More

    F1 GP Γαλλίας: Η ανάλυση της Pirelli για τη νίκη Verstappen

    Στο F1 GP Γαλλίας ο Max Verstappen κατέκτησε την 27η νίκη στην καριέρα του και αυτή είναι η ανάλυση της Pirelli.

    Ενώ όλα έδειχναν ότι ο Leclerc ήταν το μεγάλο φαβορί για την κατάκτηση της νίκης στο F1 GP Γαλλίας, ο Μονεγάσκος της Ferrari εγκατέλειψε μετά από λάθος του στο 18ο γύρο και άνοιξε το δρόμο στον Max Verstappen για μια εύκολη νίκη στην πίστα Paul Ricard.

    Αυτή ήταν η 7η νίκη του Ολλανδού πρωταθλητή στη σεζόν και 27η της καριέρας του, με τον Verstappen να έχει το πάνω χέρι στην κούρσα του πρωταθλήματος καθώς βρίσκεται πλέον 63 βαθμούς μπροστά από τον Leclerc.

    Εξαιρετικός ήταν ο αγώνας και για τις Mercedes, που συμπλήρωσαν το βάθρο στο Le Castellet με τον Lewis Hamilton να βλέπει δεύτερος την καρό σημαία στον 300ο του αγώνα στη Formula 1 και τον teammate του George Russel να ακολουθεί.

    Ο αγώνας υπό το πρίσμα των ελαστικών

    Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε την 7η φετινή του νίκη πραγματοποιώντας μια αλλαγή ελαστικών στο Γαλλικό Grand Prix. Άλλαξε από P Zero κίτρινη/μέση γόμα σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα στον 16ο γύρο. Δυο γύρους προτού εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εξόδου του οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc.

    Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε τη στρατηγική, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν για ν’ αλλάξουν ελαστικά. Οι πιο πολλοί πήγαν από τη μέση στη σκληρή γόμα καθώς μόνο τρεις οδηγοί είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα.

    Ένας απ’ αυτούς ήταν ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, που εκκινούσε τελευταίος και κατάφερε να τερματίσει 5ος παρότι πήρε ποινή. Έβαλε τη μέση γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκ νέου φρέσκο σετ μέσης γόμας 11 γύρους πριν το τέλος. Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που σταμάτησαν δυο φορές στον αγώνα.

    Οι συνθήκες ήταν πάρα πολύ ζεστές το θερμόμετρο στην άσφαλτο έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα.

    Πως συμπεριφέρθηκε η κάθε γόμα

    ΣΚΛΗΡΗ C2: Ήταν κλειδί για τον αγώνα αυτή η γόμα τόσο σε διάρκεια όσο και σε απόδοση. Ο Verstappen συμπλήρωσε τους περισσότερους γύρους (36) με αυτή τη γόμα. Δεν έπαιξε ρόλο ότι καμία ομάδα δεν είχε διανύσει μεγάλες αποστάσεις μ’ αυτή τη γόμα τις προηγούμενες μέρες.

    MEΣΗ C3:  Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην εκκίνηση του αγώνα. Επέδειξε χαμηλότερη πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης από το αναμενόμενο και πολύ καλή ισορροπία σ’ αυτές τις απαιτητικές συνθήκες. Ειδικά στα χέρια του Sainz, που συμπλήρωσε με αυτή 24 γύρους. Παρότι εκκινούσε τελευταίος έφτασε να διεκδικεί θέση στο βάθρο. Ο Sainz επίσης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα, μ’ αυτή τη γόμα.

    SOFT C4: Έλαμψε στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά δε χρησιμοποιήθηκε στον αγώνα καθώς παρουσίαζε υψηλή πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης και δεν μπορούσε να συνδυαστεί με στρατηγική μιας αλλαγής.

    «ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ»

    Mario Isola – Διευθυντής Motorsport

    «Σ’ αυτές τις πολύ ζεστές συνθήκες όπου η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου πιστεύαμε πως οι περισσότεροι θα επιλέξουν στρατηγική δυο αλλαγών. Αλλά στο τέλος, επιβεβαιώθηκε η αρχική μας πρόβλεψη για μια αλλαγή – η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική – χάρη στην ικανότητα και των δυο γομών της σκληρής και της μέσης σ΄ αυτές τις συνθήκες.

    Υπήρχε σημαντική πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, που ήταν αναμενόμενη σ’ αυτές τις συνθήκες ενώ είδαμε και μερική αποκόλληση πέλματος. Δεν ήταν όμως τόσο σοβαρή που να οριοθετήσει την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών, έτσι παρακολουθήσαμε έναν ακόμη συναρπαστικό και απρόβλεπτο αγώνα.»

