More

    F1 GP Μπαχρέιν: Ποδαρικό με 1-2 Ferrari

    Το F1 GP Μπαχρέιν μας αποζημίωσε με αρκετές εκπλήξεις στην έναρξη της σεζόν με τη Ferrari να κάνει τελικά το 1-2 και τον Charles Leclerc να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου

    Γνωρίζαμε ότι οι νέοι κανονισμοί του 2022 θα μπορούσαν να επιφέρουν εκπλήξεις στον εναρκτήριο γύρο της σεζόν και το Grand Prix του Μπαχρέιν στο Sakhir σίγουρα δεν απογοήτευσε.

    Ο Max Verstappen πίεσε τη Ferrari μέχρι το τέλος, αλλά ο αγώνας τελείωσε άδοξα και για τη Red Bull με μηχανικά προβλήματα και δύο εγκαταλείψεις στους τελευταίους γύρους.

    Ο Charles Leclerc οδήγησε τη Scuderia στο πρώτο τους 1-2 απο το 2019.

    Η ήττα της Red Bull ήταν κέρδος της Mercedes, καθώς ο Lewis Hamilton κατάφερε τελικά να ανέβει απροσδόκητα στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου πίσω από τις Ferrari του Charles Leclerc και Carlos Sainz. Ο νέος του συγκάτοικος στη Mercedes George Russell τον ακολούθησε στην τέταρτη θέση.

    Και ήταν μια θριαμβευτική επιστροφή για τον Kevin Magnussen που οδήγησε τη HAAS στην 5η θέση, ενώ η Alfa Romeo είδε και τα δυο μονοθέσια της στους βαθμούς, με τον Valtteri Bottas στην 6η θέση και το νεοσύλλεκτο Zhou Guanyu να σκοράρει στο ντεμπούτο του στην F1, καθώς είδε 10ος την καρό σημαία.

    Στην 7η και 9η θέση βρέθηκαν οι δύο Alpine του Esteban Ocon και Fernando Alonso αντίστοιχα, ενώ ανάμεσά τους τερμάτισε ο Yuki Tsunoda με την ALPHATAURI.

    Ο αγώνας υπό το πρίσμα των ελαστικών

    • Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc πήρε τη νίκη από την pole, με στρατηγική τριών αλλαγών στο Μπαχρέιν όπου οι Ferrari έκαναν το 1-2. Ο Μονεγάσκος χρησιμοποίησε στα δυο πρώτα μέρη την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα (C3), μετά στο τρίτο μέρος την P Zero κίτρινη/μέση γόμα (C2) και στο τέλος ενώ απέμεναν 11 γύροι, έβαλε πάλι τη μαλακή γόμα (C3), υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Leclerc πέτυχε λίγο πριν το φινάλε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με την μαλακή γόμα. Ο έτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική.
    • Με τους νέους κανονισμούς του 2022 όλοι οι οδηγοί έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση. Όλοι επέλεξαν να εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα εκτός από τις δυο McLaren, που έβαλαν τη μέση γόμα στην αρχή.
    • Η Mercedes του Lewis Hamilton ήταν το μονοθέσιο που πραγματοποίησε το πρώτο pit stop σε αγώνα με ελαστικά 18 ιντσών. Έβαλε από μαλακή γόμα, σκληρή στον 11ο γύρο.
    • Ο αγώνας εκκίνησε στις 18:00 τοπική ώρα με τη θερμοκρασία αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 27 βαθμούς Κελσίου. Ήταν λίγο πιο ζεστά από τις προηγούμενες μέρες, αλλά η θερμοκρασία έπεσε δυο βαθμούς ως το τέλος του αγώνα.

    Τι ρόλο έπαιξαν οι γόμες

    • ΣΚΛΗΡΗ C1: Η γόμα αυτή χρησιμοποιήθηκε από επτά οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αποδείχτηκε αργή αλλά πιο σταθερή από τις άλλες γόμες. Χρειάζεται βέβαια περισσότερη προθέρμανση καθώς η θερμοκρασία στις ηλεκτρικές κουβέρτες έχει περιοριστεί στους 70 βαθμούς Κελσίου, έτσι η παράκαμψη από τα pit δεν είναι τόσο αποτελεσματική. Η Mercedes χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο δεύτερο μέρος.
    • MEΣΗ C2: Ένα σημαντικό ελαστικό στον αγώνα. Συμπεριφέρθηκε καλά με την πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης στα αναμενόμενα όρια. Η πλειοψηφία των ομάδων είχε διαθέσιμο μόνο ένα σετ, όσες είχαν δυο, τα χρησιμοποίησαν.
    • ΜΑΛΑΚΗ C3: ·Η γόμα κλειδί για τον αγώνα, πρόσφερε πλεονέκτημα όσον αφορά στην απόδοση στην εκκίνηση. Γι’ αυτό την επέλεξαν όλοι οι οδηγοί εκτός αυτών της McLaren. Η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν η αναμενόμενη, όπως την είχαμε εκτιμήσει τις προηγούμενες μέρες.

