More

    Το ιπποφορβείο του νέου Ford Ranger Raptor

    Η εντυπωσιακή, ωμή ισχύς των 288 ίππων, συνδυάζονται με μία μοναδική ηχητική απόδοση από τον twin-turbo 3.0 EcoBoost του νέου Ford Ranger Raptor.

    Το νέο Ford Ranger Raptor σίγουρα δεν μοιάζει με κανένα. Όχι μόνο σε εμφάνιση και τεχνολογίες, αλλά και σε δυνατότητες, τόσο εντός όσο και εκτός ασφάλτου.

    Με αυτό το σκεπτικό και με πρωταρχικό στόχο να προσφέρει το απόλυτο, κάθε άλλο παρά τυχαία μπορεί να θεωρηθεί η απόφαση της Ford να επιστρατεύσει για την ολοκαίνουργια γενιά του «πολεμικού» της pick-up έναν κορυφαίο, σε προδιαγραφές, τεχνολογίες και απόδοση, κινητήρα βενζίνης.

    Με προδιαγραφές για… δυνατούς παίχτες

    Το νέο Ranger Raptor παίρνει κίνηση από έναν προηγμένο σε κάθε του πτυχή twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost, ο οποίος βελτιστοποιήθηκε ειδικά για την περίσταση από τους… μαέστρους της Ford Performance προκειμένου να αποδίδει μέγιστη ισχύ 288 PS και ροπή στρέψης που φτάνει τα 491 Nm.

    Ο V6 κινητήρας διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα ιδιαίτερα συμπαγές μπλοκ κυλίνδρων από συμπιεσμένο μείγμα γραφίτη-σιδήρου, που είναι περίπου 75% ισχυρότερο και έως 75% πιο άκαμπτο από το σίδηρο που χρησιμοποιείται στις παραδοσιακές μεθόδους χύτευσης.

    Από εκεί και πέρα, η Ford Performance εξασφάλισε ότι ο κινητήρας του νέου Ranger Raptor προσφέρει άμεση απόκριση στις εντολές του οδηγού στο πάτημα του γκαζιού, σε συνδυασμό με ένα αγωνιστικής προέλευσης σύστημα anti-lag, παρόμοιο με αυτό που είδαμε για πρώτη φορά στα Ford GT και Focus ST, το οποίο επιτρέπει τη στιγμιαία και on-demand αύξηση της ισχύος.

    Το νέο σύστημα anti-lag, το οποίο διατίθεται στο πρόγραμμα Baja, διατηρεί την περιστροφή των δύο υπερσυμπιεστών για έως και 3 δευτερόλεπτα αφού ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι, επιτρέποντας έτσι ταχύτερη επιτάχυνση στις εξόδους των στροφών ή στις αλλαγές σχέσεων όταν ο οδηγός πατήσει ξανά το γκάζι.

    Επιπλέον, ο κινητήρας είναι προγραμματισμένος με ένα ανεξάρτητο προφίλ αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης (boost) για κάθε μία από τις 10 σχέσεις του προηγμένου αυτόματου κιβωτίου, με στόχο την περαιτέρω βελτιστοποίηση των επιδόσεων.

    Ο νέος κινητήρας βενζίνης του Ford Ranger Raptor προσφέρει αβίαστη επιτάχυνση στο χαλίκι, το χώμα, τη λάσπη και την άμμο. Υποστηρίζοντας αυτές τις ολοκληρωμένες επιδόσεις, ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο και ενεργό σύστημα εξαγωγής ενισχύει τον ήχο του κινητήρα μέσα από 4 επιλέξιμα προφίλ, τα οποία προσφέρουν στο νέο Ranger Raptor τη δυνατότητα να προσαρμόσει τον «φωνητικό» του χαρακτήρα.

    Οι οδηγοί, επομένως, του νέου Ford Ranger Raptor μπορούν να επιλέξουν τον ήχο κινητήρα που προτιμούν πιέζοντας απλά ένα μπουτόν στο σπορ τιμόνι ή επιλέγοντας ένα drive mode που χρησιμοποιεί μία από τις παρακάτω ρυθμίσεις:

    • Quiet – δίνει προτεραιότητα στον αθόρυβο χαρακτήρα έναντι των επιδόσεων και του έντονου ήχου προκειμένου να μην ενοχλεί τους γείτονες νωρίς το πρωί
    • Normal – το προφίλ αυτό προορίζεται για καθημερινή χρήση και προσφέρει έναν ήχο εξάτμισης που κάνει αισθητή την παρουσία του, χωρίς να είναι υπερβολικά δυνατός για χρήση στο δρόμο. Το προφίλ αυτό χρησιμοποιείται “by default” στα προφίλ οδήγησης Normal, Slippery, Mud/Ruts και Rock Crawl
    • Sport – προσφέρει μία πιο δυνατή και δυναμική χροιά
    • Baja – το πιο εντυπωσιακό προφίλ ήχου τόσο σε ένταση όσο και σε χαρακτήρα, καθώς σε αυτό το πρόγραμμα το σύστημα εξαγωγής συμπεριφέρεται περισσότερο ως ελεύθερη εξάτμιση. Προορίζεται μόνο για χρήση off-road.