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Nissan. Μια χρυσή ιστορία 60 ετών σε 30 δευτερόλεπτα (videos)

    Είναι πολύ δύσκολο να συμπεριλάβεις όλες τις «μαγικές» στιγμές της χρυσής πραγματικά ιστορίας 60 ετών της Nissan μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.   Σηματοδοτώντας μια νέα...

    DS Augmented Reality Experience

    H DS Automobiles είναι από τις πρωτοπόρες premium εταιρίες που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα ψηφιακά μέσα, με την νέα εφαρμογή...

    Mazda RX-8. Η διεθνής ημέρα του είναι εδώ

    Ίσως δεν γνωρίζετε, ότι η μαγική ημερομηνία 8/8 είναι γνωστή μεταξύ των οπαδών, των λεσχών και των ιδιοκτητών ως η Διεθνής Ημέρα του Mazda...

    Δωρεάν service 7 ετών για το Audi Q4 e-tron και Audi e-tron GT

    Η Kosmocar ανακοινώνει ότι κάθε νέα παραγγελία στα ηλεκτρικά Audi Q4 e-tron, Audi Q4 e-tron Sportback, Audi e-tron GT quattro και Audi RS e-tron...

    Τέλος εποχής για τον Sebastian Vettel (videos)

    Οι φήμες για την αποχώρηση του Sebastian Vettel από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής σεζόν ήταν αρκετές. Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν στην Ουγγαρία το...

    F1 GP Ουγγαρίας: Η ανάλυση της Pirelli για τη νίκη Verstappen

    Από το Σάββατο, τίποτα δεν έμοιαζε να πηγαίνει και τόσο καλά για τον Max Verstappen στο F1 GP Ουγγαρίας, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με...

    MINI Concept Aceman. Για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό crossover

    Αμιγώς ηλεκτροκίνητο, απαλλαγμένο από χρώμιο και δέρμα, με εντελώς νέα σχεδιαστική γλώσσα και προηγμένη τεχνολογία ψηφιοποίησης, το MINI Concept Aceman υπόσχεται μία έντονη εμπειρία...

    δημοφιλη

    Το χαμόγελο του petrolhead. Για το Honda Civic Type R (videos)

    Αυτό είναι το Civic Type R του 2022 και παρότι δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί τα επίσημα τεχνικά του χαρακτηριστικά, μιλάμε για το ισχυρότερο Civic...

    Δωρεάν service 7 ετών για το Audi Q4 e-tron και Audi e-tron GT

    Η Kosmocar ανακοινώνει ότι κάθε νέα παραγγελία στα ηλεκτρικά Audi Q4 e-tron, Audi Q4 e-tron Sportback, Audi e-tron GT quattro και Audi RS e-tron...

    Τέλος εποχής για τον Sebastian Vettel (videos)

    Οι φήμες για την αποχώρηση του Sebastian Vettel από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής σεζόν ήταν αρκετές. Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν στην Ουγγαρία το...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Nissan. Μια χρυσή ιστορία 60 ετών σε 30 δευτερόλεπτα (videos)

    Είναι πολύ δύσκολο να συμπεριλάβεις όλες τις «μαγικές» στιγμές της χρυσής πραγματικά ιστορίας 60 ετών της Nissan μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.   Σηματοδοτώντας μια νέα...

    DS Augmented Reality Experience

    H DS Automobiles είναι από τις πρωτοπόρες premium εταιρίες που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και στα ψηφιακά μέσα, με την νέα εφαρμογή...

    Mazda RX-8. Η διεθνής ημέρα του είναι εδώ

    Ίσως δεν γνωρίζετε, ότι η μαγική ημερομηνία 8/8 είναι γνωστή μεταξύ των οπαδών, των λεσχών και των ιδιοκτητών ως η Διεθνής Ημέρα του Mazda...

    Δωρεάν service 7 ετών για το Audi Q4 e-tron και Audi e-tron GT

    Η Kosmocar ανακοινώνει ότι κάθε νέα παραγγελία στα ηλεκτρικά Audi Q4 e-tron, Audi Q4 e-tron Sportback, Audi e-tron GT quattro και Audi RS e-tron...

    Τέλος εποχής για τον Sebastian Vettel (videos)

    Οι φήμες για την αποχώρηση του Sebastian Vettel από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής σεζόν ήταν αρκετές. Δυστυχώς, επιβεβαιώθηκαν στην Ουγγαρία το...

    F1 GP Ουγγαρίας: Η ανάλυση της Pirelli για τη νίκη Verstappen

    Από το Σάββατο, τίποτα δεν έμοιαζε να πηγαίνει και τόσο καλά για τον Max Verstappen στο F1 GP Ουγγαρίας, ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με...