More

    Peugeot e-LEGEND CONCEPT: Ηλεκτρικό, αυτόνομο, εντυπωσιακό

    Το Peugeot e-LEGEND είναι είναι ένα εντυπωσιακό coupe, που αντλεί στοιχεία από το παρελθόν (504 Coupe) και τα ενσωματώνει σε ένα πρωτότυπο που εκφράζει το τεχνολογικό μανιφέστο του οράματος της γαλλικής φίρμας για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, παραμετροποιήσιμο, αυτόνομο όχημα.

    Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρία, το PEUGEOT e-LEGEND είναι ένα συναρπαστικό όραμα του μέλλοντος της οδηγικής απόλαυσης μέσω του εντυπωσιακού και εμβληματικού πρωτότυπου. Με την υιοθέτηση ενός ρεαλιστικού πλαισίου (4,65 μέτρα μήκος), αποτελεί μία προβολή στο μέλλον της αυτοκίνησης, το οποίο βασίζεται στην ενδογενή κομψότητα της Peugeot.

    Αποτελεί το τεχνολογικό μανιφέστο του οράματος της PEUGEOT για ένα αμιγώς ηλεκτρικό, παραμετροποιήσιμο, ηλεκτρονικά συνδεδεμένο, αυτόνομο όχημα. Το στυλ του επανερμηνεύει τις βασικές θεματικές του 504 Coupe με ένα ελαφρύ, αθλητικό, αισθησιακό τρόπο. Η καμπίνα είναι τοξωτή προς τα πίσω προσφέροντας ευρείες γυάλινες επιφάνειες.

    Υπάρχουν 4 δυνατότητες οδήγησης: 2 αυτόνομες και 2 χειροκίνητες, με την επιλογή πάντα να εξαρτάται από τον οδηγό. Η πλήρης ενσωμάτωση στο εσωτερικό της καμπίνας οφείλεται στο σύστημα FOCAL. Εκτός από την υψηλής ποιότητας ακουστική, την παράσταση κλέβει η curved ψηφιακή οθόνη των 49’’!

    Μέσω αυτής (και όχι μόνο…), οι επιβάτες μπορούν να παρακολουθήσουν ταινίες, περιεχόμενο πολυμέσων ή ακόμα και ένα πλάνο του δρόμου, ανάλογα με τον επιλεγμένο τρόπο οδήγησης. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ζεστά, συνδυάζοντας βελούδο με ξύλο, για να αντισταθμίσουν την αφοσίωση στο ψηφιακό μέλλον.

    Στο μίνιμαλ εσωτερικό, μπροστά από το τετραγωνισμένο τιμόνι που χάνεται μέσα στο ταμπλό όταν ο οδηγός επιλέξει την τα προγράμματα αυτόνομης οδήγησης, υπάρχουν τρία ψηφιακά όργανα. Εκτός από την οθόνη των 49”, υπάρχουν και άλλες οθόνες, όπως αυτές των 29” στις πόρτες και τις μικρότερες 12” στα σκιάδια.

    Η μπαταρία των 100 kWh προσφέρει μία αυτονομία της τάξης των 600 km στον κύκλο WLTP. Με ταχυφόρτιση απαιτούνται περίπου 25 λεπτά για να γεμίσει περί το 80% των μπαταριών και η αυτονομία σε αυτήν την περίπτωση δεν ξεπερνάει τα 500 km. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 426 PS με την μέγιστη ροπή του να αγγίζει τα 800 Nm, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Το κλασικό 0-100 km/h πραγματοποιείται σε 4” με την τελική να αγγίζει τα 220 km/h.

    spot_img

    ΡΟΗ

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    ΕΠΙΛΟΓΕΣ

    «BLACK FRIDAY» με Peugeot

    Φέτος τον Νοέμβριο, η Peugeot για δεύτερη συνεχή χρονιά εφαρμόζει το θεσμό Black Friday στην αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα με μεγάλες προσφορές.H γαλλική εταιρία...

    Νέο στέλεχος στον Όμιλο Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος

    Από 1 η Νοεμβρίου 2024 έχει ενταχθεί στο δυναμικό του τμήματος After Sales του Ομίλου Συγγελίδη ο Χρήστος Θεοδωρόπουλος, ο οποίος αναλαμβάνει τη θέση...
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΘΕΟΧΑΡΗΣ
    Σπούδασε δημοσιογραφία, προγραμματισμό ηλεκτρονικών υπολογιστών και ανάλυση συστημάτων και ξεκίνησε στο «χώρο» των media από το ειδησεογραφικό τμήμα του ΑNT1, το 1993. Πολύ γρήγορα μεταπήδησε στο διπλανό γραφείο του αείμνηστου Άρη Σταθάκη («Από τη Θέση του Οδηγού» και «Οδηγώντας με τον Άρη Σταθάκη»). Για σχεδόν δεκαεπτά έτη συνεργάστηκε με το Car and Driver (και ως Διευθυντής Σύνταξης του caranddriver.gr), ενώ πλέον είναι υπεύθυνος για το αυτοκίνητο στην εφημερίδα ΒΡΑΔΥΝΗ.

    To coupe SUV BYD SEALION 7 στην Ελλάδα

    Στην παρουσίαση που έγινε στις νέες εγκαταστάσεις της BYD στον Άλιμο, δίπλα στο Atto 2 υπήρχε και το BYD Sealion 7. Ακόμα ένα δείγμα...

    Ολομέτωπη επίθεση με BYD ATTO 2

    Το έχουμε ξαναπεί και θα το επαναλάβουμε και έπειτα από τη σύντομη οδηγική επαφή μας με το BYD Atto 2. Η Build Your Dreams...

    Φόρτιση 400 km σε 5 λεπτά από τη BYD!

    Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται φόρτιση 400 km μέσα σε μόλις 5 λεπτά! Υπόσχεται με τη νέα πλατφόρμα...

    Το άλμα της Mercedes CLA

    To κάλυμμα τραβήχτηκε και η επίσημη αποκάλυψη της Mercedes CLA έγινε. Και η γερμανική φίρμα το πάει αυτή τη φορά ένα βήμα παραπέρα με...

    Renault Group και WeRide επενδύουν στην Αυτονομία Δημόσιων Συγκοινωνιών

    Το Renault Group, σε συνεργασία με την WeRide, επενδύει ενεργά στη δοκιμή αυτόνομων ηλεκτρικών miniBuses, προωθώντας τη βιώσιμη, ασφαλή και προσιτή αστική κινητικότητα. Η...

    Autovision Hellenic Auto GP: Nέα εποχή στους αγώνες ταχύτητας

    Σε μια ξεχωριστή για τα Ελληνικά δεδομένα κίνηση, η Iron Tean διοργάνωσε Συνέντευξη τύπου και track day στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για το Autovision...