More

    F1 GP Καναδά: Με… αέρα η Red Bull

    Το πρωτάθλημα της Formula 1 συνεχίζεται με το F1 GP Καναδά, έπειτα από τον καταστροφικό για τη Ferrari αγώνα στο Αζερμπαϊτζάν.

    Back to back το F1 GP Καναδά, έπειτα από τον καταστροφικό αγώνα για τη Ferrari στο Μπακού. Η Scuderia έφυγε με το απόλυτο… μηδέν από το Αζερμπαϊτζάν μετά την εγκατάλειψη του Charles Leclerc και του Carlos Sainz με μηχανικά προβλήματα.

    Ο Leclerc έχασε και τη δεύτερη θέση από τον Sergio Perez έπειτα από το άνετο 1-2 της Red Bull και την 25η νίκη του Max Verstappen, με τον Ολλανδό πρωταθλητή να αποκτά προβάδισμα 34 βαθμών από τον Leclerc και 21 από τον Perez. Η διαφορά της Red Bull από τη Ferrari έφτασε πλέον στους 80 βαθμούς, με τους κόκκινους να έχουν δεχτεί πλέον ένα καίριο πλήγμα στην διεκδίκηση του πρωταθλήματος οδηγών και κατασκευαστών.

    Ο «θίασος» της Formula 1 περνάει στην απέναντι όχθη του Ατλαντικού και βρίσκεται πλέον στον Καναδά μετά από δύο χρόνια απουσίας για το 9ο Grand Prix της χρονιάς. Το σιρκουί στο Μόντρεαλ που φέρει το όνομα του αείμνηστου Gilles Villeneuve, φιλοξενεί τον αγώνα από το 1978 με την πίστα να βρίσκεται στο τεχνητό νησί της Παναγίας στις όχθες του ποταμού του Αγίου Λαυρεντίου.

    Με δύο μεγάλες ευθείες και ένα σύμπλεγμα αργών στροφών και γρήγορων καμπών, το σιρκουί είναι αρκετά απαιτητικό για φρένα, ελαστικά και κινητήρες. Ας ελπίσουμε ότι τα προβλήματα αξιοπιστίας της Ferrari θα σταματήσουν στο Μπακού και θα δούμε μια καλή μάχη στο Μόντρεαλ.

    Στην πίστα των 4,361 km, οι πιλότοι θα συμπληρώσουν 70 γύρους και 305,27 km για να δουν την καρό σημαία. Το Ρεκόρ Γύρου το κατέχει από το 2018 ο Valterri Bottas (Mercedes) με 1:13:078.

    Η επιλογή των ελαστικών

    Μετά από δυο χρόνια απουσίας, ο Καναδάς επιστρέφει στο ημερολόγιο: ξανά με τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας, ίδια επιλογή μ’ αυτή που είχε γίνει στο Μόντρεαλ το 2019. Επίσης είναι ίδια επιλογή με τους δυο τελευταίους αγώνες σε Μονακό και Αζερμπαϊτζάν. Με άλλα λόγια: η C3 είναι η P Zero λευκή /σκληρή γόμα, η C4 είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C5 είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα. Το 2019 η στρατηγική του νικητή ήταν αυτή της μιας αλλαγής: εκκίνησε με τη μέση γόμα και τερμάτισε με τη σκληρή.

    Το Μόντρεαλ έχει κάποια κοινά στοιχεία με το Μπακού όσον αφορά στην πρόσφυση που απαιτείται στην έξοδο των στροφών, στην σταθερότητα στο φρενάρισμα και στην βελτίωση του κρατήματος. Οι ταχύτητες όμως είναι πιο χαμηλές όπως και οι θερμοκρασίες. Ο καιρός συχνά ανάγεται σε πρωταγωνιστή στο Καναδικό Grand Prix: ο αγώνας του 2011 παραμένει ο μεγαλύτερος στην ιστορία της F1, τότε εμφανίστηκε 6 φορές το αυτοκίνητο ασφαλείας και η δράση διακόπηκε για αρκετές ώρες. Δεν είναι ποτέ εύκολο να προβλέψεις τις συνθήκες και πάντα υπάρχει πιθανότητα βροχής.

    Mario Isola

    Mario Isola – Διευθυντής Motorsport

    «Ο Καναδάς θέτει κάποια ερωτηματικά για τις ομάδες: ο καιρός είναι συχνά άστατος, τα δεδομένα που έχουν είναι 3 ετών, και τα ελαστικά είναι τελείως διαφορετικά καθώς υπάρχουν νέες γόμες και νέοι σκελετοί. Την ίδια στιγμή η διαδρομή που χρησιμοποιείται σπάνια παρουσιάζει θεαματική βελτίωση κρατήματος.

    Σε σύγκριση με την τελευταία επίσκεψή τους στο Μόντρεαλ οι οδηγοί θα βρουν τις γόμες πιο σταθερές και με ευρύτερο παράθυρο λειτουργίας. Έτσι θα μπορούν να πιέσουν περισσότερο, χωρίς να υπάρχει μεγάλο ρίσκο υπερθέρμανσης. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο στο Μόντρεαλ είναι ότι η συνολική χρονική επιβάρυνση ενός πιτ στοπ είναι μικρή, κάτω από 20 sec. Αυτό διευρύνει τις επιλογές στρατηγικής.» 

    Το πρόγραμμα του F1 GP Καναδά

    Παρασκευή 17 Ιουνίου

    FP1: 21:00-22:00

    FP2: 00:00-01:00

    Σάββατο 18 Ιουνίου

    FP3: 20:00-21:00

    Κατατακτήριες: 23:00-00:00

    Κυριακή 19 Ιουνίου

    Αγώνας: 21:00

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...