More

    F1 GP Ρωσίας: Το δραματικό τέλος και η 100αρα του Hamilton

    Ο Hamilton πήρε την 100η νίκη της καριέρας του με τη βροχή στους τελευταίους γύρους να επηρεάζει δραματικά το F1 GP Ρωσίας.

    O Lewis Hamilton πήρε την 100η νίκη του στο F1 GP Ρωσίας και έγινε ο πρώτος πιλότος στην ιστορία της Formula 1 με τριψήφιο αριθμό νικών.

    Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε στεγνός και στους τελευταίους γύρους η βροχή τον άλλαξε δραματικά, ο Lewis Hamilton με τη Mercedes άργησε να κάνει την αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά ο poleman Lando Norris με τη McLaren που οδηγούσε τον αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του, έκανε λάθος επιλογή και παρέμεινε με τα σλικ της Pirelli για να χάσει την πρωτοπορία από το Βρετανό πρωταθλητή δύο γύρους πριν το τέλος.

    Παρά την 100άρα του Hamilton, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Max Verstappen που μετά την ποινή 3 θέσεων και την αλλαγή κινητήρα, ξεκίνησε από την 20η θέση και είδε δεύτερος την καρό σημαία.

    Έτσι, ο Ολλανδός, παρότι έχασε και πάλι την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, βρίσκεται μόλις δύο βαθμούς πίσω από τον Hamilton για το κυνήγι του τίτλου.

    Το podium συμπλήρωσε ο Sainz με τη Ferrari, σε ένα GP Ρωσίας που αποδείχτηκε πιο δραματικό από ποτέ.

    ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ

    Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton πήρε την 100στη του νίκη στη Formula 1 εκκινώντας 4ος.

    Ταυτόχρονα ανέκτησε το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Όπως όλοι σχεδόν οι οδηγοί έκανε δυο αλλαγές.

    Εκκίνησε με τη C4 P Zero κίτρινη μέση γόμα, άλλαξε σε C3 P Zero λευκή σκληρή στον 27ο γύρο και σε Cinturato πράσινα ενδιάμεσα ελαστικά για τους τελευταίους γύρους του αγώνα καθώς άρχισε να βρέχει.

    Κυνηγούσε τον Lando Norris της McLaren που εκκίνησε από την pole και ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

    Άργησε όμως να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία τελικά χρησιμοποίησε στον τελευταίο γύρο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει αρκετές θέσεις και να τερματίσει 7ος.

    Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κατάφερε παρότι εκκινούσε 20ος, να τερματίσει 2ος. Εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, προτού βάλει τη μέση και εν τέλει άλλαξε σε ενδιάμεσα ελαστικά τρεις γύρους πριν το τέλος.

    Η πλειοψηφία των οδηγών εκκίνησε με τη μέση γόμα, επτά εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα. Πριν την βροχή όλοι οι οδηγοί ακολουθούσαν τις δυο θεωρητικά ταχύτερες στρατηγικές: Από μέση σε σκληρή γόμα ή από σκληρή σε μέση γόμα.

    ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

    ΣΚΛΗΡΗ C3: Οι περισσότεροι οδηγοί που εκκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις χρησιμοποίησαν αυτή τη γόμα στο ξεκίνημα.

    Επίσης την χρησιμοποίησε στην αρχή, ο οδηγός της Alpine, Fernando Alonso που εκκίνησε και τερμάτισε 6ος. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen ανέβηκε από την τελευταία στη 2η θέση χρησιμοποιώντας αυτή τη γόμα αρχικά.

    Ο ίδιος τύπος ελαστικού επέτρεψε στους Perez, Giovinazzi και Alonso να συμπληρώσουν 36 γύρους από την αρχή του αγώνα χωρίς αλλαγή. Αποδείχτηκε εύκολο ελαστικό στη διαχείριση της θερμοκρασίας και σταθερό καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.

    MEΣΗ C4: Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην αρχή, οι πρώτοι πέντε εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα.

    Επέδειξε καλή αντοχή, μολονότι είδαμε μετατόπιση γόμας λόγω θερμικής καταπόνησης, στο εμπρός αριστερά ελαστικό κάποιων μονοθεσίων. Παραταύτα ο Norris συμπλήρωσε από την αρχή, 28 γύρους με τη μέση γόμα προτού βάλει τη σκληρή για το τελευταίο μέρος του αγώνα.

    ΜΑΛΑΚΗ C5: Δεν ταίριαζε πολύ με τις συνθήκες του αγώνα και παρουσίαζε μετατόπιση γόμας λόγω υπερθέρμανσης καθώς η αγωνιστική γραμμή όντας ξεπλυμένη, δεν είχε καλό κράτημα.

    Ο μόνος οδηγός που την χρησιμοποίησε σήμερα ήταν ο Yuki Tsunoda της AlphaTauri, ο οποίος έκανε δυο γύρους στο τέλος προτού αλλάξει σε ενδιάμεσα.

    ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Σημείο κλειδί για το αποτέλεσμα του αγώνα καθώς οι οδηγοί που άλλαξαν σ’ αυτό το λάστιχο τη στιγμή που ξεκίνησε να βρέχει, όπως ο Hamilton, απέκτησαν καθοριστικό πλεονέκτημα στους τελευταίους γύρους.

    MARIO ISOLA – επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

    «Μετά τη βροχή του Σαββάτου, έκανε κράτει στον αγώνα μέχρι λίγους γύρους πριν την καρό σημαία. Αυτή η ψιχάλα έκρινε το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε οι οδηγοί σε στεγνές συνθήκες αξιοποίησαν την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής ελαστικών στην εκκίνηση και την πληθώρα καινούργιων σετ που είχαν.

    Η πίστα είχε ξεπλυθεί από τη βροχή, γλιστρούσε και προκαλούσε τοπικές υπερθερμάνσεις/παραμορφώσεις στο ξεκίνημα του αγώνα. Σύντομα όμως βελτιώθηκε. Η αντίσταση του σκληρού ελαστικού στην τραχύτητα του οδοστρώματος ήταν απόλυτα ταιριαστή με τις συνθήκες. Είδαμε λοιπόν να διανύονται μ΄αυτό, μεγάλες αποστάσεις περισσότερο από 35 γύροι.

    Η μέση γόμα συμπλήρωσε 28 γύρους στα χέρια του Lando Norris. Εν κατακλείδι το ενδιάμεσο ελαστικό έκανε τη διαφορά, με τις ομάδες να έχουν την εμπειρία από τις βροχερές κατατακτήριες δοκιμές για να αποκομίσουν τη μέγιστη απόδοση όταν μέτραγε, στο φινάλε του αγώνα.»

    spot_img

    ΡΟΗ

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Η Καρολίνα Πελενδρίτου και το BMW Group Hellas

    Η Καρολίνα Πελενδρίτου, η Χρυσή Παραολυμπιονίκης στην κολύμβηση, αποτελεί πηγή έμπνευσης και ψυχικής δύναμης και το BMW Group Hellas βρίσκεται στο πλευρό της.Ο...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...