Με τη Formula 1 να επιστρέφει στην Ευρώπη και το F1 GP Βρετανίας να αποτελεί το 10ο γύρο του πρωταθλήματος, οι οπαδοί της Ferrari αναμένουν την απάντηση έπειτα από τα καταστροφικά αποτελέσματα των τελευταίων αγώνων.
Ο πρωταθλητής Max Verstappen με τη Red Bull πήρε την 6η του νίκη για το 2022 και αύξησε ακόμα περισσότερο τη διαφορά στο πρωτάθλημα από τον teammate του Sergio Perez. Τα προβλήματα αξιοπιστίας και τα λάθη στη στρατηγική, έχουν κοστίσει ακριβά στη Ferrari, με τους Tifosi να αναμένουν επιτακτικά απαντήσεις στο Silverstone για να μην χαθεί και άλλο έδαφος στην κούρσα του πρωταθλήματος.
Αναμένονται αρκετές αναβαθμίσεις από τις περισσότερες ομάδες στη Μεγάλη Βρετανία, ενώ Mercedes και Ηamilton ευελπιστούν για μία καλή εμφάνιση εντός έδρας. Η Ferrari από την άλλη θα έχει και στα δύο μονοθέσια νέα πίσω πτέρυγα, την οποία δοκίμασαν στον Καναδά, ενώ αναβαθμίσεις έχουν ανακοινώσει και οι Red Bull, Aston Martin, Alpine και Williams.
Η επιλογή των ελαστικών
Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, το Silverstone, μαζί με τη Suzuka στην Ιαπωνία και το Spa στο Βέλγιο θέτουν τις υψηλότερες ενεργειακές απαιτήσεις από τα ελαστικά. Φυσιολογικά επελέγησαν οι πιο σκληρές γόμες στη γκάμα: C1 ως P Zero λευκή/σκληρή, C2 ως P Zero κίτρινη/μέση και C3 ως P Zero κόκκινη/μαλακή. Είναι η 3η φορά μέσα στη χρονιά που επιλέγεται αυτός ο συνδυασμός.
ΟΙ στροφές υψηλής ταχύτητας και ενέργειας όπως το σύμπλεγμα Maggotts και Becketts δεν είναι η μόνη πρόκληση που προσφέρει το Silverstone: Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και μπορεί να συναντήσεις από λαμπρό ήλιο ως βαριά βροχή.
Πέρυσι ο νικητής υιοθέτησε στρατηγική δυο αλλαγών: Η πρώτη έγινε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας που υιοθετήθηκε μετά τη σύγκρουση των Lewis Hamilton, Max Verstappen. Σχεδόν όλοι οι οδηγοί συμπλήρωσαν δυο μέρη αγώνα με τη μέση γόμα και ένα τελευταίο μέρος με τη σκληρή γόμα. Φέτος οι γόμες και οι σκελετοί είναι τελείως διαφορετικές. Δεν υπάρχει κατατακτήριος αγώνας, αυτό είχε παίξει ρόλο στην περσινή στρατηγική.
Mario Isola – Διευθυντής Motorsport
«Στο Βρετανικό Grand Prix παρουσιάστηκε πέρυσι η νέα γενιά μονοθεσίων του 2022. Υπογραμμίστηκε έτσι η μελλοντική κατεύθυνση του αθλήματος που ακολουθείτε από φέτος. Οι νέοι αεροδυναμικοί κανονισμοί έχουν δημιουργηθεί για να μπορούν οι οδηγοί να ακολουθούν από κοντά ο ένας τον άλλο για ώρα, δίνοντας έτσι περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα. Αυτό φάνηκε στον Καναδά. Την ίδια στιγμή τα ελαστικά είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να υπερθερμαίνονται λιγότερο, να είναι πιο σταθερά και να προσφέρουν καλύτερη αίσθηση οδήγησης ενώ λειτουργούν σε πιο ευρύ θερμοκρασιακό παράθυρο. Όλες αυτές οι παράμετροι θα δοκιμαστούν αυτό το Σαββατοκύριακο σε μια από τις πιο απαιτητικές, για τα ελαστικά, πίστες που συναντούμε μέσα στη χρονιά.»
Το πρόγραμμα του F1 GP Βρετανίας
Παρασκευή 01/07
FP1 – 15:00
FP2 – 18:00
Σάββατο 02/07
FP3 – 14:00
Κατατακτήριες δοκιμές – 17:00
Κυριακή 03/07
Αγώνας – 17:00
Γρήγορες ειδήσεις
- WRC
Ο οδηγός της Toyota Kalle Rovanpera, κέρδισε στο Ράλι Σαφάρι της Κένυα, τον πιο μεγάλο αγώνα WRC της χρονιάς, με Pirelli και ειδικότερα με την τελευταία γενιά χωμάτινων ελαστικών Scorpion.
- GT
Tην προηγούμενη βδομάδα (21-22/6) έγιναν δυο μέρες δοκιμών στο Spa ενόψει του 24ωρου αγώνα στα τέλη Ιουλίου, τον πιο απαιτητικό σταθμό για την Pirelli στο πρόγραμμα των GT. Η ομάδα WRT Audi ήταν ταχύτερη, ενώ πολύ κοντά κινήθηκε και η Dynamic Motorsport Porsche.
- Hot laps
Το πρόγραμμα Pirelli Hot Laps επανέρχεται στο Silverstone: συμμετέχουν μερικοί από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων που αγωνίζονται στη Formula 1 και χρησιμοποιούν ελαστικά Pirelli στα αυτοκίνητα δρόμου που παράγουν. Προσφέρουν τα τελευταία τους μοντέλα τα οποία πραγματοποιούν γρήγορους γύρους με οδηγούς αγώνων που έχουν μαζί τους καλεσμένους.