Όλα έδειχναν ότι το πρωτάθλημα θα πάρει φωτιά στο F1 GP Γαλλίας. Ο Charles Leclerc είχε την pole και κυριαρχούσε στον αγώνα παρά την πίεση που δεχόταν για σχεδόν 17 γύρους από τον Max Verstappen με τη Red Bull.
Οι υψηλές θερμοκρασίες πίστας ήταν ενδεικτικό ότι η διαχείριση των ελαστικών ήταν το κλειδί στο Le Castellet. Ο Leclerc κράτησε την πρωτοπορία στην πρώτη στροφή μετά την εκκίνηση και παρότι μετά τον 4ο γύρο ο Verstappen μπήκε στη ζώνη DRS του και τον πίεζε αρκετά, ο Μονεγάσκος άντεξε και όλα έδειχναν ότι θα αποκόμιζε την υψηλότερη βαθμολογία στην πίστα του Paul Ricard.



Αφού είδε ότι δεν μπορούσε να τον περάσει, ο Ολλανδός πρωταθλητής έκανε το πρώτο του pit stop στο 17ο γύρο και το μόνο που περιμέναμε ήταν πότε θα απαντήσει ο Leclerc με τη δική του αλλαγή ελαστικών. Ο Μονεγάσκος συνέχισε να πιέζει και στον 18ο γύρο στην παρατεταμένη στροφή 11 έχασε το πίσω μέρος της Ferrari με αποτέλεσμα να καταλήξει στον προστατευτικό τοίχο με τα ελαστικά και να εγκαταλείψει.
Η κραυγή απογοήτευσης του Leclerc από την ενδοεπικοινωνία ήταν ενδεικτική της κατάστασης του Μονεγάσκου λίγο πριν βγει το Αυτοκίνητο Ασφαλείας στην πίστα. Ο Verstappen που μόλις είχε ολοκληρώσει το πρώτο του pit stop έμεινε έξω και πήρε το προβάδισμα του αγώνα, καθώς οι Lewis Hamilton και Sergio Perez μπήκαν στα pits για αλλαγή ελαστικών με την εμφάνιση του Safety Car.
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Verstappen, όταν ο αγώνας συνεχίστηκε στον 22ο γύρο, άνοιξε τη διαφορά του στα τέσσερα δευτερόλεπτα από τον Hamilton μέχρι τον 30ο γύρο από τους 53 του αγώνα και τελικά κέρδισε εύκολα στη Γαλλία με διαφορά πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Ο teammate του Perez έχασε την 3η θέση από τον Hamilton στην αρχή του αγώνα και δεν μπορούσε να συμβαδίσει με τον Verstappen σε όλο τον αγώνα.
Ωστόσο, έμοιαζε ικανός να τερματίσει τρίτος, αλλά μετά από ένα Virtual Safety Car στους τελευταίους γύρους του αγώνα – που προκλήθηκε από τη εγκατάλειψη του Zhou Guanyu με την Alfa Romeo – έχασε την τελευταία θέση στο βάθρο από τη Mercedes του George Russell ακριβώς όταν το VSC τελείωσε στον 50ο γύρο.

Ο οδηγός της ημέρας ήταν ο Carlos Sainz με τη Ferrari, ο οποίος ξεκίνησε 19ος με ποινές για τις αλλαγές που είχε κάνει στον κινητήρα πριν τον αγώνα (λόγω της φωτιάς που είχε στον προηγούμενο αγώνα στην Αυστρία), αλλά με κατάφερε να μπει στην πρώτη 10άδα στον 14ο γύρο. Μετά από εξαιρετική οδήγηση, ο Ισπανός της Ferrari κατάφερε να τερματίσει στην 5η θέση πίσω από τον Perez.
Ο Fernando Alonso με την Alpine πέρασε από νωρίς τον Lando Norris και παρέμεινε στην έκτη θέση. Πίσω του τερμάτισε η McLaren του Norris, ενώ στην 8η θέση τερμάτισε ο Esteban Ocon με τη δεύτερη Alpine. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Daniel Ricciardo με McLaren και Lance Stroll με Aston Martin.

Με τη νίκη του στο F1 GP Γαλλίας, η οποία ήταν η 27η της καριέρας του και η 7η στη σεζόν, o Verstappen ξέφυγε πλέον με 63 βαθμούς μπροστά από τον Leclerc στην κούρσα του πρωταθλήματος. Αξίζει να σημειωθεί η εξαιρετική εμφάνιση του Lewis Hamilton ο οποίος 300άρισε στη Γαλλία, όντας ένας από τους μόλις έξι οδηγούς που έχουν συμπληρώσει 300 αγώνες στην ιστορία του motorsport.


Επόμενος αγώνας στην Ουγγαρία το ερχόμενο Σαββατοκύριακο.