More

    To Volkswagen POWER DAY όρισε τον «τεχνολογικό χάρτη» έως το 2030

    Με το Power Day η Volkswagen παρουσίασε τη στρατηγική για μπαταρίες και φόρτιση έως το 2030, με μείωση κόστους έως 50%, επάρκεια μπαταριών, ανακύκλωση έως 95% και 18.000 σημεία ταχυφόρτισης

    Σε μία διαδικτυακή εκδήλωση με τίτλο POWER DAY, το Volkswagen Group παρουσίασε τη στρατηγική του για τις μπαταρίες και τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, έως το 2030.

    Ο «τεχνολογικός χάρτης» που δόθηκε στη δημοσιότητα εστιάζει στη μείωση της πολυπλοκότητας και του κόστους της μπαταρίας, προκειμένου το ηλεκτρικό αυτοκίνητο να καταστεί πιο ελκυστικό και ρεαλιστικό για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.

    Μόνο στην Ευρώπη, έως το τέλος της δεκαετίας θα έχουν δημιουργηθεί έξι μέγα-εργοστάσια συνολικής παραγωγικής ικανότητας 240 GWh.

    Τα δύο πρώτα θα λειτουργούν στη Σουηδία και στη Γερμανία, 40 GWh το καθένα. Στο πρώτο, θα κατασκευάζονται μπαταρίες για τα πιο premium μοντέλα, το δεύτερο θα παράγει μπαταρίες για πιο μαζικά μοντέλα από το 2025.

    Και τα δύο θα τροφοδοτούνται με ηλεκτρισμό από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

    Το νέο ενιαίο μπλοκ μπαταρίας θα προσφέρει τεράστια εξοικονόμηση κόστους. Έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2023 και μέχρι το 2030 θα έχει εγκατασταθεί στο 80 % όλων των ηλεκτρικών οχημάτων του Group.

    Στόχος είναι η σταδιακή μείωση του κόστους της μπαταρίας στα «entry level» μοντέλα έως και 50 % και στο τμήμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις έως και 30 %, με το κόστος ανά κιλοβατώρα να διαμορφώνεται κάτω από 100 €.

    Το νέο πρισματικό ενιαίο μπλοκ προσφέρει επίσης τις καλύτερες συνθήκες για τη μετάβαση στις μπαταρίες τύπου solid state, το επόμενο τεχνολογικό άλμα στις μπαταρίες.

    Σχεδιάζεται επίσης σημαντική επέκταση του δημόσιου δικτύου γρήγορης φόρτισης (ταχυφόρτισης) με επένδυση περίπου 400 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργία περίπου 18.000 δημόσιων σημείων ταχυφόρτισης μόνο στην Ευρώπη, έως το 2025.

    Προς τούτο, το Group έχει ήδη συμφωνήσει συνεργασίες με εταιρείες ενέργειας στην Ευρώπη, τις BP (Μεγάλη Βρετανία), Iberdrola (Ισπανία) και Enel (Ιταλία).

    Θα δημιουργηθούν περίπου 8.000 σημεία ταχυφόρτισης σε συνεργασία με την BP, με την πλειονότητα αυτών στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία.

    Σε συνεργασία με την Iberdrola, το Group θα καλύψει τις κύριες οδούς κυκλοφορίας στην Ισπανία.

    Στην Ιταλία, το Volkswagen Group θα συνεργαστεί με την Enel για τη δημιουργία του δικτύου ταχυφόρτισης τόσο στους αυτοκινητόδρομους όσο και στις αστικές περιοχές.

    spot_img

    ΡΟΗ

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    Το Hyundai Tucson δημοφιλέστερο compact SUV στην Ευρώπη

    Η τέταρτη γενιά του Hyundai TUCSON είναι πλέον ηγέτης στην κατηγορία των compact SUV στην Ευρώπη. Σύμφωνα με στοιχεία που συγκέντρωσε η JATO Dynamics...

    Αυτή είναι η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας MHEV plus της Audi

    Με την γκάμα των νέων A5 και Q5 που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC), η Audi παρουσίασε τους πρώτους της κινητήρες εσωτερικής καύσης...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...