More

    F1 GP Ρωσίας: Το δραματικό τέλος και η 100αρα του Hamilton

    Ο Hamilton πήρε την 100η νίκη της καριέρας του με τη βροχή στους τελευταίους γύρους να επηρεάζει δραματικά το F1 GP Ρωσίας.

    O Lewis Hamilton πήρε την 100η νίκη του στο F1 GP Ρωσίας και έγινε ο πρώτος πιλότος στην ιστορία της Formula 1 με τριψήφιο αριθμό νικών.

    Σε έναν αγώνα που ξεκίνησε στεγνός και στους τελευταίους γύρους η βροχή τον άλλαξε δραματικά, ο Lewis Hamilton με τη Mercedes άργησε να κάνει την αλλαγή σε ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά ο poleman Lando Norris με τη McLaren που οδηγούσε τον αγώνα στο μεγαλύτερο μέρος του, έκανε λάθος επιλογή και παρέμεινε με τα σλικ της Pirelli για να χάσει την πρωτοπορία από το Βρετανό πρωταθλητή δύο γύρους πριν το τέλος.

    Παρά την 100άρα του Hamilton, ο μεγάλος κερδισμένος ήταν ο Max Verstappen που μετά την ποινή 3 θέσεων και την αλλαγή κινητήρα, ξεκίνησε από την 20η θέση και είδε δεύτερος την καρό σημαία.

    Έτσι, ο Ολλανδός, παρότι έχασε και πάλι την πρωτοπορία στο πρωτάθλημα, βρίσκεται μόλις δύο βαθμούς πίσω από τον Hamilton για το κυνήγι του τίτλου.

    Το podium συμπλήρωσε ο Sainz με τη Ferrari, σε ένα GP Ρωσίας που αποδείχτηκε πιο δραματικό από ποτέ.

    ΣΗΜΕΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ

    Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton πήρε την 100στη του νίκη στη Formula 1 εκκινώντας 4ος.

    Ταυτόχρονα ανέκτησε το προβάδισμα στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Όπως όλοι σχεδόν οι οδηγοί έκανε δυο αλλαγές.

    Εκκίνησε με τη C4 P Zero κίτρινη μέση γόμα, άλλαξε σε C3 P Zero λευκή σκληρή στον 27ο γύρο και σε Cinturato πράσινα ενδιάμεσα ελαστικά για τους τελευταίους γύρους του αγώνα καθώς άρχισε να βρέχει.

    Κυνηγούσε τον Lando Norris της McLaren που εκκίνησε από την pole και ήταν επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα.

    Άργησε όμως να βάλει τα ενδιάμεσα ελαστικά, τα οποία τελικά χρησιμοποίησε στον τελευταίο γύρο. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσει αρκετές θέσεις και να τερματίσει 7ος.

    Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κατάφερε παρότι εκκινούσε 20ος, να τερματίσει 2ος. Εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, προτού βάλει τη μέση και εν τέλει άλλαξε σε ενδιάμεσα ελαστικά τρεις γύρους πριν το τέλος.

    Η πλειοψηφία των οδηγών εκκίνησε με τη μέση γόμα, επτά εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα. Πριν την βροχή όλοι οι οδηγοί ακολουθούσαν τις δυο θεωρητικά ταχύτερες στρατηγικές: Από μέση σε σκληρή γόμα ή από σκληρή σε μέση γόμα.

    ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΗΚΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΛΑΣΤΙΚΟ

    ΣΚΛΗΡΗ C3: Οι περισσότεροι οδηγοί που εκκινούσαν από τις πιο πίσω θέσεις χρησιμοποίησαν αυτή τη γόμα στο ξεκίνημα.

    Επίσης την χρησιμοποίησε στην αρχή, ο οδηγός της Alpine, Fernando Alonso που εκκίνησε και τερμάτισε 6ος. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen ανέβηκε από την τελευταία στη 2η θέση χρησιμοποιώντας αυτή τη γόμα αρχικά.