    «Ο κινητήρας 3.0L φέρνει μία διαφορετική δυναμική στο Ranger Raptor που θα ικανοποιεί ακόμα και τον πιο σκληροπυρηνικό λάτρη των επιδόσεων. Η επιτάχυνση και η ωμή δύναμη του νέου κινητήρα προκαλούν πλατιά χαμόγελα»  δήλωσε ο Dave Burn, chief programme engineer της Ford Performance για το Ranger Raptor.

    Αυτό είναι το νέο Ford Ranger Raptor. Τιμή και εξοπλισμός αναλυτικά

    Ο γνωστός και καταξιωμένος για τις επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωσή του κινητήρας ντίζελ 2.0L EcoBlue bi‑turbo της Ford θα εξακολουθήσει να διατίθεται στο νέο Ranger Raptor από το 2023.

    Φωτογραφίες

    spot_img

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Πέντε αστέρια για το νέο Subaru Solterra

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2022 (Euro NCAP)....

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...

    H τιμή της νέας BMW M2 στην Ελλάδα (video)

    Η δεύτερη γενιά του «καθαρόαιμου» coupe είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην χώρα μας. Με το M Division να γιορτάζει φέτος μισό αιώνα...

    Πιο «μπιζού» το DS 3 (video)

    Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, αλλά και στο Paris Motor Show 2022, αποκαλύφθηκε και το ουσιαστικά ανανεωμένο DS 3. Ναι. Το DS 3 Crossback...

    Η νέα BMW M2 αναλυτικά (videos)

    Με το M Division να συμπληρώνει μισώ αιώνα, η νέα BMW M2 αγνοεί επιδεικτικά το… τσουνάμι του εξηλεκτρισμού και βασίζεται σε «παραδοσιακές» λύσεις για...

    Επίσημο! Στον Όμιλο Βασιλάκη (Autohellas) και τη Samelet η FCA Greece

    Κυκλοφορούσε ως φήμη εδώ και αρκετό καιρό και πλέον ανακοινώθηκε και επισήμως. Η FCA Greece περνάει στον Όμιλο Βασιλάκη και πιο συγκεκριμένα στους Ομίλους...

    δημοφιλη

    Πιο «μπιζού» το DS 3 (video)

    Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, αλλά και στο Paris Motor Show 2022, αποκαλύφθηκε και το ουσιαστικά ανανεωμένο DS 3. Ναι. Το DS 3 Crossback...

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Mercedes-Benz Ελλας: Νέος CFO ο Benjamin Prenz

    Μετά από 5 χρόνια ιδιαίτερα επιτυχημένης πορείας στη Mercedes-Benz Ελλάς, ο κύριος Joachim Wolf μετακινείται στη Mercedes-Benz Ουγγαρίας, αναλαμβάνοντας την εκεί Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών. Νέος...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    Το πιο «πράσινο» 4×4 στις ΗΠΑ. Για το Jeep Grand Cherokee 4xe (video)

    Το νέο Jeep Grand Cherokee 4xe με το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, κατέκτησε στις Η.Π.Α. τη διάκριση «2023 Green 4x4 of the Year»...

    Πέντε αστέρια για το νέο Subaru Solterra

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Subaru Solterra (ευρωπαϊκών προδιαγραφών) πέτυχε τη μέγιστη συνολική βαθμολογία πέντε αστέρων στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων 2022 (Euro NCAP)....

    Black Friday με την Opel

    H Opel συμμετέχει ενεργά στον φετινό εμπορικό θεσμό του Black Friday προσφέροντας ειδικές τιμές σε όλα της τα μοντέλα. Πιο συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι πελάτες της...

    H τιμή της νέας BMW M2 στην Ελλάδα (video)

    Η δεύτερη γενιά του «καθαρόαιμου» coupe είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στην χώρα μας. Με το M Division να γιορτάζει φέτος μισό αιώνα...

    Πιο «μπιζού» το DS 3 (video)

    Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι, αλλά και στο Paris Motor Show 2022, αποκαλύφθηκε και το ουσιαστικά ανανεωμένο DS 3. Ναι. Το DS 3 Crossback...

    Η νέα BMW M2 αναλυτικά (videos)

    Με το M Division να συμπληρώνει μισώ αιώνα, η νέα BMW M2 αγνοεί επιδεικτικά το… τσουνάμι του εξηλεκτρισμού και βασίζεται σε «παραδοσιακές» λύσεις για...