, Οχάιο, ΗΠΑ. Η τελική συναρμολόγηση ολοκληρώνεται από την JAS Motorsport στο Μιλάνο, Ιταλία. Στο πλαίσιο του NSX GT3 Customer Racing Program, η Mugen και το τμήμα Honda Performance Development (HPD) έχουν αναλάβει την τεχνική υποστήριξη και προώθηση πωλήσεων σε Ιαπωνία και Β. Αμερική αντίστοιχα, ενώ η JAS Motorsport είναι υπεύθυνη για την υποστήριξη του αυτοκινήτου στον υπόλοιπο κόσμο.

Το NSX GT3 έκανε το ντεμπούτο του στα τέλη του 2016 και έχει τρέξει σε μερικούς από τους πιο θρυλικούς αγώνες GT σε παγκόσμιο επίπεδο, όπως 24 Hours of Daytona και Spa, 12 Hours of Sebring, Petit Le Mans και το FIA GT World Cup στο Μακάο.

Το αυτοκίνητο έχει κερδίσει πολλές φορές στην κατηγορία GTD του IMSA WeatherTech SportsCar Championship και είναι από τους κύριους διεκδικητές των τίτλων Οδηγών, Ομάδων και Κατασκευαστών φέτος. Επίσης έχει κερδίσει στο Pirelli World Challenge και έχει τερματίσει στο βάθρο στο Blancpain GT Series Asia. Τέλος, έχει αγωνιστεί στα ADAC GT Masters στη Γερμανία, Super GT στην Ιαπωνία και σε ορισμένες διοργανώσεις του Intercontinental GT Challenge.

NSX GT3 Evo to compete globally in 2019

Sponsor

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

Νέες εκδόσεις Smart Diversity από την Peugeot

Με την πλέον ανανεωμένη και φρέσκια γκάμα στην ιστορία της, η Peugeot διανύει μια εξαιρετική εποχή απολαμβάνοντας την κυριαρχία των μοντέλων της στην ελληνική...

δημοφιλη

Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

SEAT Tarraco: Αποκάλυψη στις 18 Σεπτεμβρίου

Στο διαδίκτυο, βεβαίως, έχουν διαρρεύσει ήδη οι πρώτες ανεπίσημες εικόνες από το 7θέσιο SUV της SEAT. Να υπενθυμίσουμε, ότι το όνομα του Tarraco προέρχεται από...

Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

Ράλι Ακρόπολις: Έδρα η Λαμία, εκκίνηση από Ακρόπολη

Το Ράλι Ακρόπολις επιστρέφει στο καλεντάρι του WRC στις 9-12 Σεπτεμβρίου. Εκκίνηση από τον ιερό βράχο της Ακρόπολις, ειδικές διαδρομές στην Κόρινθο και έδρα...

Αυτό είναι το νέο Toyota GR 86

Έχουν περάσει σχεδόν πέντε μήνες από τότε που η Subaru παρουσίασε το «αδερφάκι» του, το BRZ, και πλέον ήρθε η ώρα για τις πρώτες...

F1 GP Μπαχρέιν: Το πρωτάθλημα αρχίζει

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Formula 1 έχουμε 23 αγώνες σε μία σεζόν, με το πρωτάθλημα να ξεκινάει με το GP του Μπαχρέιν...

H νέα Mercedes C-Class πήρε τον… αέρα της S-Class (vids)

Όταν σε μία αρκετά ανταγωνιστική και όχι και τόσο… προσιτή κατηγορία όπως αυτή των premium D, έχεις φτάσει, από το 1982 μέχρι σήμερα, να...

H ταχύτερη Bentley όλων των εποχών θα είναι η νέα Continental GT Speed

Η πιο ικανή, η πιο ιδιαίτερη, η περισσότερο εστιασμένη στις επιδόσεις Bentley όλων των εποχών, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό σε άνεση και πολυτέλεια. Αυτή...

Επιστροφή στο μέλλον με ηλεκτρικό Opel Manta (vid)

Η νέα εποχή Opel την θέλει να πρωτοστατεί στην ηλεκτροκίνηση. Το νεότερο ηλεκτρικό μοντέλο BEV (battery electric vehicle) της Opel, το Mokka-e, έχει αρχίσει...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΕΣ;

Όλα τα τελευταία νέα αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο email σου!