More

    F1 GP Μπαχρέιν: Ποδαρικό με 1-2 Ferrari

    Το F1 GP Μπαχρέιν μας αποζημίωσε με αρκετές εκπλήξεις στην έναρξη της σεζόν με τη Ferrari να κάνει τελικά το 1-2 και τον Charles Leclerc να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλοπάτι του βάθρου

    Γνωρίζαμε ότι οι νέοι κανονισμοί του 2022 θα μπορούσαν να επιφέρουν εκπλήξεις στον εναρκτήριο γύρο της σεζόν και το Grand Prix του Μπαχρέιν στο Sakhir σίγουρα δεν απογοήτευσε.

    Ο Max Verstappen πίεσε τη Ferrari μέχρι το τέλος, αλλά ο αγώνας τελείωσε άδοξα και για τη Red Bull με μηχανικά προβλήματα και δύο εγκαταλείψεις στους τελευταίους γύρους.

    Ο Charles Leclerc οδήγησε τη Scuderia στο πρώτο τους 1-2 απο το 2019.

    Η ήττα της Red Bull ήταν κέρδος της Mercedes, καθώς ο Lewis Hamilton κατάφερε τελικά να ανέβει απροσδόκητα στο τρίτο σκαλοπάτι του βάθρου πίσω από τις Ferrari του Charles Leclerc και Carlos Sainz. Ο νέος του συγκάτοικος στη Mercedes George Russell τον ακολούθησε στην τέταρτη θέση.

    Και ήταν μια θριαμβευτική επιστροφή για τον Kevin Magnussen που οδήγησε τη HAAS στην 5η θέση, ενώ η Alfa Romeo είδε και τα δυο μονοθέσια της στους βαθμούς, με τον Valtteri Bottas στην 6η θέση και το νεοσύλλεκτο Zhou Guanyu να σκοράρει στο ντεμπούτο του στην F1, καθώς είδε 10ος την καρό σημαία.

    Στην 7η και 9η θέση βρέθηκαν οι δύο Alpine του Esteban Ocon και Fernando Alonso αντίστοιχα, ενώ ανάμεσά τους τερμάτισε ο Yuki Tsunoda με την ALPHATAURI.

    Ο αγώνας υπό το πρίσμα των ελαστικών

    • Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc πήρε τη νίκη από την pole, με στρατηγική τριών αλλαγών στο Μπαχρέιν όπου οι Ferrari έκαναν το 1-2. Ο Μονεγάσκος χρησιμοποίησε στα δυο πρώτα μέρη την P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα (C3), μετά στο τρίτο μέρος την P Zero κίτρινη/μέση γόμα (C2) και στο τέλος ενώ απέμεναν 11 γύροι, έβαλε πάλι τη μαλακή γόμα (C3), υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Leclerc πέτυχε λίγο πριν το φινάλε και τον ταχύτερο γύρο αγώνα με την μαλακή γόμα. Ο έτερος οδηγός της Ferrari Carlos Sainz ακολούθησε πανομοιότυπη στρατηγική.
    • Με τους νέους κανονισμούς του 2022 όλοι οι οδηγοί έχουν ελεύθερη επιλογή ελαστικών στην εκκίνηση. Όλοι επέλεξαν να εκκινήσουν με τη μαλακή γόμα εκτός από τις δυο McLaren, που έβαλαν τη μέση γόμα στην αρχή.
    • Η Mercedes του Lewis Hamilton ήταν το μονοθέσιο που πραγματοποίησε το πρώτο pit stop σε αγώνα με ελαστικά 18 ιντσών. Έβαλε από μαλακή γόμα, σκληρή στον 11ο γύρο.
    • Ο αγώνας εκκίνησε στις 18:00 τοπική ώρα με τη θερμοκρασία αέρα στους 24 βαθμούς Κελσίου και τη θερμοκρασία οδοστρώματος στους 27 βαθμούς Κελσίου. Ήταν λίγο πιο ζεστά από τις προηγούμενες μέρες, αλλά η θερμοκρασία έπεσε δυο βαθμούς ως το τέλος του αγώνα.