    Ο ίδιος τύπος ελαστικού επέτρεψε στους Perez, Giovinazzi και Alonso να συμπληρώσουν 36 γύρους από την αρχή του αγώνα χωρίς αλλαγή. Αποδείχτηκε εύκολο ελαστικό στη διαχείριση της θερμοκρασίας και σταθερό καθόλη τη διάρκεια του αγώνα.

    MEΣΗ C4: Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην αρχή, οι πρώτοι πέντε εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα.

    Επέδειξε καλή αντοχή, μολονότι είδαμε μετατόπιση γόμας λόγω θερμικής καταπόνησης, στο εμπρός αριστερά ελαστικό κάποιων μονοθεσίων. Παραταύτα ο Norris συμπλήρωσε από την αρχή, 28 γύρους με τη μέση γόμα προτού βάλει τη σκληρή για το τελευταίο μέρος του αγώνα.

    ΜΑΛΑΚΗ C5: Δεν ταίριαζε πολύ με τις συνθήκες του αγώνα και παρουσίαζε μετατόπιση γόμας λόγω υπερθέρμανσης καθώς η αγωνιστική γραμμή όντας ξεπλυμένη, δεν είχε καλό κράτημα.

    Ο μόνος οδηγός που την χρησιμοποίησε σήμερα ήταν ο Yuki Tsunoda της AlphaTauri, ο οποίος έκανε δυο γύρους στο τέλος προτού αλλάξει σε ενδιάμεσα.

    ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Σημείο κλειδί για το αποτέλεσμα του αγώνα καθώς οι οδηγοί που άλλαξαν σ’ αυτό το λάστιχο τη στιγμή που ξεκίνησε να βρέχει, όπως ο Hamilton, απέκτησαν καθοριστικό πλεονέκτημα στους τελευταίους γύρους.

    MARIO ISOLA – επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου

    «Μετά τη βροχή του Σαββάτου, έκανε κράτει στον αγώνα μέχρι λίγους γύρους πριν την καρό σημαία. Αυτή η ψιχάλα έκρινε το αποτέλεσμα. Μέχρι τότε οι οδηγοί σε στεγνές συνθήκες αξιοποίησαν την δυνατότητα ελεύθερης επιλογής ελαστικών στην εκκίνηση και την πληθώρα καινούργιων σετ που είχαν.

    Η πίστα είχε ξεπλυθεί από τη βροχή, γλιστρούσε και προκαλούσε τοπικές υπερθερμάνσεις/παραμορφώσεις στο ξεκίνημα του αγώνα. Σύντομα όμως βελτιώθηκε. Η αντίσταση του σκληρού ελαστικού στην τραχύτητα του οδοστρώματος ήταν απόλυτα ταιριαστή με τις συνθήκες. Είδαμε λοιπόν να διανύονται μ΄αυτό, μεγάλες αποστάσεις περισσότερο από 35 γύροι.

    Η μέση γόμα συμπλήρωσε 28 γύρους στα χέρια του Lando Norris. Εν κατακλείδι το ενδιάμεσο ελαστικό έκανε τη διαφορά, με τις ομάδες να έχουν την εμπειρία από τις βροχερές κατατακτήριες δοκιμές για να αποκομίσουν τη μέγιστη απόδοση όταν μέτραγε, στο φινάλε του αγώνα.»

    spot_img

    ΡΟΗ

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το νέο Volkswagen Multivan T7 eHybrid στην Ελλάδα

    To νέο Volkswagen Multivan T7 eHybrid διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα Life και Style. To κάθε ένα από αυτά είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε...

    Πεντάστερα τα SEAT Ibiza και SEAT Arona

    Τα SEAT Ibiza και SEAT Arona διατηρούν την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων στο EuroNCAP, πέντε χρόνια αφότου πέτυχαν την κορυφαία βαθμολογία στην πρώτη...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...