    Mario Isola – Διευθυντής Motorsport

    «Το ξεκίνημα του πρωταθλήματος με τους νέους κανονισμούς της Formula 1 και τα ελαστικά 18 ιντσών, έδωσε έναν αγώνα συναρπαστικό από την αρχή ως το τέλος με μερικές σπουδαίες μάχες. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση των ελαστικών. Η μαλακή και η μέση γόμα ήταν το κλειδί εδώ. Η σκληρή αποτέλεσε μια εναλλακτική, πιο σταθερή επιλογή.

    Η χαμηλότερη θερμοκρασία στις ηλεκτρικές κουβέρτες φέτος, θέτει μια μεγαλύτερη πρόκληση ώστε να φέρεις τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργείας. Οπότε η παράκαμψη από τα pit με πιο σκληρά ελαστικά είναι πιο δύσκολη απ’ ότι πριν. Την ίδια στιγμή η τραχιά φύση της πίστας υποχρέωσε όλους τους οδηγούς να κάνουν τουλάχιστον δυο αλλαγές. Η στρατηγική επηρεάστηκε επίσης από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, λίγο πριν το τέλος. Αυτό οδήγησε σε μια 3η σειρά αλλαγών ελαστικών που μας έδωσε ένα δραματικό sprint στο φινάλε του αγώνα. Συγχαρητήρια στη Ferrari για το 1-2!»

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...

    Ξεπούλησε σε 18 λεπτά το Citroen My Ami Buggy

    Πριν από λίγες μέρες, η γαλλική εταιρεία λάνσαρε το Citroen My Ami Buggy, μια ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής του «μικροσκοπικού» αμιγώς ηλεκτρικού Citroen My...

    δημοφιλη

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...
    vmotion
    vmotionhttps://vmotion.gr/
    VMOTION - Vehicle | Velocity | Viral - eMotion for Motion

    Το CUPRA Formentor VZ5 Taiga Grey είναι συλλεκτικό

    Μοναδικά χαρακτηρισρικά, 390 ίπποι και 480 Nm ροπής, σε ένα επιθετικό SUV ως έκφραση υψηλών επιδόσεων. Ο Λόγος για το CUPRA Formentor VZ5 Taiga...

    Το Volkswagen ID.AERO είναι ο αντίπαλος του Tesla Model 3

    Το Volkswagen ID.AERO είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan της γερμανικής εταιρείας και σύμφωνα με τον Ralf Brandstätter, Διευθύνων Σύμβουλο της Volkswagen Passenger Cars:...

    Αποκάλυψη για το φουτουριστικό ηλεκτρικό Hyundai IONIQ 6

    Εντυπωσιακός αεροδυναμικός συντελεστής (Cd 0,21) και φουτουριστική εμφάνιση με έντονη καμπύλη οροφής και τελείωμα που θυμίζει κάτι από Porsche 911, το Hyundai IONIQ 6...

    Οι καλύτερες διαδρομές στον κόσμο παρέα με τη Mazda

    Η οδική απόλαυση αποτελεί ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά κάθε Mazda, πόσο μάλλον αν μιλάμε για μερικές από τις καλύτερες διαδρομές στον κόσμο. Μια ομάδα...

    Το νέο Dacia Jogger βάζει γκολ από τα αποδυτήρια

    Η Dacia μοιάζει να έχει βρει αρκετές «μαγικές συνταγές» τα τελευταία χρόνια και το νέο Dacia Jogger αποτελεί ουσιαστικά τον 4ο πυλώνα της προϊοντικής...

    Ανανέωση για το Toyota RAV4

    Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε μια σειρά αναβαθμίσεων για το Toyota RAV4. Η πέμπτη γενιά του δημοφιλούς SUV που παρουσιάστηκε πίσω στο 2018 και έλαβε...