    Τι ρόλο έπαιξαν οι γόμες

    • ΣΚΛΗΡΗ C1: Η γόμα αυτή χρησιμοποιήθηκε από επτά οδηγούς κατά τη διάρκεια του αγώνα. Αποδείχτηκε αργή αλλά πιο σταθερή από τις άλλες γόμες. Χρειάζεται βέβαια περισσότερη προθέρμανση καθώς η θερμοκρασία στις ηλεκτρικές κουβέρτες έχει περιοριστεί στους 70 βαθμούς Κελσίου, έτσι η παράκαμψη από τα pit δεν είναι τόσο αποτελεσματική. Η Mercedes χρησιμοποίησε τη σκληρή γόμα στο δεύτερο μέρος.
    • MEΣΗ C2: Ένα σημαντικό ελαστικό στον αγώνα. Συμπεριφέρθηκε καλά με την πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης στα αναμενόμενα όρια. Η πλειοψηφία των ομάδων είχε διαθέσιμο μόνο ένα σετ, όσες είχαν δυο, τα χρησιμοποίησαν.
    • ΜΑΛΑΚΗ C3: ·Η γόμα κλειδί για τον αγώνα, πρόσφερε πλεονέκτημα όσον αφορά στην απόδοση στην εκκίνηση. Γι’ αυτό την επέλεξαν όλοι οι οδηγοί εκτός αυτών της McLaren. Η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν η αναμενόμενη, όπως την είχαμε εκτιμήσει τις προηγούμενες μέρες.

    Mario Isola – Διευθυντής Motorsport

    «Το ξεκίνημα του πρωταθλήματος με τους νέους κανονισμούς της Formula 1 και τα ελαστικά 18 ιντσών, έδωσε έναν αγώνα συναρπαστικό από την αρχή ως το τέλος με μερικές σπουδαίες μάχες. Είμαστε ικανοποιημένοι από την απόδοση των ελαστικών. Η μαλακή και η μέση γόμα ήταν το κλειδί εδώ. Η σκληρή αποτέλεσε μια εναλλακτική, πιο σταθερή επιλογή.

    Η χαμηλότερη θερμοκρασία στις ηλεκτρικές κουβέρτες φέτος, θέτει μια μεγαλύτερη πρόκληση ώστε να φέρεις τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργείας. Οπότε η παράκαμψη από τα pit με πιο σκληρά ελαστικά είναι πιο δύσκολη απ’ ότι πριν. Την ίδια στιγμή η τραχιά φύση της πίστας υποχρέωσε όλους τους οδηγούς να κάνουν τουλάχιστον δυο αλλαγές. Η στρατηγική επηρεάστηκε επίσης από την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας, λίγο πριν το τέλος. Αυτό οδήγησε σε μια 3η σειρά αλλαγών ελαστικών που μας έδωσε ένα δραματικό sprint στο φινάλε του αγώνα. Συγχαρητήρια στη Ferrari για το 1-2!»

    spot_img

    ΡΟΗ

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το νέο Volkswagen Multivan T7 eHybrid στην Ελλάδα

    To νέο Volkswagen Multivan T7 eHybrid διατίθεται σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, τα Life και Style. To κάθε ένα από αυτά είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...
    vmotion
    vmotionhttps://vmotion.gr/
    VMOTION - Vehicle | Velocity | Viral - eMotion for Motion

    PR Manager στον όμιλο Σφακιανάκη ο Γιάννης Κακούρης

    Ο Γιάννης Κακούρης ενισχύει τη δυναμική ομάδα του Ομίλου Σφακιανάκη και εντάσσεται στο Ανθρώπινο Δυναμικό του. Αναλαμβάνει τα καθήκοντα του Public Relations Manager για...

    Ο Christopher Puth νέος Διευθύνων Σύμβουλος στο BMW Group Hellas

    Από την 1η Μαΐου 2024, ο Christopher Puth αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος του BMW Group Hellas. Ο Puth κατέχει τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του...

    Το νέο Volvo EX30 στην ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX30 παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό, στην έκθεση Αυτοκίνηση - Electromobility 2023. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα...

    Το δυναμικό comeback της MG στην Ελλάδα

    Η ιστορία του ονόματος Morris Garage (MG) φτάνει πίσω στο μακρινό 1924. Η βρετανική φίρμα χαράκτηκε στο θυμικό των φανατικών του είδους με μοντέλα...

    Αυτός είναι ο αναλυτικός τιμοκατάλογος της MG στην Ελλάδα

    Ναι! Η μεγάλη επιστροφή της MG στην Ελλάδα επισημοποιήθηκε. Με τη βοήθεια του κινέζικου κολοσσού SAIC (Shanghai Automotive Industries Corporation), μία από τις μεγαλύτερες...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...