More

    F1 GP Αζερμπαϊτζάν: Verstappen και καταστροφή για Ferrari

    Ο Verstappen πήρε την 5η νίκη του για το 2022 στο F1 GP Αζερμπαϊτζάν, με τον αγώνα στο Μπακού να αποδεικνύεται καταστροφικός για τις δύο Ferrari.

    Στο F1 GP Αζερμπαϊτζάν, οι πιθανότητες της Ferrari για το πρωτάθλημα της Formula 1 δέχθηκαν ένα κρίσιμο πλήγμα, καθώς και τα δύο μονοθέσια αποσύρθηκαν από τον αγώνα με μηχανικά προβλήματα.

    Το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν από την άλλη, αποδείχθηκε εξαιρετικό για τη Red Bull που σημείωσε ένα ακόμα 1-2, με τον Max Verstappen να βλέπει πρώτος την καρό σημαία για 5η φορά στη σεζόν και 25η στην καριέρα του.

    Οι δύο Ferrari αντιμετώπισαν προβλήματα αξιοπιστίας στο πρώτο μισό του αγώνα, με τον Charles Leclerc να αποχωρεί με βλάβη στον κινητήρα στον 20ο γύρο και τον Carlos Sainz να βγαίνει από το δρόμο με βλάβη στα υδραυλικά του μονοθεσίου στον ένατο γύρο.

    Η διπλή αποχώρηση άνοιξε το δρόμο για τη Red Bull να πάρει τους μέγιστους βαθμούς με μια άνετη νίκη 1-2, επεκτείνοντας το προβάδισμα του Verstappen στο πρωτάθλημα σε 21 βαθμούς (στους 150) έναντι του δεύτερου πιλότου της Red Bull Sergio Perez, ο οποίος πέρασε στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 129 βαθμούς (πήρε και το βαθμό του ταχύτερου γύρου).

    Ο Verstappen βρίσκεται πλέον 34 πόντους μπροστά από τον Leclerc που παρέμεινε στους 116 βαθμούς, ενώ η Red Bull προηγείται πλέον της Ferrari με 80 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

    Οι αποχωρήσεις ήρθαν να προσθέτουν σε μια σειρά κακών αποτελεσμάτων για τη Ferrari στους τελευταίους αγώνες, με τον Leclerc να χάνει το προβάδισμα στο πρωτάθλημα στην Ισπανία πριν από τρεις εβδομάδες, να χάνει τη νίκη στο Μονακό πριν από δύο εβδομάδες λόγω κακής στρατηγικής της Scuderia και να αποσύρεται στο Μπακού, ενώ είχε κατακτήσει την pole position το Σάββατο.

    «Δεν μπορώ να βρω τις λέξεις για να το περιγράψω, είναι πολύ, πολύ απογοητευτικό», είπε ο Leclerc μετά τη βλάβη του κινητήρα.

    Πριν τη μηχανική βλάβη, ο Leclerc είχε πέσει στην τρίτη θέση, αφού έχασε μια θέση από τον Sergio Perez στην αρχή του αγώνα στην πρώτη στροφή, ενώ η Ferrari προχώρησε σε ένα πρώιμο pit stop υπό το καθεστώς Virtual Safety Car για την αποχώρηση του Sainz που οδήγησε τον Leclerc πίσω από τον Verstappen.

    Η στρατηγική μπορεί να απέδωσε καθώς ο Leclerc έχασε λιγότερο χρόνο στο pit stop από ό,τι οι Red Bull υπό κανονικές συνθήκες αγώνα, αλλά όταν ο καπνός βγήκε από το πίσω μέρος του μονοθεσίου του ενώ προηγείτο στον 20ο γύρο, όλα τελείωσαν πρόωρα για τη Ferrari.

    Όταν ο Leclerc έκανε το πρόωρο pit stop του, ο Verstappen βρήκε ελεύθερο χώρο και γρήγορα έφτασε στο πίσω μέρος του μονοθέσιου του Perez. Στον 15ο γύρο τον προσπέρασε στην στροφή 1, αλλά μόνο αφού ο μηχανικός του στη Red Bull είχε πει στον Perez «όχι μάχη» από την ενδοεπικοινωνία.

    Ο Verstappen είχε ξεκάθαρα πλεονέκτημα ρυθμού έναντι του συμπαίκτη του και σε διάστημα ενός γύρου αύξησε το προβάδισμά του έναντι του Perez σε τρία δευτερόλεπτα.

    Ο Perez ήταν ο πρώτος από τις δύο Red Bull που σημείωσε pit stop στον 17ο γύρο, αλλά οποιαδήποτε πιθανότητα να χρησιμοποιήσει τα φρέσκα ελαστικά του για να κερδίσει πλεονέκτημα έναντι του Verstappen χάθηκε όταν το μονοθέσιό του δεν κατάφερε να βγει από τον γρύλο μετά την αλλαγή ελαστικών και το pit stop να διαρκεί πάνω από 5 δευτερόλεπτα.

