More

    F1 GP Γαλλίας: Η ανάλυση της Pirelli για τη νίκη Verstappen

    Στο F1 GP Γαλλίας ο Max Verstappen κατέκτησε την 27η νίκη στην καριέρα του και αυτή είναι η ανάλυση της Pirelli.

    Ενώ όλα έδειχναν ότι ο Leclerc ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης στο F1 GP Γαλλίας, ο Μονεγάσκος της Ferrari εγκατέλειψε μετά από λάθος του στο 18ο γύρο και άνοιξε το δρόμο στον Max Verstappen για μια εύκολη νίκη στην πίστα Paul Ricard.

    Αυτή ήταν η 7η νίκη του Ολλανδού πρωταθλητή στη σεζόν και 27η της καριέρας του, με τον Verstappen να έχει το πάνω χέρι στην κούρσα του πρωταθλήματος καθώς βρίσκεται πλέον 63 βαθμούς μπροστά από τον Leclerc.

    Εξαιρετικός ήταν ο αγώνας και για τις Mercedes, που συμπλήρωσαν το βάθρο στο Le Castellet με τον Lewis Hamilton να βλέπει δεύτερος την καρό σημαία στον 300ο του αγώνα στη Formula 1 και τον teammate του George Russel να ακολουθεί.

    Ο αγώνας υπό το πρίσμα των ελαστικών

    Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε την 7η φετινή του νίκη πραγματοποιώντας μια αλλαγή ελαστικών στο Γαλλικό Grand Prix. Άλλαξε από P Zero κίτρινη/μέση γόμα σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον 16ο γύρο. Δυο γύρους προτού εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εξόδου του οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc.

    Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε τη στρατηγική, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν για ν’ αλλάξουν ελαστικά. Οι πιο πολλοί πήγαν από τη μέση στη σκληρή γόμα καθώς μόνο τρεις οδηγοί είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα.

    Ένας απ’ αυτούς ήταν ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, που εκκινούσε τελευταίος και κατάφερε να τερματίσει 5ος παρότι πήρε ποινή. Έβαλε τη μέση γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκ νέου φρέσκο σετ μέσης γόμας 11 γύρους πριν το τέλος. Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που σταμάτησαν δυο φορές στον αγώνα.

    Οι συνθήκες ήταν πάρα πολύ ζεστές το θερμόμετρο στην άσφαλτο έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα.

    Πως συμπεριφέρθηκε η κάθε γόμα

    ΣΚΛΗΡΗ C2: Ήταν κλειδί για τον αγώνα αυτή η γόμα τόσο σε διάρκεια όσο και σε απόδοση. Ο Verstappen συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (36) με αυτή τη γόμα. Δεν έπαιξε ρόλο ότι καμία ομάδα δεν είχε διανύσει μεγάλες αποστάσεις μ’ αυτή τη γόμα τις προηγούμενες μέρες.

    MEΣΗ C3:  Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην εκκίνηση του αγώνα. Επέδειξε χαμηλότερη πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης από το αναμενόμενο και πολύ καλή ισορροπία σ’ αυτές τις απαιτητικές συνθήκες. Ειδικά στα χέρια του Sainz, που συμπλήρωσε με αυτή 24 γύρους. Παρότι εκκινούσε τελευταίος έφτασε να διεκδικεί θέση στο βάθρο. Ο Sainz επίσης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα, μ’ αυτή τη γόμα.

    SOFT C4: Έλαμψε στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά δε χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα καθώς παρουσίαζε υψηλή πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης και δεν μπορούσε να συνδυαστεί με στρατηγική μιας αλλαγής.

    «ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ»

    Mario Isola – Διευθυντής Motorsport

    «Σ’ αυτές τις πολύ ζεστές συνθήκες όπου η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου πιστεύαμε πως οι περισσότεροι θα επιλέξουν στρατηγική δυο αλλαγών. Αλλά στο τέλος, επιβεβαιώθηκε η αρχική μας πρόβλεψη για μια αλλαγή – η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική – χάρη στην ικανότητα και των δυο γομών της σκληρής και της μέσης σ΄ αυτές τις συνθήκες.

    Υπήρχε σημαντική πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, που ήταν αναμενόμενη σ’ αυτές τις συνθήκες ενώ είδαμε και μερική αποκόλληση πέλματος. Δεν ήταν όμως τόσο σοβαρή που να οριοθετήσει την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών, έτσι παρακολουθήσαμε έναν ακόμη συναρπαστικό και απρόβλεπτο αγώνα.»

    spot_img

    ΡΟΗ

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 είναι το γεγονός της χρονιάς

    Το μεγάλο comeback κάνει η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023 που επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες...

    To MINI FESTIVAL SUMMER EDITION είναι εδώ

    Πιστή πλέον στο ραντεβού της με όλους τους φίλους της ΜΙΝΙ, η Βρετανική μάρκα διοργανώνει ένα ξεχωριστό φεστιβάλ εκπλήξεων στην καρδιά του καλοκαιριού, τo...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To VW ID.ONE των 20.000 είναι απάντηση στους Κινέζους

    Με την επίσημη αποκάλυψη της πρώτης εικόνας του VW ID.ONE, η γερμανική εταιρεία επιβεβαίωσε το μέλλον της ηλεκτρικής γκάμας της. Μιλάμε για ένα πολύ...

    Τώρα και τετρακίνητη η Alfa Romeo Junior

    Η Alfa Romeo Junior είναι το «μεγάλο στοίχημα» της Μιλανέζικης φίρμας. Όχι μόνο διότι αυτή είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική δημιουργία της εταιρείας, αλλά...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...

    Έπεσαν οι υπογραφές για Omoda και Jaecoo στην Ελλάδα

    Πλέον είναι και επίσημο γεγονός, καθώς έγινε η τελετή υπογραφής των Omoda και Jaecoo με τον Όμιλο Emil Frey για τη σύμβαση διανομής στην...

    Αποκάλυψη για το νέο Volkswagen T-Roc

    Αυτές είναι οι πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου Volkswagen T-Roc που διέρρευσαν στο διαδίκτυο και φανερώνουν μία πιο δυναμική εμφάνιση για τη δεύτερη γενιά του...

    Αυτό είναι το νέο Toyota Yaris Cross

    Από το 2021 που γεννήθηκε το Toyota Yaris Cross, αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και αποτελεί ένα πολύ σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική εταιρία....