    Ο Verstappen μπήκε στα pit δύο γύρους αργότερα και διατήρησε το προβάδισμα του πριν το επεκτείνει έναντι του Perez στα 20 δευτερόλεπτα μέχρι το τέλος του αγώνα.

    Με τις δύο Ferrari εκτός σκηνής, ο George Russell εξασφάλισε τον τρίτο του τερματισμό στο βάθρο στη σεζόν για τη Mercedes μπροστά από τον Lewis Hamilton, ο οποίος βρέθηκε σε στρατηγική μάχη με τον Pierre Gasly (AlphaTauri) για την τέταρτη θέση. Ο Hamilton έκανε ένα επιπλέον pit stop από τον Gasly και τα φρέσκα ελαστικά του προς το τέλος του αγώνα τον βοήθησαν να προσπεράσει την AlphaTauri στον 45ο γύρο.

    Ο Gasly κράτησε την πέμπτη θέση για να τερματίσει μπροστά από τον Sebastian Vettel (Aston Martin) στην έκτη, την Alpine του Fernando Alonso στην έβδομη και τις δύο McLaren των Daniel Ricciardo και Lando Norris στην όγδοη και ένατη. Ο Esteban Ocon πήρε τον τελευταίο βαθμό της δέκατης θέσης.

    Ο επόμενος γύρος της σεζόν (9ος) θα γίνει στο Μόντρεαλ το επόμενο Σαββατοκύριακο.

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 είναι το γεγονός της χρονιάς

    Το μεγάλο comeback κάνει η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023 που επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...

    70ο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Υπερθέαμα επτά δεκαετιών

    Ναι! Η στιγμή για το επετειακό ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έφτασε. Από 7 έως 10 Σεπτεμβρίου, στον 10ο γύρο του WRC για το 2023, η...

    Νέος Public Relations Manager στην FCA Greece o Αργύρης Τούντας

    Η FCA Greece που εκπροσωπεί στην ελληνική αγορά τις μάρκες FIAT, JEEP, ALFA ROMEO, ABARTH και FIAT Professional, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει...

    Η δήλωση ισχύος της BMW XM

    Η BMW XM αποτελεί τη συνέχεια μια χρυσής ιστορίας. Για περισσότερο από μισό αιώνα, το M Division της BMW χάραξε μία χρυσή πορεία στο...

    δημοφιλη

    Suzuki Vitara 2019: Ανανέωση και νέοι turbo κινητήρες

    Η τέταρτη γενιά του Vitara είχε παρουσιαστεί στο 2014 Paris Auto Show. Ως είθισται, οι άνθρωποι της Suzuki προχώρησαν σε ένα «mid-life» facelift για...

    Νέο Ford Focus 2018: Στην Ελλάδα από 17.894

    Είκοσι χρόνια πριν, όταν η πρώτη γενιά Focus λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, κατάφερε να γίνει σημείο αναφοράς για την κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων. Πρωτοποριακή...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY και το 1ο Συνέδριο Energy Save

    Εδώ και πάνω από 25 χρόνια, οι διοργανωτές της ιδιαίτερα επιτυχημένης και μοναδικής έκθεσης για το αυτοκίνητο ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY, προσφέρουν την δυνατότητα στους...

    Δυναμικό ξεκίνημα για την MOBILITY 2023 στο Golden Hall

    Μεγάλο αποδεικνύεται το ενδιαφέρον του κόσμου για να βιώσει από κοντά τις νέες εξελίξεις που έφερε στη ζωή μας η ηλεκτροκίνηση και η υβριδική...

    Η έκθεση ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ – ELECTROMOBILITY 2023 είναι το γεγονός της χρονιάς

    Το μεγάλο comeback κάνει η μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτου στην Ελλάδα, η ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ - ELECTROMOBILITY 2023 που επανέρχεται μετά από 4 χρόνια με πολλές πρεμιέρες...

    Η Mobility επιστρέφει στο Golden Hall

    Από τις 14 έως και τις 23 Σεπτεμβρίου, στη Mobility -το event που έγινε θεσμός- οι επισκέπτες του Golden Hall θα ενημερωθούν για όλες...

    70ο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Υπερθέαμα επτά δεκαετιών

    Ναι! Η στιγμή για το επετειακό ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις έφτασε. Από 7 έως 10 Σεπτεμβρίου, στον 10ο γύρο του WRC για το 2023, η...

    Νέος Public Relations Manager στην FCA Greece o Αργύρης Τούντας

    Η FCA Greece που εκπροσωπεί στην ελληνική αγορά τις μάρκες FIAT, JEEP, ALFA ROMEO, ABARTH και FIAT Professional, είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει...